Gå til innhold

Hva jobber folk med?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjelpepleier i hjemmesykepleien og studerer til å bli sykepleier.

Skrevet

førstekonsulent, nav forvatning

Skrevet

Sikkerhetskontrollør :)

Skrevet

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1341946917' post='144382342] Sikkerhetskontrollør :)'

Hva er det?

Skrevet

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1341946917' post='144382342] Sikkerhetskontrollør :)

'

Hva er det?

Når du skal reise på ferie o.l med fly så må du gjennom en sikkerhetskontroll hvor du blir kroppsvisitert hvis nødvendig og bagasjen din blir skannet i røntgenmaskin . Ja det er litt av jobben men den folk flest kjenner til :) det er det vi gjør :)

Skrevet

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1341947600' post='144382386]

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1341946917' post='144382342] Sikkerhetskontrollør :)
' Hva er det? Når du skal reise på ferie o.l med fly så må du gjennom en sikkerhetskontroll hvor du blir kroppsvisitert hvis nødvendig og bagasjen din blir skannet i røntgenmaskin . Ja det er litt av jobben men den folk flest kjenner til :) det er det vi gjør :)

Beklager at jeg kupper tråden nå, men....

Jeg blir alltid "befølt" når jeg skal på flytur. Er det en spesiell type dere er ute etter og plukker ut, ser jeg skummel ut, eller er jeg bare veldig digg,;)?

Skrevet

Akkurat ferdig utdannet helsesekretær

Skrevet
førstekonsulent, nav forvatning

Jeg er rådgiver i NAV Forvaltning. Kan jeg spørre hvilket område du jobber på? Og hva du har i lønn? Og hvor lang ansiennitet?

Nysgjerrig. Ny i jobben:) Jeg har fått godkjent 10 års ansiennitet (selv om jeg ikke har mer enn 8). Har lønnstrinn 51 (vet ikke helt hva det utgjør).

Skrevet
Beklager at jeg kupper tråden nå, men.... Jeg blir alltid "befølt" når jeg skal på flytur. Er det en spesiell type dere er ute etter og plukker ut, ser jeg skummel ut, eller er jeg bare veldig digg,;)?

hvis du ser ut sånn som på profilbildet ditt, så er det ikke rart de stopper deg...

Skrevet
Beklager at jeg kupper tråden nå, men.... Jeg blir alltid "befølt" når jeg skal på flytur. Er det en spesiell type dere er ute etter og plukker ut, ser jeg skummel ut, eller er jeg bare veldig digg,;)?
hvis du ser ut sånn som på profilbildet ditt, så er det ikke rart de stopper deg...

Jeg er ikke spesielt fotogen;)

Skrevet

Er tilbake i min gamle jobb en periode, jobber som daglig leder i en stor salgsbedrift. Kjempe spennede og utfordrende jobb. :)

Skrevet

' Hva er det?
Når du skal reise på ferie o.l med fly så må du gjennom en sikkerhetskontroll hvor du blir kroppsvisitert hvis nødvendig og bagasjen din blir skannet i røntgenmaskin . Ja det er litt av jobben men den folk flest kjenner til :) det er det vi gjør :)

Beklager at jeg kupper tråden nå, men....

Jeg blir alltid "befølt" når jeg skal på flytur. Er det en spesiell type dere er ute etter og plukker ut, ser jeg skummel ut, eller er jeg bare veldig digg,;)?

Hehe det går bra .

Nei vi liker ikke å ta på folk men vi må , enten så er du veldig uheldig og blir tatt ut til tilfeldig sjekk ( det er sånn som portalen plukker ut ca. Hver tiende) eller så har du glemt å ta av deg noe som piper :)

Skrevet
Er tilbake i min gamle jobb en periode, jobber som daglig leder i en stor salgsbedrift. Kjempe spennede og utfordrende jobb. :)

Fikk du for mye tyn når du oppga at både du og mannen tråkker hjemme? ;)

Skrevet

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1341948615' post='144382446]

' Hva er det?
Når du skal reise på ferie o.l med fly så må du gjennom en sikkerhetskontroll hvor du blir kroppsvisitert hvis nødvendig og bagasjen din blir skannet i røntgenmaskin . Ja det er litt av jobben men den folk flest kjenner til :) det er det vi gjør :) Beklager at jeg kupper tråden nå, men.... Jeg blir alltid "befølt" når jeg skal på flytur. Er det en spesiell type dere er ute etter og plukker ut, ser jeg skummel ut, eller er jeg bare veldig digg,;)? Hehe det går bra . Nei vi liker ikke å ta på folk men vi må , enten så er du veldig uheldig og blir tatt ut til tilfeldig sjekk ( det er sånn som portalen plukker ut ca. Hver tiende) eller så har du glemt å ta av deg noe som piper :)

Hm.. da er jeg nok bare veldig heldig, for jeg piper aldri..

Kunsten er å lukke øynene og late som om det er Clooney som tafser;)

Skrevet

Jeg er hore. Selger meg dyrt til mennene til alle de knipne dib-damene som aldri får seg noe hjemme.

Skrevet

Fikk du for mye tyn når du oppga at både du og mannen tråkker hjemme? ;)

Nei det brydde jeg meg veldig lite om. Men må hjelpe til i min gamle jobb i seks mnd. Etter det skal jeg være hjemme. Er det som er best for min familie. Hva andre mener og gjør gir jeg fullstendig faan i. :)

Skrevet

Pedagogisk leder i en barnehage :)

Skrevet

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1341948615' post='144382446]

' Hva er det?
Beklager at jeg kupper tråden nå, men.... Jeg blir alltid "befølt" når jeg skal på flytur. Er det en spesiell type dere er ute etter og plukker ut, ser jeg skummel ut, eller er jeg bare veldig digg,;)? Hehe det går bra . Nei vi liker ikke å ta på folk men vi må , enten så er du veldig uheldig og blir tatt ut til tilfeldig sjekk ( det er sånn som portalen plukker ut ca. Hver tiende) eller så har du glemt å ta av deg noe som piper :)

Hm.. da er jeg nok bare veldig heldig, for jeg piper aldri..

Kunsten er å lukke øynene og late som om det er Clooney som tafser;)

Hahaha ja du kan gjøre det og , mange som gjør veldig mye rart når de går gjennom portalen og når de blir sjekket . Om det gjør at det er mere behagelig så kjør på :)

Skrevet

Jobben min er å stå i en styrt maskin, men jeg er sykemeldt og det ser ut til at jeg ikke kommer tilbake igjen :(

Har 2 utdannelser, har ikke lyst å jobbe med noe av det, fant en jobb jeg elsker og kan ikke jobbe der pga helsa. Jeg håper og ber om at jeg en dag våkner frisk og kan gå på jobb :D Går snart over på aap og kan ikke gå overtid og tjene gode penger til å bidra til familien :(

Blir også nå medeier i firmaet til samboeren.

Skrevet

Jobber i posten :) er for tiden sjukemeldt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...