Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 12. juli 2012 #26 Skrevet 12. juli 2012 Med storebror ble jeg satt i gang 10 dager før termin, han ble født 2 døgn senere. Lillebror kom 3 uker før termin.
Sli1 Skrevet 12. juli 2012 #27 Skrevet 12. juli 2012 Nr 1 kom 19 dager før termin i racerfart. Gjorde ingenting for å få igang fødselen. Nr to kom på termindatoen. Hadde sex og 3 timer senere gikk vannet:)
Sunnybeach4gull :) Skrevet 12. juli 2012 #29 Skrevet 12. juli 2012 Tror de fleste førstegangs går til termin ja Førstemann kom på termindato, fødselen startet spontant 2 dager før termin, så tok litt tid kan man si før han var ute Nummer 2 kom 8 dager over termindato, ble strippet på overtidsultralyden 7 dager etter termindato, noe som satte igang fødselen Er nå 1 uke og 2 dager til termin, men ingen baby ennå Håper fødselen din (og min ) starter snart Lykke til!
Gjest AnneS Skrevet 12. juli 2012 #30 Skrevet 12. juli 2012 12 dager før termin. Gjorde ingenting, startet av seg selv. Nummer to kom på min termin (ikke UL-termin).
Anonym bruker Skrevet 12. juli 2012 #31 Skrevet 12. juli 2012 Første kom dagen etter termin. Vannet gikk på termindagen, til min store forskrekkelse for jeg var forberedt på at hun ikke kom på en stund. Bestemte meg på at jeg ikke ville begynne å vente når termin nermet seg siden jeg hørte hvor lei de som gikk over termin var. Andre kom på termin dagen. Jeg gjorde aldri noe for å prøve å påskynde dette.
Dini Skrevet 12. juli 2012 #33 Skrevet 12. juli 2012 sex 16 dager før termin. vannet gikk 14 dager før termin. Ungen kom 11 dager før termin. Var i fødsel i 3 døgn før hun kom med hastesnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå