Gå til innhold

Liker dere alle barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det en selvfølge at man skal like alle barn eller er det som med voksne mennesker, noen liker man andre liker man ikke så godt..

hva tenker dere om det? liker dere alle barna til vennene deres?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke... De fleste barn er store egoister, men man tåler det jo med egne barn og andre man er glade i...

Skrevet

Nei. Har et barn i familien jeg ikke orker i mer enn et par timer av gangen. Krever alles oppmerksomhet hele tiden, bråkete, frekk, og til tider usympatisk.

Skrevet

Ja, heldigvis - Om man sliter med det litt i starten, så må man bare finne sider ved dem som man liker - og tenke på at det ikke er barnas feil at de er som de er.

Det er oftest foreldrene;)

Skrevet

Jeg er egentlig ikke så veldig begeistret for barn, finnes jo noen sjarmtroll så klart.

Elsker mine egne, men det er tider jeg tenker at det er godt jeg er mor deres, ha ha!

Skrevet

Selvfølgelig liker man ikke alle barn. Men som voksen synes jeg iallefall man skal behandle alle barn som om man liker de.

Skrevet
Jeg er egentlig ikke så veldig begeistret for barn, finnes jo noen sjarmtroll så klart. Elsker mine egne, men det er tider jeg tenker at det er godt jeg er mor deres, ha ha!
Jeg synes også at det er slitsomt å være sammen med venners barn, de tar masse oppmerksomhet og mange(særlig mødre) er så opptatt av ungene sine at det er vanskelig å føre en samtale med de!

Uff, godt å være anonym her, kjenner jeg får dårlig samvittighet bare for å tenke det.

Skrevet

Nei, liker ikke alle barn. Langt ifra.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Nei! Liker ikke bortskjemte unger som sutrer og foreldrene ikke gjør en ditt for å oppdra avkommet..

Liker heller ikke unger som konstant spiser på noe kliss og tørker seg i sofaer og andre steder og plukker på alt.

Det er jo ikke barnas feil men lage foreldre... Men barna som dessverre blir motbydelige mennesker jeg ikke liker..

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Nei, er ikke alle unger jeg liker

Skrevet

Nei, stort sett bare mine egne...

Skrevet

Jeg liker de aller fleste barn :) Men det finnes noen unntak, men som regel ser jeg at de ungene som utagerer eller er frekke og sånt har en grunn til å oppføre seg slik. Jeg kan finne noe fint i alle barn. Sier det ikke for å være politisk korrekt, jeg er bare veldig glad i barn :) Voksne er det som regel verre med...

Skrevet

Selvfølgelig liker man ikke alle barn. Men som voksen synes jeg iallefall man skal behandle alle barn som om man liker de.

Enig!

Skrevet
Enig!

Enig. :)

Gjest sug lut
Skrevet

Langt ifra. Ikke engang alle som er innom her.

Skrevet

Jeg liker de fleste barn. Er spesialpedagog og møter mange forskjellige barn, kanskje spesielt de som mange andre ikke liker. Så i jobbsammenheng liker jeg nok alle barn, men på privaten foretrekker jeg veloppdragne og rolige barn :P Men jeg føler selv jeg har god forståelse for at de barna jeg ikke liker så godt på privaten er slik de er, uten at det ikke alltid er foreldrenes "feil".

Skrevet

Jeg tror det er komplett umulig å like alle mennesker, uavhengig om det er barn, voksne, gamle, svensker, kongelige osv.

Mulig jeg er litt sær da.

Skrevet

Som profesjonell så skal jeg like alle barn. Er det noen som ikke faller helt i smak så er det meg selv jeg må jobbe med for alle barn fortjener å bli likt og få de samme mulighetene av meg. Det er kanskje en konsekvens av min jobb som gjør at hjemme så foretrekker jeg rolige og velloppdragne barn :) Men uansett hvordan et barn oppfører seg så er det et resultat av hvordan foreldrene har oppdratt barnet sitt, med andre ord ikke skyld på barnet om det ikke har lært at det ikke er greit å springe inn med skoa på ;)

Skrevet

Nei langt ifra!! Liker ikke barn som jeg ikke kjenner. Det vil heller ikke si at jeg hater barn eller er slemme med dem eller noe.

Liker ikke å tenke på meg selv som barn en gang, har mange minner om hvor tåpelig jeg var..

Skrevet

Nei, mannen har en kompis med et barn jeg virkelig ikke takler... Prøver å unngå å møte den ungen så langt det lar seg gjøre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...