Musemora Skrevet 20. juli 2012 #1 Skrevet 20. juli 2012 Er så herlig når de sitter og røyker rundt ungene sine. Hjelper fader ikke at de sitter ute altså. Naut!!
fomle somle Skrevet 20. juli 2012 #2 Skrevet 20. juli 2012 Det er nok abselutt ikke bare unge mødre som røyker rundt ungene sine! Det vil jeg påstå er veldig drøyt sagt, og ikke minst dømmende! tror abselutt ikke eldre mødre er så veldig mye bedre!
AnonymeAnine Skrevet 20. juli 2012 #3 Skrevet 20. juli 2012 Så farlig er det da ikke! Jeg holdt på å le meg ihjel når noen ringte 1881 for å spørre om amming!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #4 Skrevet 20. juli 2012 Det er nok abselutt ikke bare unge mødre som røyker rundt ungene sine! Det vil jeg påstå er veldig drøyt sagt, og ikke minst dømmende! tror abselutt ikke eldre mødre er så veldig mye bedre! Oi oi så sinna! HI snakker sikkert om tv-serien "Unge mødre"
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #5 Skrevet 20. juli 2012 Hva er så galt med at man røker rundt barna sine? Altså, jeg røyker ikke selv, men ser ingenting galt i at man røyker når barna sitter ved siden av. Nå skal det sies at jeg synes ikke det er ok at røyken kommer på de. Jeg regner kanskje med det er serien "Unge mødre" du referer til, og ikke unge mødre generelt?
Musemora Skrevet 20. juli 2012 Forfatter #6 Skrevet 20. juli 2012 Det var serien ja. Sikkert mange eldre som røyker rundt ungene sine og, men det var ikke de som viste det på tv akkurat nå. Mener du at det er greit å røyke rundt ungene sine? Det syns ikke jeg. Datteren min har plass ved siden av ett barn i bh som har foreldre som røyker. Det stinker av klærne hans. Stakkar liten, det er ikke mye sjarmerende. Beklager hvis dere er uenige men jeg mener at røyk og unger ikke hører sammen!
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #7 Skrevet 20. juli 2012 Det var serien ja. Sikkert mange eldre som røyker rundt ungene sine og, men det var ikke de som viste det på tv akkurat nå. Mener du at det er greit å røyke rundt ungene sine? Det syns ikke jeg. Datteren min har plass ved siden av ett barn i bh som har foreldre som røyker. Det stinker av klærne hans. Stakkar liten, det er ikke mye sjarmerende. Beklager hvis dere er uenige men jeg mener at røyk og unger ikke hører sammen! Men herregud... av alle ting en unge kan bli utsatt for er jeg rimelig sikker på at å sitte UTE ved siden av en person som røyker utgjør et av de MINDRE alvorlige tingene.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #8 Skrevet 20. juli 2012 Det var serien ja. Sikkert mange eldre som røyker rundt ungene sine og, men det var ikke de som viste det på tv akkurat nå. Mener du at det er greit å røyke rundt ungene sine? Det syns ikke jeg. Datteren min har plass ved siden av ett barn i bh som har foreldre som røyker. Det stinker av klærne hans. Stakkar liten, det er ikke mye sjarmerende. Beklager hvis dere er uenige men jeg mener at røyk og unger ikke hører sammen! Om det lukter av klærne hans, vil jeg tro foreldrene røyker inne. Blir ikke stank av klærne om man røyker rundt barna sine ute. Jeg mener mennesket og røyk ikke hører sammen i det heletatt, men nå er det nå en gang slik at noen ødelegger kroppen sin med røyking. Og jeg synes ikke det er ille å røyke rundt sine barn om de skjermer barna sine forl selve røyken.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #9 Skrevet 20. juli 2012 Enig med HI. Røyk og unger hører ikke sammen. Det handler også om å gå foran som et godt eksempel, og å ta vare på seg selv slik at man ikke blir syk og kanskje dør fra barna sine.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #10 Skrevet 20. juli 2012 Enig med HI. Røyk og unger hører ikke sammen. Det handler også om å gå foran som et godt eksempel, og å ta vare på seg selv slik at man ikke blir syk og kanskje dør fra barna sine. Enig. Og det samme gjelder alkohol. Og mat. Verste jeg ser er feite foreldre som sitter og dytter trynet full av grillmat, øl og cola, mens risikoen for hjerteinfarkt øker for hver burgerbit. Og topper kanskje det hele med en røyk. Hva slags forbilder er de for barna sine?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #11 Skrevet 20. juli 2012 Enig med HI. Røyk og unger hører ikke sammen. Det handler også om å gå foran som et godt eksempel, og å ta vare på seg selv slik at man ikke blir syk og kanskje dør fra barna sine. Enig. Og det samme gjelder alkohol. Og mat. Verste jeg ser er feite foreldre som sitter og dytter trynet full av grillmat, øl og cola, mens risikoen for hjerteinfarkt øker for hver burgerbit. Og topper kanskje det hele med en røyk. Hva slags forbilder er de for barna sine? Bingo.
