Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Heisann jenter. Hører til her jeg også.

Syklusene min er litt opp og ned og veksler mellom 25 og 30 dager. Forventer ikm den 30 august (eller noe deromkring).

Kan noen sette meg opp på lista siden jeg skriver fra mobil ?

Håper på mai baby denne gangen! Her er det masing fra alle kanter om når nestemann kommer. Bestemoren min ringte meg tilogmed istad og spurte meg rett ut om vi hadde satt igang med nestemann ;) Så nå er det på tide med en baby i huset tror jeg :D Takler ikke helt å ha samtaler med bestemoren min på nesten 90 om eggeløsning og slike ting :P

Fortsetter under...

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

Onsdag 29.august

Tanken

Torsdag 30. august

PeppaPig

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

Lørdag 01.september

Bumblebeee

mei87

Søndag 02.september

Blomsterkyss 4 pp

Mrs.Rose

Gravid:

Ny PP:

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

Onsdag 29.august

Tanken

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

Lørdag 01.september

Bumblebeee

mei87

Søndag 02.september

Blomsterkyss 4 pp

Mrs.Rose

Gravid:

Ny PP:

Klarer heller ikke å sette meg på lista, men hører til her. IKM på tirsdagen uke 35.

Dette blir 1. pp faktisk... Utrolig spent iom at vi brukte rundt 2 år før vi var i mål med førstemann.

Sluttet på p-pillen forrige søndag og fikk tr som vanlig etter 3 dager, men blir jo spennende å se hvordan det går fremover da syklusen min er "ny".

Er forresten 31 og har en 2 åring :)

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

Onsdag 29.august

Tanken

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

Lørdag 01.september

Bumblebeee

mei87

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Gravid:

Ny PP:

Ohwææ! Denne tr resulterte i styrtblødning på jobb i dag! Masse blod, klumper og ja..sorry detaljer. Glad jeg hadde mørk bukse på, for å si det sånn. Vet noen av dere om en slik mens kan bety at aborten jeg hadde for to måneder siden var mislykket, og at det kan være noen rester igjen der inne enda? Legekontoret hadde AKKURAT stengt da dette skjedde, så jeg må vente til i morgentidlig med å få snakket med lege. Jeg skal kreve henvisning til gynekolog og ultralyd, mistenker at det er rester etter MA'en. Sånt skjer jo ikke av seg selv...

Måtte bare få det ut..

Annonse

Gjest Nestegang:)

Ohwææ! Denne tr resulterte i styrtblødning på jobb i dag! Masse blod, klumper og ja..sorry detaljer. Glad jeg hadde mørk bukse på, for å si det sånn. Vet noen av dere om en slik mens kan bety at aborten jeg hadde for to måneder siden var mislykket, og at det kan være noen rester igjen der inne enda? Legekontoret hadde AKKURAT stengt da dette skjedde, så jeg må vente til i morgentidlig med å få snakket med lege. Jeg skal kreve henvisning til gynekolog og ultralyd, mistenker at det er rester etter MA'en. Sånt skjer jo ikke av seg selv...

Måtte bare få det ut..

Tror ikke en slik mens betyr at det nødvendigvis er rester igjen etter ma. Er det første mens etter maen?

Uansett kan slike koagler, altså blodklumper, være helt normalt i en mens. Kommer jo an på størrelse og mengde. Tror ikke du trenger bekymre deg, men tenker du på det er det jo verdt en telefon til legen.

Måtte bare få det ut..

Tror ikke en slik mens betyr at det nødvendigvis er rester igjen etter ma. Er det første mens etter maen?

Uansett kan slike koagler, altså blodklumper, være helt normalt i en mens. Kommer jo an på størrelse og mengde. Tror ikke du trenger bekymre deg, men tenker du på det er det jo verdt en telefon til legen.

Nei, det er andre mens etter MAen. Kanskje det var en ny abort... Det var definitivt ikke bare vanlig mens. Men det har i hvert fall avtatt nå.

Da har jeg vært til legen, og det var mest sannsynlig slimhinna i livmora som ikke ville oppføre seg. Så i stedet for å blø jevnt så samla alt seg der, helt til den sprakk. Fikk lov å fortsette prøvinga akkurat som før :)

Endret av mei87

Så mange med IKM i uke 35 da:) Koslig!:)

Godt å ha flere å snakke med, når mannen begynner og bli lei av <<planlegge baby-prat>>:-p

....selv satt jeg på nettsider og såg på babyklær og strikkeoppskrifter i ste, jaaaa..kansje litt tidlig?! Bør vel bli gravid først, hihi!

Annonse

Så mange med IKM i uke 35 da:) Koslig!:) Godt å ha flere å snakke med, når mannen begynner og bli lei av <>:-p ....selv satt jeg på nettsider og såg på babyklær og strikkeoppskrifter i ste, jaaaa..kansje litt tidlig?! Bør vel bli gravid først, hihi!

Hehe, her må jeg også avlaste mannen i huset litt med å få utløp på forumet ;)

Da har første mens etter MA meldt sin ankomst, å jeg får IKM søndag 2. September. Håper denne pp blir vårs, jenter!!

(hadde et lite håp om at jeg slapp mensen og var gravid alt, men det skjedde altså ikke..) men denne tanta en vond denne gangen, skikkelige strålinger i korsrygg.. Aua..

Å ja.. Kan noen være så snill å skrive meg opp? :)

Melder meg inn her med dere! IKM 27. august, så nå er det bare å kose seg masse i tiden fremover og håpe på det beste :-)

Første prøveperiode på oss! Vi har vært sammen en hel evighet (over 10 år, jeg er 25 år og han er 26) forlovet oss i januar og nå er begge megaklare for å starte en familie sammen! HURRA! Så nå får vi bare håpe at det klaffer, det hadde vært så super koselig <3

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

Onsdag 29.august

Tanken

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

Lørdag 01.september

Bumblebeee

mei87

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

Gravid:

Ny PP:

Da skal listen være oppdatert :)

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

Onsdag 29.august

Tanken

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

Lørdag 01.september

Bumblebeee

mei87

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

Gravid:

Ny PP:

Blir med her jeg :) 3 runde på pergo nå og tar første dobbel kur :)

Sukk... Driver med masse oppussing, òg er veldig slitne begge to. Er på cd 13 nå. Hadde tenkt å kjøre o.l. annenhver dag fra cd 10, men har ikke fått gjort det. Er redd for å gå glipp av sjansen, men er så slitne, småsyke og stressa begge to at det ikke blir lett å få til. Og jeg som har vært så flink til å ta hostesaft! Kanskje i kveld... Skal se håndballkamp, så da blir det i hvert fall ikke snekring til seint i kveld:)

Måtte bare få ut litt frustrasjon. Forresten fikk jeg vite at et vennepar er gravide. Hun er like gammel som jeg, og de hadde klart det på første forsøk! Er bare i pp4, altså, men det føltes litt urettferdig, likevel. Hun har riktignok ikke brukt p-piller på noen år, så kanskje det er derfor.

Dobbeltsukk...!

:-)

Mandag 27. august

*hupsi

østavind89

elibjo

mammadrøm

Fillefjonka

Tjo hei<3

Tirsdag 28.august

SiljeOgLucas

maryM

Onsdag 29.august

Tanken

Torsdag 30. august

PeppaPig

ønskebarn73

Arytai

Høna08

Fredag 31. august

Dossa

ønsker3gull

mei87

Lørdag 01.september

Bumblebeee

Søndag 02.september

Blomsterkyss

Mrs.Rose

Symbio

Gravid:

Ny PP:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...