Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #26 Skrevet 10. juli 2012 Du har lite å finne på idag som svarer da. Har lite å gjøre på selv i grunn. dette var faktisk pinlig lesning..
Cat.68 Skrevet 10. juli 2012 #27 Skrevet 10. juli 2012 Du har lite å finne på idag som svarer da. Har lite å gjøre på selv i grunn. Ja det var jo en usedvanlig god observasjon, hehehe
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #28 Skrevet 10. juli 2012 Jeg personlig kan ikke fordra Heartbroken pga måten hun snakker til andre på, slik som at folk har "stusselige liv", at det er synd på dem og at de trenger venner. Slikt hører ingensteds hen, uten at jeg stalker henne av den grunn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #29 Skrevet 10. juli 2012 Dere som tror så godt om Heartbroken burde jo seriøst gå å se på profilen hennes over innleggene hennes.
khm Skrevet 10. juli 2012 #30 Skrevet 10. juli 2012 Jeg personlig kan ikke fordra Heartbroken pga måten hun snakker til andre på, slik som at folk har "stusselige liv", at det er synd på dem og at de trenger venner. Slikt hører ingensteds hen, uten at jeg stalker henne av den grunn. Hm, er det du som begynte og prate om henne i en tråd hun ikke var med i engang? Hvis du orker bruke så mye energi på en person så er det jo noe du må slite med. Jeg kan skjønne at hun blir drittlei av anonyme som følger henne rundt bare for å slenge dritt, da får man krasse svar. Når noen velger å være anonym og kritiserer folk må man regne med at man møter lite tålmodighet uansett om du har skrevet noe før eller ikke. Vi med nick må tåle at folk kan "løpe" etter oss og ta oss på ting vi skriver andre plasser, og anonyme må tåle at vi blir utålmodige å skjærer mange over en kam.
Bee&Alie Skrevet 10. juli 2012 #31 Skrevet 10. juli 2012 Jeg personlig kan ikke fordra Heartbroken pga måten hun snakker til andre på, slik som at folk har "stusselige liv", at det er synd på dem og at de trenger venner. Slikt hører ingensteds hen, uten at jeg stalker henne av den grunn. Alle kan ikke like alle vettu lille venn.. Ut ifra hvordan du føler du må pøse ut dritt om andre som i det minste er seg selv og viser sine meninger MED nick, så tror jeg ikke jeg liker deg heller. Jeg tror ikke jeg liker noen av de "voksne" damene her som starter en tråd om en annen bruker for så å slenge dritt om dem som anonym. Da sier det mer om dere egentlig! Skulle gjerne sett alt du har skrevet også jeg for så å gjøre meg opp en mening.. Og slenge litt dritt om deg!
Bee&Alie Skrevet 10. juli 2012 #32 Skrevet 10. juli 2012 Dere som tror så godt om Heartbroken burde jo seriøst gå å se på profilen hennes over innleggene hennes. Kunne tenkt meg å lese DINE innlegg jeg?? Men nei.. Anonyme legger de med nick for hat.. Mens deres meninger forsvinner i vinden!
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #33 Skrevet 10. juli 2012 Jeg personlig kan ikke fordra Heartbroken pga måten hun snakker til andre på, slik som at folk har "stusselige liv", at det er synd på dem og at de trenger venner. Slikt hører ingensteds hen, uten at jeg stalker henne av den grunn. Hm, er det du som begynte og prate om henne i en tråd hun ikke var med i engang? Hvis du orker bruke så mye energi på en person så er det jo noe du må slite med. Jeg kan skjønne at hun blir drittlei av anonyme som følger henne rundt bare for å slenge dritt, da får man krasse svar. Når noen velger å være anonym og kritiserer folk må man regne med at man møter lite tålmodighet uansett om du har skrevet noe før eller ikke. Vi med nick må tåle at folk kan "løpe" etter oss og ta oss på ting vi skriver andre plasser, og anonyme må tåle at vi blir utålmodige å skjærer mange over en kam. Nei, jeg orker ikke krangle med henne når jeg ser hvordan hun behandler folk, så er nok ikke meg du tenker på. Jeg har aldri slengt dritt til noen her inne, men jeg har observert mye ekkelt, både fra Heartbroken og andre. Jeg er ikke anonym fordi jeg vil krangle.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #34 Skrevet 10. juli 2012 Dere som tror så godt om Heartbroken burde jo seriøst gå å se på profilen hennes over innleggene hennes. Kunne tenkt meg å lese DINE innlegg jeg?? Men nei.. Anonyme legger de med nick for hat.. Mens deres meninger forsvinner i vinden! Kikk nøye på hva navnet til forumet er, er du snill.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #35 Skrevet 10. juli 2012 Jeg personlig kan ikke fordra Heartbroken pga måten hun snakker til andre på, slik som at folk har "stusselige liv", at det er synd på dem og at de trenger venner. Slikt hører ingensteds hen, uten at jeg stalker henne av den grunn. Alle kan ikke like alle vettu lille venn.. Ut ifra hvordan du føler du må pøse ut dritt om andre som i det minste er seg selv og viser sine meninger MED nick, så tror jeg ikke jeg liker deg heller. Jeg tror ikke jeg liker noen av de "voksne" damene her som starter en tråd om en annen bruker for så å slenge dritt om dem som anonym. Da sier det mer om dere egentlig! Skulle gjerne sett alt du har skrevet også jeg for så å gjøre meg opp en mening.. Og slenge litt dritt om deg! Hva i alle dager? Slenger ikke dritt om noen jeg. Sier jeg ikke liker Heartbroken fordi hun gjør akkurat det. Syns det blir for dumt å oppføre seg som om Heartbroken har fått mye uberettiget tyn, når hun faktisk har temmelig mye galle innabords. Dette har hun da også innrømmet selv. Og legg av deg den tåpelige herseteknikken! Jeg er ikke din "lille venn". Du trenger ikke snakke til meg som et barn. Jeg har ikke startet en eneste pokkers tråd her inne om andre mennesker, men jeg har lov til å svare når noen spør! At du plutselig snakker om hvor lite du liker meg, uten å ANE hvem jeg er sier da mer om deg enn meg.
