Gå til innhold

Reise med spedbarn

Anbefalte innlegg

Skrevet
Tusen takk for mange gode svar:)) jeg tenkte igrunn å ta med reisevogn istedenfor bæresele. Eller anbefaler dere bæresele framfor reisevogn? Lettere for henne å sove i en vogn tenker jeg da:) og jeg slipper å bære på henne for hun begynner å bli ganske tung hehe:P

Vet du, på flyplassen ville jeg gått for bæresele. På noen flyplasser får en ikke vognen med inn, og må sende den sammen med resten av bagasje. Hva gjør du da?

Dersom du får den med inn, må den uansett pakkes sammen og leveres ved ombordstigning. Litt styr det også, med en del annen håndbagasje. Med bæresele har du begge hendene fri. Dersom du f.eks har manduca, kan du også bære på ryggen (men litt vanskelig for en "nybegynner" å få barnet "på plass"). Med en skikkelig bæresele merkes det heller ikke så godt at barnet begynner å bli tung.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan du anbefale en skikkelig god bæresele? Jeg har to men dem er ikke god synes jeg. Får vondt i skuldrene etter en stund...

Du har ett godt poeng der. Tenkte at når det gjelder soving er ei reise trille yppelig men klart hjelper ikke om jeg ikke får ta den med inn da...

Skrevet
Kan du anbefale en skikkelig god bæresele? Jeg har to men dem er ikke god synes jeg. Får vondt i skuldrene etter en stund... Du har ett godt poeng der. Tenkte at når det gjelder soving er ei reise trille yppelig men klart hjelper ikke om jeg ikke får ta den med inn da...

Sist jeg brukte bæresele på flyplass brukte jeg manduca, og den var mye bedre enn de andre jeg har prøvd. Vekten skal være på hoftene dine, og ikke skuldrene. Jeg synes at den var god å bruke, sånn bortsett fra at jeg blir sinnsykt svett da... ;-) Men det blir jeg jo uansett av flyplass-kaoset.

Nå har snuppa mi blitt såpass stor at det ikke er aktuelt med bæresele, savner det nesten litt jeg.

Skrevet
Er den lett å ha på? :)

Nå var jeg visst treg med å svare, har ikke vert innom her på noen timer.

Mener du om det er lett å få den på/feste barnet?

Jeg synes det gikk greit å feste henne på magen, mens på ryggen var det litt vanskeligere. Men har sett andre feste barnet på ryggen uten problemer, men dette var noen som brukte den mye da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...