Netti*** Skrevet 20. juli 2012 #12 Skrevet 20. juli 2012 Enig med HI. Røyk og unger hører ikke sammen. Det handler også om å gå foran som et godt eksempel, og å ta vare på seg selv slik at man ikke blir syk og kanskje dør fra barna sine. Enig. Og det samme gjelder alkohol. Og mat. Verste jeg ser er feite foreldre som sitter og dytter trynet full av grillmat, øl og cola, mens risikoen for hjerteinfarkt øker for hver burgerbit. Og topper kanskje det hele med en røyk. Hva slags forbilder er de for barna sine? Enig her å. Røyk er stykt å se på, æsj. Røyk og barn er ennå værre. Jeg ser ned på mødre som røyker foran ungene sine. Overvektige som dytter tryne med masse ekkelt usunn mat og påfører barna sine samme problem som de selv har er også et tragisk syn.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 20. juli 2012 #13 Skrevet 20. juli 2012 La nå folk leve som de vil da , fælt så mye som dere skal klage da ! Lev livet ditt slik som du vil og la andre leve som de vil så enkelt er det . Man får rynker av å klage så mye
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #14 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342814396' post='144404679] La nå folk leve som de vil da , fælt så mye som dere skal klage da ! Lev livet ditt slik som du vil og la andre leve som de vil så enkelt er det . Man får rynker av å klage så mye Så det er helt greit at folk skyter heroin eller drikker seg drita rundt barn også? Siden man må få leve som man vil, liksom? Det er lov til å bruke huet, spesielt når man har fått barn.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 20. juli 2012 #15 Skrevet 20. juli 2012 Ja men du kan la være å bruke heroin rundt ditt barn . Ikke klag så mye nå , rynker vettu
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #16 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342814709' post='144404702] Ja men du kan la være å bruke heroin rundt ditt barn . Ikke klag så mye nå , rynker vettu Så man kan ikke la være å røyke rundt barnet sitt altså?
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #17 Skrevet 20. juli 2012 Enig med HI. Røyk og unger hører ikke sammen. Det handler også om å gå foran som et godt eksempel, og å ta vare på seg selv slik at man ikke blir syk og kanskje dør fra barna sine. Enig. Og det samme gjelder alkohol. Og mat. Verste jeg ser er feite foreldre som sitter og dytter trynet full av grillmat, øl og cola, mens risikoen for hjerteinfarkt øker for hver burgerbit. Og topper kanskje det hele med en røyk. Hva slags forbilder er de for barna sine? Passiv røyking kan være skadelig. Så langt har jeg aldri hørt om at passiv fedme er skadelig eller farlig.
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #18 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342814396' post='144404679] La nå folk leve som de vil da , fælt så mye som dere skal klage da ! Lev livet ditt slik som du vil og la andre leve som de vil så enkelt er det . Man får rynker av å klage så mye Da burde også barna få leve sine liv og jeg vil tro at de vil foretrekke det uten røyk og sigarettos. Man har ikke bare ansvaret for seg selv og sitt eget liv når man har barn.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 20. juli 2012 #19 Skrevet 20. juli 2012 Kanke forvente at alle gjør som du vil vettu , hvis du ikke vil røyke rundt barnet ditt så er det flott
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #20 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342815036' post='144404725] Kanke forvente at alle gjør som du vil vettu , hvis du ikke vil røyke rundt barnet ditt så er det flott Toppen av argumenter her altså. Hersketeknikker og latterliggjøring istedetfor vettuge motargumenter. Men det er vel fordi de ikke finnes.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 20. juli 2012 #21 Skrevet 20. juli 2012 Det er min mening vettu , kanke begynne å furte fordi jeg ikke er enig med deg kjære deg
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #22 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342815245' post='144404737] Det er min mening vettu , kanke begynne å furte fordi jeg ikke er enig med deg kjære deg Der var det igjen, hersketeknikker. Nedlatende som bare det. Ikke forvent at folk legger vekt på det du mener når du ikke har annet å by på.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 20. juli 2012 #23 Skrevet 20. juli 2012 Nei forventer ingenting haha slutt nå a , er du ikke sliten nå ? Let it go man
Anonym bruker Skrevet 20. juli 2012 #24 Skrevet 20. juli 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1342815588' post='144404760] Nei forventer ingenting haha slutt nå a , er du ikke sliten nå ? Let it go man Vedder på at du røyker som en skorstein og ikke bryr deg om det plager ungene dine.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 20. juli 2012 #25 Skrevet 20. juli 2012 Nei egentlig ikke , er gravid jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå