Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #26 Skrevet 18. juli 2012 hahaha ler så jeg griner av noen av disse! dytter samtidig
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 18. juli 2012 #27 Skrevet 18. juli 2012 Hadde en taco-episode da jeg var gravid og etter å ha sett, og smakt, taco i revers gikk det 2 år før jeg klarte lukten av taco. Her for litt siden prøvde jeg meg på taco for første gang på 2 år og tror dere ikke jeg tok en reprise. Taco og omgangssyken er ingen god kombo..... Taco er herved på hat-lista mi.
røderoser Skrevet 18. juli 2012 #28 Skrevet 18. juli 2012 Jeg klarte ikke lukten av manneparfyme og herresåpe. Nektet samboeren min å bruke dette, dette gjaldt også deodorant. Kjøpte inn allt nytt til han for ellers brekte jeg meg i nærheten av han. Klarte heller ikke lukten av karri, og andre krydder. Vi som var så glad i all slags sterk mat og masse smak, stakkars samboeren måtte lage slik mat andre steder De siste ukene klarte jeg ikke tanken på kylling og svin. Ble kvalm å tenke på det, og brekte meg da jeg gikk forbi rå kylling og svin i butikken. Luktesansen min gjekk bananas!!! Selv om jeg var konstant tett i nesa i hele svangerskapet
Nickey Mouse Skrevet 18. juli 2012 #29 Skrevet 18. juli 2012 Hørte DDE sin E6 på radioen helt i begynnelsen av sv.skapet nå. Begynte å stortute i bilen Har måttet laste den ned og høre på sånn ca når jeg nærmermeg hjemme også gråte litt. Har aldri hørt på DDE før liksom... Ikke helt min greie. Men nå har det blitt en tvangstanke. Kanskje ikke egentlig en plage, men plagsomt nok!
Anonym bruker Skrevet 18. juli 2012 #30 Skrevet 18. juli 2012 samboerens dusj-såpe forvandlet plutselig lukt! Ja eh... eller det var nok luktesansen min som tok litt av, men plutselig synes jeg den luktet mugg. Jeg kunne kjenne lukten da jeg kom hjem fra jobb i det jeg skulle åpne inngangsdøren. Huff, han fikk klar beskjed om å hoppe i dusjen igjen og denne gangen uten såpe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå