Gå til innhold

Liker dere alle barn?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker alle barn. Men jeg setter ikke alltid like stor pris på oppførslen.

Det finnes jo barn jeg liker noe mindre enn andre men alle barn har noe godt i seg.

Kommer jeg i kontakt med et av barna jeg ikke liker 100% setter jeg meg ned og leter etter det gode og det fine i det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nei. Har et barn i familien jeg ikke orker i mer enn et par timer av gangen. Krever alles oppmerksomhet hele tiden, bråkete, frekk, og til tider usympatisk.

akkurat sånn er det hos oss også! unngår ofte besøk fra dem fordi det rett og slett blir for slitsomt! :S

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Så klart alle barn har noe godt i seg og at foreldrene har stor skyld i oppførselen om de feiler med oppdragelsen, men det er ikke dermed sagt det ikke finnes uspiselige barn for det..

Skrevet

Nei, men jeg later som jeg liker dem. ;)

 

Egentlig blir jeg mer irritert på foreldrene til frekke og uoppdragne barn enn på ungene, jeg er jo såpass oppegående at jeg skjønner at det sjeldent er barns feil at de er som de er.

Skrevet

Nei, jeg liker ikke en gang alle jeg er glad i bestandig.

Skrevet

Ja, jeg liker vel alle barn på en eller annen måte.

Hmm. Trodde ikke så mange ikke likte andres barn..! Bare så dere vet det, barna merker det, uansett hva dere tror..

Skrevet
Ja, jeg liker vel alle barn på en eller annen måte. Hmm. Trodde ikke så mange ikke likte andres barn..! Bare så dere vet det, barna merker det, uansett hva dere tror..

Nei, barna merker det sjelden og skulle de få en mistanke så gjør vel ikke det noe så lenge de blir behandlet skikklig. Alle trenger ikke like alle.

Skrevet

Ikke alle, men nærsagt alle.

Jeg likte få barn utenom egne/familiært før jeg jobbet i barnehage. Da lærte jeg meg å sette pris på alle de små, selv de med adferdsproblemer. Slike som pedagoger og assistenter styrer med.. Jeg var selv assistent for slike barn, så jo man kan bli veldig glad i disse også!

Men man må lære de å kjenne, og venners barn er man aldri sammen med 30 timer i uka, så disse barna blir likevel fremmede på et vis. Foreldrene er også der som regel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...