Gå til innhold

Hva jobber folk med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

førstekonsulent på NAV.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kirurg. Ferdig utdannet. Vært i jobb i 2 år.

Skrevet

Jobber på rema1000. Ingen utdannelse.. Hoppet av vgs :/

Skrevet

Jeg jobber som web-utvikler og stortrives med det. Bra lønn, fleksibel arbeidstid(det er både positivt og negativt) og spennede oppgaver.

Siden jeg kan jobbe hvor som helst har jeg nå fått mulighet til å bo 1 år i utlandet(Tyrkia) med sønnen min og jobbe derfra mot Norge....skal bli godt med varm og god september og oktober.

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Livsveileder, klarsynt og healer, men skulle gjerne hatt mere jobb :)

Skrevet

Assistent i hjemmesykepleien.

Skrevet

Dyrlege :)

Skrevet

Finansrådgiver privatøkonomi

Skrevet

Utdannet innen butikk, messe og interiør design. Jobber som produkt utvikler; Interessant, utfordrende og kreativt. Selvstendig samtidig som man skal styre prosesser og lede andre for å få prosjektene gjennomført.

Skrevet

Er tilbake i min gamle jobb en periode, jobber som daglig leder i en stor salgsbedrift. Kjempe spennede og utfordrende jobb. :)

Jaha! Ble du inspirert av DIB til å kutte ut snyltinga, eller? Interessant.

Skrevet

Er tilbake i min gamle jobb en periode, jobber som daglig leder i en stor salgsbedrift. Kjempe spennede og utfordrende jobb. :)

Jaha! Ble du inspirert av DIB til å kutte ut snyltinga, eller? Interessant.

Har ALDRI snylta. Jeg har ikke mottat penger fra nav, og mannen er ufør! Jobber for å hjelpe gamle sjefen min i noen mnd. Når det er over skal jeg være hjemme igjen, og jeg skal fortsatt ikke snylte. Vit hva du sier før du sier det og hver tøff nok til å signere med nick!

Gjest Mamma til 3 små Gull
Skrevet

Er utdannet sykepleier og jobber på gyn/fødeavdeling. Har tenkt å videreutdanne meg til jordmor etterhvert, men det får bli når barna blir litt større. Jeg stortrives! :D

Gjest eelis+kian ♥
Skrevet
Jordmor

Hva tjener du som jordmor?

Jeg jobber med regnskap.

Skrevet
Jordmor
Hva tjener du som jordmor? Jeg jobber med regnskap.

Nå er det en del år siden jeg jobbet i Norge, så jeg husker ikke hva jeg tjente da. Beklager.

Skrevet

Jeg er student:)

Er faglærer i bunn, men har også jobbet som personlig assistent, støttekontakt og i butikk sånn opp igjennom. Sågar som tryllekunstnerassistent!

Jeg håper at min etterhvert svært lange utdanning fører til at jeg får en ok jobb etterhvert, men markedet er trangt og utdanningen smal... Og da vet jeg neimen ikke hva jeg gjør... Tar doktorgrad, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...