Gå til innhold

Desember-mamma'er: Hvordan har dere det? :)


Mango86

Anbefalte innlegg

Fra vekt FØR graviditeten har jeg gått opp ca 3 kg bare, er snart 29 uker jeg også. Men jeg spydde som en gris i begynnelsen, så skal vi ta vekt fra fØrste kontroll hos jordmor så har jeg gått opp ca 5 kg til nå.

 

Sliter ennå med matlyst, jeg som tidligere spiste omtrent ALT er nå skikkelig skikkelig kresen.

 

PrØver å bevege på meg en times tid til sammen hver dag. Minst. Går til og fra jobb, noe som tar ca 20 min hver vei. Synes det er veldig godt på morgenen, jeg får liksom igang rygg og bekken, som gjerne er blitt stivt, Ømt og litt vondt i lØpet av natta.

 

Begynner å merke at magen er iveien :P Er mye jeg liksom ikke får til på samme måte som fØr hehe.

 

Skal jobbe fult i 8 uker til, så skal jeg gå halvdag ei uke fØr jeg går ut 100% litt fØr termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har nå bikket 29 fullgåtte uker, og synes tida bare raser av sted. Merker jo at jeg har en 3-åring i hus for å si det sånn.

 

Formen er fortsatt bra. Fortsatt sliten på kveldene, og jeg stivner litt når jeg sitter lenge av gangen, men når jeg har gått noen meter så løsner det igjen. Tar ikke fatt på noen maratonløp akkurat, men jeg kan fint stå på beina en del av dagen, så lenge jeg slipper å stå stille. Det er faktisk verst, for da går det ut over korsryggen.

 

Jeg har vel gått opp 3-5 kilo nå. Litt usikker da jeg ikke helt vet hva startvekten min var. Veier nesten like mye nå som jeg gjorde når mini ble født sist, så er litt spent på om jeg går noe opp de siste ti ukene.

 

Ellers er nå både blodsukker, blodprosent, blodtrykk og alle andre mål og verdier helt fine. Følger kurven min på symfysemål også. Så da kan jeg nok ikke være annet enn fornøyd. Jobber fortsatt fullt, og er fornøyd med det selv :) Underkant av to måneder til permisjon da, og tida bare løper avgårde!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...