YumYum2 Skrevet 10. juli 2012 #37 Skrevet 10. juli 2012 Vet ikke helt hva alt dette dreier seg om men hvis dere anonyme absolutt må kommentere noe stygt kan dere vel like gjerne signere med nick så vi vet dere står for det dere sier? Dere må jo være anonyme av den grunn at dere skammer dere eller er litt flaue over kommentaren/innlegget. Få dere litt guts om dere skal være ekle!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2012 #38 Skrevet 10. juli 2012 Så mange hygelige mennesker det er her inne... Blir helt matt jeg. De fleste poengterer at de selv slenger ikke dritt om andre, men når man ser på svarene dems her, så er det jo akurat det de gjør. (Tar du deg nær av dette, så er du nok en av dem) Uansett hva, så lurer jeg nå på hvorfor det liksom er ok å lage egen tråd om en annen bim'r/dib'r? Om det så bare er for å forhøre seg om noe ang den persjonen, så er det vel mer respektabelt å kontakte den persjonen, ikke lage en tråd om h*n. ALT for mye drittslenging, både om nicket i HI's innlegg her, og om hverandre. JA, dette er et anonym forum, men det gir vel ikke rettigheter til å slenge så mye dritt om andre uansett!
L-8 Skrevet 10. juli 2012 #39 Skrevet 10. juli 2012 JIZES! Jeg hater katter, romfolk og de som heter Jeanette eller michelle. Jeg ser nedpå folk som spiser fin middag på Egon ellerkoser seg gløgg ihjel med taco og Pepsi Max. Jeg er dobbelmoralistisk på mange måter. Er bedrevitende sukkerpoliti. Synes folk som kaller barna sine Noah leander har huet i ræva. Værsågod - ny hakkekylling!
Gjest Heartbroken Skrevet 10. juli 2012 #40 Skrevet 10. juli 2012 Heeeyyyyy - min helt egen tråd!!! Stilig Jeg takker for all støtten, men kan forsikre dere om at hva enn anonym kan finne på å lire av seg vedr meg eller meningene mine, ikke plager meg det minste For at jeg skal ta meg nær av noe, så må jeg faktisk ha en viss peiling på hvem som mener hva. Jeg anser de anonyme som har behov for å rakke ned på meg og andre de er uenige om, som fullstendig uinteressante, bortsett fra at det er veldig gøy å fyre dem opp Skal jammen ikke store gnisten til for å tenne lunta deres Ellers prøver jeg å svare ordentlig på de trådene jeg deltar i, men jeg skal innrømme at jeg noen ganger kan bli litt vel engasjert og kanskje kan være litt kvass - men jeg påstår faktisk at jeg aldri har gått til personangrep på noen. Om noen anonyme føler seg tråkket på tærne - jaja, shit happens - om man forventer respekt, må man faktisk også vise respekt! Når jeg sier at jeg ikke tar meg nær av noe, må jeg innrømme at det er en sannhet med et lite unntak, og det er påstanden at jeg er både kattehater OG mishandler! Det stemmer absolutt ikke, i den angjeldende tråden gjentok jeg mange ganger at selv om jeg ikke LIKER katter, hater jeg dem ikke (de kan jo ikke for at de er katter, stakkars små) og jeg har aldri, i hele mitt liv, vært slem mot et dyr. Siden det er en så stor interesse for min person (hihi) legger jeg ved katte-linken, så kan de som gidder se om de kan finne et ord om at jeg har plaget en katt, eller andre dyr http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/143946842-forbaskede-kattefille/page__hl__%2Bforbaskede+%2Bkattefille__fromsearch__1
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 10. juli 2012 #41 Skrevet 10. juli 2012 JIZES! Jeg hater katter, romfolk og de som heter Jeanette eller michelle. Jeg ser nedpå folk som spiser fin middag på Egon ellerkoser seg gløgg ihjel med taco og Pepsi Max. Jeg er dobbelmoralistisk på mange måter. Er bedrevitende sukkerpoliti. Synes folk som kaller barna sine Noah leander har huet i ræva. Værsågod - ny hakkekylling! Jeg applauderer, bøyer meg i støvet og ler høyt! ( med deg, ikke mot deg)
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #42 Skrevet 10. juli 2012 Skaff dere et liv! Kan ikke fatte at samtlige gidder å sitte og gjøre så mye ut av seg på et forum. Rett og slett stusselig å lese. Er glad det ikke er jeg som har gjort så mye ut av meg at jeg blir omtalt og hengt ut. Og ja, signerer med anonym for å slippe å fore dere med mer hakkemat, (bruker alltid nicket mitt de få andre gangene jeg stikker innom lattisforumet "anonym" for å lese vettuge tråder). Kom dere ut i frisk luft og finn på noe annet, seriøst. Hvis noen skal skrive oppgave om mobbing på nett skal jeg henvise de til BIM/DIB. Makan til piss skal man lete lenge etter!
Anonym bruker Skrevet 11. juli 2012 #43 Skrevet 11. juli 2012 Hva betyr det egentlig å bli stalket og er det noe man bør ønske seg?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå