Gå til innhold

Når fødte dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fødte dere i forhold til termin med deres første? Og gjorde dere noe for å få fortgang på sakene, hva fungerte/ikke fungerte ? :)

har hørt at de fleste førstegangsfødende går over tiden :P

Vil så gjerne at ho skal komme rundt termin, har vondt og er lei gitt! :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første kom 11 dager over termin, prøvde alt for og få fortgang i sakene, tilslutt ga jeg F.... og tenkte vill hun bli så la henne bli, hun kommer ut en gang, 36 timer senere var hun ute, det tok 8timer fra bynnels med rier 5 min mellom :)

Nr2 kom 11dager før termin, hun kom fort 3.5t bynte med vannavgang og kraftige rier :)

Skrevet

Første kom to uker på overtid, og andre kom tre dager etter termin.. :)

Skrevet

Fødte tre dager før termin. Gjorde overhode ikke noe for å fremskynde fødselen, for jeg var ikke klart! Hørte på alle andre, og var sikker på at jeg kom til å gå over tiden.

Skrevet

Storesøster kom 5 dager før termin. Vannet gikk 7 dager før termin.

Lillebror kom av seg selv 13 dager over termin.

Skrevet

Jeg født 16 dager før termin med nr. 1. Gjorde ingenting for å prøve å framskynde fødselen.

Nr. 2 kom også ca. 2 uker før termin. I svangerskap nr. 2 hadde jeg bekkenløsning og hadde det veldig vondt. Jordmor strippet meg, kjente små rier samme dag. Neste dag satte det skikkelig i gang.

Skrevet

Første kom 10 dager før termin, men gjorde ingenting for å framskynde. Var i fin form selv, og var forberedt på å gå langt over termin :)

Skrevet

Fødselen begynte på terminen sist, han var ute dagen etter - en lang fødsel :-)

Skrevet

Nr 1: Kom av seg selv 12 dager over - prøvde ingenting for å sette den i gang.

Nr 2: 12 dager over :P - har vel forsøkt det meste, sex, sterk mat, trapper osv. Måtte settes i gang på sykehuset.

Skrevet

Mini kom 15 dager før termin!:) jeg og samboeren hadde oss kvelden i forveien, også spiste jeg en stor porsjon grøt med masse kanel to timer før det startet ;) vet jo ikke om det hadde noe å si, men jeg innbiller meg det ;)

Skrevet

14 dager over termin, så her sitter jeg 13 dager før termin og er sikker på at det er en mnd igjen!!!!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Med aller første svangerskapet, så fødte jeg i uke 21 :-/

Men med gullgutten i huset, så fødet jeg 3 dager før termin, gjorde ikke noe for å få det igang.

Med lillesøster fødte jeg 2 dager før termin, også uten om å gjøre noe for det :)

Skrevet

Hun kom en uke før termin!

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

8 dager over. Gjorde ingenting for å fremskynde ting. De kommer når de er klar ;)

Skrevet

Her var det stor variasjon! var visst ikke slik at "alle" førstegangsfødende går over tiden.. hehe :P

Men de småtrolla kommer vel når de selv bestemmer.. Er vel ikke så mye å gjøre med det... Håper bare ho er bestemmer seg for å komme rundt termin.. tanken på å gå 14 dager over, føles helt forferdelig akkurat nå :P

Skrevet

14 dager på overtid, måtte settes i gang.

Skrevet

Fødte 3 dager etter ul termin, 5 dager etter menstermin. prøvde alkoholfri rødvin, masse kanel på mat, spiste ananas, løpe opp og ned trappa uten å få annet enn kynnere.. og den dagen jeg trosset meg ut på en liten gåtur med grusom bekkenløsning gikk det bare noen timer før vannet gikk. kanskje det var helt tilfeldig, kanskje ikke.. ;)

Skrevet

Første: 10 dager over (igangsatt)

Andre: 11 dager over

Lite trøst her dessverre...

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Mille kom 5 dager over termin. Jeg prøvde vel litt sånne uskyldige ting som kanel og bringebærkapsler...

Hun kom dagen etter jeg ble strippet

Skrevet

8- dager over termin, 2 dager før tok jeg lakseolje som førte til modning og nesten tre cm åpning, neste dag ble jeg strippa og da to timer senere startet riene ;)

Skrevet

Har fire born og alle vart fødd ei veke over termin. :)

Skrevet

Fødte 4 dager før termin. Gjorde ingenting for å fremkynne det. Trodde jeg kom til å gå over termin jeg, og var egentlig forberedt på det. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...