Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1342815588' post='144404760] Nei forventer ingenting :) haha slutt nå a , er du ikke sliten nå ? Let it go man :)
Vedder på at du røyker som en skorstein og ikke bryr deg om det plager ungene dine.

 

Vedder mer på at hun tror at hun er like kul som Sug Lut og andre slagferdige dibbere.

Men dette ble bare for dumt, Alessandro.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager så mye

Skrevet

Da er det bare og se ned på meg!! ;)

Ikke flau over det, nå har jeg sluttet og røyke pga svangerskapet, men før det så røyket jeg ute. Og ikke søren og jeg lot sønnen min være inne alene mens jeg skulle ta meg en røyk. da ble han med ut med noen leker og satt litt unaa og meg og lekte mens jeg tok meg en røyk. Hva folk syns om det bryr meg et viss sted, for det er alltid noe og klage på, spesielt om vi er unge mødre. Skal fortelle dere at jeg er en ung mor, samme barnefaren, venter nr to skal gifte emg men så røyker jeg ute med barnet mitt, og av det så blir jeg en dårlig mor?? jaja :D lykke til med utheningen.

Skrevet

Jeg hadde nettopp en ung pasient som døde av Kols. Hun hadde aldri tatt et eneste trekk av en røyk i sitt liv, men hadde en mann som røykte. Han røykte sjelden inne, men de var ofte på cafe, barer og på reiser hvor det ble røykt mye. Å ta en røyk med barna ved siden av i ny og ne er nok ikke skadelig, men de fleste med foreldre som røyker, blir jo utsatt for passiv røyking i 18- 20 år før de flytter ut. Og i tillegg er det en mye lavere terskel for at disse barna begyner å røyke selv.

Det er helt grusomt og stå å se på at noen dør av kols. Tror de aller fleste av dere hadde kastet røykpakken om dere hadde sett noen bli kvalt av sitt eget slim!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...