Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #26 Skrevet 22. juli 2012 Jo faktisk så har du vært med å dytte dem opp! Og du vet det er mye snakk om det og likevel velger du å lage en ny? Du kommenterer hver eneste tråd på anonymforum med nick. Sånn usedvanlig stor trang til å vise deg frem hva? Tror det er godt for helsa di og logge deg litt av nå og gi barna dine litt oppmerksomhet også. åh, herlighet, den siste der var ikke lite unødvendig. Pashla er neppe den eneste som svarer mye her! Hvorfor mener alle dere anonyme at de som svarer med nick har en trang til å vise seg frem? Synes Pashla laget et saklig og ærlig innlegg her, og jeg med utekatt begynte faktisk å tenke litt etter å ha lest dette. Hei hi!!!! Du, vi er ikke Så dumme her. Skjerp deg a! Ser på skrivemåten at det er deg Bæshla eller hva du het. Hehe, kan love deg at dette ikke er Pashla. Jeg er egentlig en bruker som signer med nick. Bare ikke idag Om du signer med ditt nick, så kan jeg godt skrive en PM til deg, om du trenger bevis. Eneste måten du kan bevise at du ikke er Bæshla på er å skrive med nick. Men det er ikke så farlig for meg å vite om du er henne eller ikke Så du trenger ikke
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #27 Skrevet 22. juli 2012 Eneste måten du kan bevise at du ikke er Bæshla på er å skrive med nick. Men det er ikke så farlig for meg å vite om du er henne eller ikke Så du trenger ikke Neivel, hvis du sier det så Synes du skal finne et annet forum, med alder 12-17. Virker som du egentlig hører hjemme der, siden du faktish har omdøpt Pashla til noe så fantastisk fornærmende som bæsj.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #28 Skrevet 22. juli 2012 Jo faktisk så har du vært med å dytte dem opp! Og du vet det er mye snakk om det og likevel velger du å lage en ny? Du kommenterer hver eneste tråd på anonymforum med nick. Sånn usedvanlig stor trang til å vise deg frem hva? Tror det er godt for helsa di og logge deg litt av nå og gi barna dine litt oppmerksomhet også. åh, herlighet, den siste der var ikke lite unødvendig. Pashla er neppe den eneste som svarer mye her! Hvorfor mener alle dere anonyme at de som svarer med nick har en trang til å vise seg frem? Synes Pashla laget et saklig og ærlig innlegg her, og jeg med utekatt begynte faktisk å tenke litt etter å ha lest dette. Begynte å tenke over..! haha, hvis dette ikke er HI er jeg Jesus.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #29 Skrevet 22. juli 2012 Begynte å tenke over..! haha, hvis dette ikke er HI er jeg Jesus. Hyggelig å hilse på deg, Jesus #21.
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2012 #30 Skrevet 22. juli 2012 Syns tråden tar litt av her. Det eneste som mangler er at det kommer en gærning inn her og påstår at begge de to anonyme over er samme person, ettersom de begge har lagt inn 176 tusen innlegg.... Jeg mener ikke å spamme. Og Heartbroken sin tråd er faktisk ikke min, selv om hun (han???!!) tar opp samme tema. Jeg tror dessverre temaet vil leve sitt eget liv og bli opphav til et utall tråder enten noen er lei det eller ikke. Selv er jeg lei av: gravidsymptomer (det klør i nesen - er jeg gravid?), alenemødretråder (de får så mye/så lite penger), var gubben min dum nå, eller var jeg (jfr diamanttråden, og de ulike "han går på fest selv om jeg er høygravid"-trådene). Sikkert mest fordi jeg ikke er høygravid eller håper å bli det, og heller ikke alenemor... Men de kjedelige trådene vil nok dukke opp likevel. Utfordring i dag: kan noen gjenfinne de morsomme trådene? Om gjerrige slektninger el lign? Eller starte en festlig en? Selv er jeg såpass kjedelig at akkurat nå er det katter som opptar meg, så da bør jeg kanskje ikke starte fler. Hilsen den ekte Pashla! Ikke Jesus!
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #31 Skrevet 22. juli 2012 Det er henne, fordi hun "forsvant" jo selv fra tråden sin når denne plutselige store støtteren dukket opp. Snakk om å drite seg ut. Sånn sett passet navnet bæshla hihi
Gjest meg mamma? Skrevet 22. juli 2012 #32 Skrevet 22. juli 2012 Det er henne, fordi hun "forsvant" jo selv fra tråden sin når denne plutselige store støtteren dukket opp. Snakk om å drite seg ut. Sånn sett passet navnet bæshla hihi Er du 5 eller?
Gjest Antarctica Skrevet 22. juli 2012 #33 Skrevet 22. juli 2012 Veldig bra, nr 31! Jeg signerer alltid med nick, serru... Og 20 minutters pause fra et forum kan vel ikke akkurat kalles å forsvinne? Seriøst, ikke dytt tråden dere som hater kattetråder, da! Så kan heller de som engasjerer seg i den Feline Fare skumme og fråde videre sammen med sånne som meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå