Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #1 Skrevet 22. juli 2012 Er det helt "ulovlig" (siden det er søndag og 22.juli) Fikk hentet en gressklipper sent i går og trenger så sårt å klippet gresset.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #2 Skrevet 22. juli 2012 Ingenting....verden kan ikke stoppe opp.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #3 Skrevet 22. juli 2012 Ingen verdens ting, er da ikke meningen vi skal slutte å leve selv om vi føler med de som mistet noen 22.juli.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #4 Skrevet 22. juli 2012 Hadde tenkt det var dårlig valg av dag med tanke på hvor mye det regner.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #5 Skrevet 22. juli 2012 Vurderte det selv men lot være pga det du er bekymret for (og at det regner gjør det ikke lettere...). Synes akkurat denne dagen at man godt kan holde ro, men har det store konsekvenser for deg å la være (feks at du ikke får klyppet gresset på en uke) så ville jeg gjort det likevel. Men om du like gjerne kan gjøre det i morgen ville jeg ha ventet. Tror ikke jeg hadde tenkt stygt om naboen, men sikker mange nok som gjør det.
Gjest uni kum Skrevet 22. juli 2012 #6 Skrevet 22. juli 2012 med tanke på at det er den 22. juli i dag passer det dårlig. Men hvilken som helst annen søndag... for naboen vår sin del, hadde jeg tenkt at det var sannelig på tide. På en annen side regner det som bare det her nå...
Gjest sandyBay1 Skrevet 22. juli 2012 #7 Skrevet 22. juli 2012 Absolutt ingentin. Er opphold så lenge og må klippe når det ikke regner her. Og når folk er hjemme. Ikke alle har ferie i juli og kan gjøre det andre dager.
valkyrien Skrevet 22. juli 2012 #9 Skrevet 22. juli 2012 Hadde synes at det er helt greit. Verden må faktisk gå videre, for hvis man skal unngå alle dager det har skjedd en tragedie på vil det aldri være mulig å få gjort noe.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #10 Skrevet 22. juli 2012 nå driver naboen å klipper plenen og jeg synes det er helt greit. vi kan ikke stoppe opp i dag, vi får minnes di døde og leve videre.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #12 Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor ikke utsette det til i morgen? kan være flere som jobber og synes det er greit å bli ferdig med det i dag.
Lammelåret Skrevet 22. juli 2012 #14 Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor ikke utsette det til i morgen? kan være flere som jobber og synes det er greit å bli ferdig med det i dag. Jobbing hele dagen og hele kvelden?!
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 22. juli 2012 #15 Skrevet 22. juli 2012 Hadde ikke tenkt noe over det. Som andre her sier så stopper ikke verden opp.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #16 Skrevet 22. juli 2012 Ikke sant. Det var ikke sannt gnål når folk døde i Scandinavian Star og i tsunamien. Da ble hele familier utslettet og i større antall enn dette som skjedde i fjor. Nok er nok nå. Etter denne markeringen i dag, så kan folk gå videre.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #17 Skrevet 22. juli 2012 Takk for svar =) Vi låner klipper og hadde satt av denne dagen til hagearbeid. Tenkte ikke da på datoen. Men vi får sikkert låne den til i morgen bare det ikke regner da,for det er meldt regn. Tror jeg bare må gjøre det i dag når jeg tenker etter,hehe.. Hi
Gjest Ziva Skrevet 22. juli 2012 #18 Skrevet 22. juli 2012 Så hvis 9 april er på en søndag kan man ikke måke snø? Livet må faktisk gå videre.
Honningmelon Skrevet 22. juli 2012 #19 Skrevet 22. juli 2012 Det hadde jeg ikke tenkt noe over. For min del kan folk klippe gresset sju dager i uka.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #20 Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor ikke utsette det til i morgen? kan være flere som jobber og synes det er greit å bli ferdig med det i dag. Jobbing hele dagen og hele kvelden?! Ja, faktisk. Det finnes mennesker som jobber svært lange dager.
Gjest Mammantil2prinser Skrevet 22. juli 2012 #21 Skrevet 22. juli 2012 Må dere ikke bite hue av meg her! Men jeg er veldig tradisjonell eller hva jeg skal si, og for meg er utearbeid som bråker på en søndag uaktuelt! Det at det er 22. Juli har ikke så mye å si, men at den traff på en søndag gjør jo for meg at det er en rolig dag:)
Gjest sandyBay1 Skrevet 22. juli 2012 #22 Skrevet 22. juli 2012 Hvorfor ikke utsette det til i morgen? kan være flere som jobber og synes det er greit å bli ferdig med det i dag. Jobbing hele dagen og hele kvelden?! Ja, faktisk. Det finnes mennesker som jobber svært lange dager. Ja mannen min reiser på jobb 0930 og kommer hjem 00.00 hvis han er heldig. Så ikke alle har 8-4 jobb eller 3-10 :/
☆☆☆ Skrevet 22. juli 2012 #23 Skrevet 22. juli 2012 Hadde tenkt at han ville ødelagt plenen sin om han klippet i dette været..
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2012 #24 Skrevet 22. juli 2012 Takk for svar =) Vi låner klipper og hadde satt av denne dagen til hagearbeid. Tenkte ikke da på datoen. Men vi får sikkert låne den til i morgen bare det ikke regner da,for det er meldt regn. Tror jeg bare må gjøre det i dag når jeg tenker etter,hehe.. Hi Ikke at jeg har noe med det, men låner dere gressklipper hver gang plenen trenger å klippes? Hva med å invistere i en egen klipper så kan dere klippe når det passer dere best?
Gjest Heartbroken Skrevet 22. juli 2012 #25 Skrevet 22. juli 2012 Ikke sant. Det var ikke sannt gnål når folk døde i Scandinavian Star og i tsunamien. Da ble hele familier utslettet og i større antall enn dette som skjedde i fjor. Nok er nok nå. Etter denne markeringen i dag, så kan folk gå videre. Sammenligner du naturkatastrofer og ulykker med ren ondskap? Et år er ikke lang tid når det gjelder en sånn tragedie og det er mange som har behov for å markere årsdagen for da livet tok en så vond vending. At du betegner andres menneskers sorg og fortvilelse som "gnål" gjør meg egentlig bare trist..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå