Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #1 Skrevet 10. juli 2012 Kan noen fortelle meg hva folk driver med her inne, har ikke fått med meg en dritt.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. juli 2012 #2 Skrevet 10. juli 2012 Det har tydeligvis ikke jeg heller, siden jeg ikke aner hva det dreier seg om. Men her inne har jeg iallfall lært at man kan vente seg hva som helst.
Gjest Tullmusa83 Skrevet 10. juli 2012 #3 Skrevet 10. juli 2012 Hun skriver jo innlegg med bick. Da må du jobfatte og begripe at de anonyme trolla føler det som en invittasjon. Håper bare hun har bein i nesa som lutten og cat før henne å ignorerer disse damene som tydligvis kjeder seg fælt i hverdagen.
Musemorbr / Skrevet 10. juli 2012 #4 Skrevet 10. juli 2012 Hva har skjedd da? Jeg har heller ikke fått med meg noe. Er i feriemodus og derfor mye mindre inne og leser.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. juli 2012 #5 Skrevet 10. juli 2012 Det er å dra det vel langt. Ikke alltid jeg er enig med henne, men det kan man holde her inne, og ikke ute i den virkelige verden. Det med katteplagingen har jeg ikke fått med meg, der er jeg iallfall bitende uenig med henne, jeg er medlem i dyrebeskyttelsen og NOAH, men igjen-man trenger ikke bli psyko av den grunn
Gjest Tullmusa83 Skrevet 10. juli 2012 #6 Skrevet 10. juli 2012 Syns som regel svarene hennes er velformulerte. At hun ikke liker katter gjør henne ikke til kattemishandler det må være enhver fritt å jage dyra till naboen av tomta si så lenge man ikke fysisk skader dem.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #7 Skrevet 10. juli 2012 Jeg synes lite om tråder som henger ut enkeltpersoner her inne. å starte en ny tråd med et slikt spørsmål er helt bak mål! Har du noe uoppgjort med et nick, så tar du kontakt via pm eller i en kontruktiv debatt.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. juli 2012 #8 Skrevet 10. juli 2012 Tror ikke det var ment som uthenging, mer et ærlig spørsmål. Og det er lov.
Gjest Kira med en av hver Skrevet 10. juli 2012 #9 Skrevet 10. juli 2012 Tror ikke det var ment som uthenging, mer et ærlig spørsmål. Og det er lov. Det er selvsagt lov, men jeg mener uansett at man heller burde spørre personen direkte i stedet for å lage en tråd om han/hun! I tillegg ser du HI sitt svar på innlegg #3, hvor hun blant annet skriver at hun skjønner hvorfor og at hun alltid har sure og kverulerende svar. Da føler jeg at HI startet innlegget for å kunne si noe negativt om personen.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #10 Skrevet 10. juli 2012 Hvis det stemmer så skjønner jeg hvorfor tror jeg. Hun har alltid sure kverrulerende svar, men mest av alt, hun er katteplager, noe hun stod frem med nick og sa stolt. Men likevel, å stalke noen på et anonymforum? Hi Katteplager faktisk. Fordi hun ikke ville ha naboens katter på sin eiendom, hvor de gjorde skade? Snakk om å tøye strikken for langt. Ser ut som dette bare er en tråd for å være drittkjering mot heartborken forresten. Du sier deg enig med de som "stalker" H, uten en gang og ha fått svar? Ser ut som du bare hadde lyst til å skape enda mer kvalme og henge ut dama. At det er noen nærtagende anonyme kjerringer her inne som ikke liker feks. Heartbroken, Miryks og Sug LUT (de mest nevnte i slike tråder) det er helt sikkert. Mest sannsynlig er dette fordi dere har fått passet påskrevet i egne idiotiske tråder av noen av disse. Selv om de kommenterer og setter ting litt på spissen er det veldig sjeldent jeg ser noen av dem være usaklige eller ufine. At noen sarte sjeler ikke tåler og høre sannheten er jo en annen sak...
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. juli 2012 #11 Skrevet 10. juli 2012 Tror ikke det var ment som uthenging, mer et ærlig spørsmål. Og det er lov. Det er selvsagt lov, men jeg mener uansett at man heller burde spørre personen direkte i stedet for å lage en tråd om han/hun! I tillegg ser du HI sitt svar på innlegg #3, hvor hun blant annet skriver at hun skjønner hvorfor og at hun alltid har sure og kverulerende svar. Da føler jeg at HI startet innlegget for å kunne si noe negativt om personen. Ser den. Og er delvis enig, om jeg kan si det sånn. JEg svarte jo på tråden, så sånn sett kaster jeg vel kanskje litt stein i glasshus her.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #12 Skrevet 10. juli 2012 Jeg lurte på om det var fordi hun var sur og katteplager at hun ble stalket, men har fortsatt ikke fått svar på spørsmålet mitt, blir hun stalket av noen anonyme? Syns det stod det i en annen tråd her. Og jeg ville gjerne vite hva som var årsaken deres? Ser jo det nå at dette endte rett i samme stalkerklasse da Finner ikke igjen den katteplager tråden, men hun sa mer enn at hun jagde de ut av hagen, så det er ingen overdriving, hun fikk så hatten passet av andre kattelskere, hun gikk langt over streken. Så hvis hun blir plaget så skjønner jeg hvorfor basert på den tråden! Hi
Bee&Alie Skrevet 10. juli 2012 #13 Skrevet 10. juli 2012 Starter tråder OM andre brukere faktisk.. Sier det igjen.. Ikke rart barn mobber når man ser hvordan foreldra er..
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2012 #14 Skrevet 10. juli 2012 Hva er dte nå som har skjedd da? Liker Heartbroken jeg, selv om jeg ikke er 100% enig.
khm Skrevet 10. juli 2012 #15 Skrevet 10. juli 2012 Katteplager enda? Da er det mange som er det hvis vi ikke liker at katter driver og pisser å skiter i hagen våres, eller over alle tingene våres. Hvis ikke eierne klarer å passe på dyrene sine jager jeg de vekk ja, men uten å plage de på samme måte som heartbroken. Har fådd med meg at hun blir stalket ja, men tror det er av feige personer som er uenig med henne og ser det som demmes rett å "jakte" på hennes ifølge dem ufyselige holdninger. Synd vi ikke kan se holdningene til de som driver på med det.
Cat.68 Skrevet 10. juli 2012 #16 Skrevet 10. juli 2012 Jeg lurte på om det var fordi hun var sur og katteplager at hun ble stalket, men har fortsatt ikke fått svar på spørsmålet mitt, blir hun stalket av noen anonyme? Syns det stod det i en annen tråd her. Og jeg ville gjerne vite hva som var årsaken deres? Ser jo det nå at dette endte rett i samme stalkerklasse da Finner ikke igjen den katteplager tråden, men hun sa mer enn at hun jagde de ut av hagen, så det er ingen overdriving, hun fikk så hatten passet av andre kattelskere, hun gikk langt over streken. Så hvis hun blir plaget så skjønner jeg hvorfor basert på den tråden! Hi Sa mer en at hun jagde de?? Det gjorde hun SLETTES ikke. Hun sa vel opp og ned i mente omtrent i ALLE innleggene sine at hun ikke kunne skade NOE levende værelse. Så det du sier der er bare tull. Derimot var det noe anonymt mehe som skrøt av å jage en katte rundt i garasjen og helte vann på den. Men det var IKKE Hertbroken. Av en eller annen merkelig grunn virker det som om det blir glatt oversett at det eneste Heartbroken ga utrykk for var at hun ikke liker katter, og ønsket at eierne kunne holde mer rett på dem. OG DET ER LOV å IKKE LIKE KATTER!!!!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. juli 2012 #18 Skrevet 10. juli 2012 Mensen i dag Cat? Er vi overrasket når slike komentarer komer fra en anonym bruker? *sukk*
Cat.68 Skrevet 10. juli 2012 #19 Skrevet 10. juli 2012 Mensen i dag Cat? Veldig saklig. Må man ha mensen for å poste innlegg her?
LillaGorilla♥♥ Skrevet 10. juli 2012 #20 Skrevet 10. juli 2012 Uansett rettferdiggjør ikke hennes syn på katter noen hetsing og stalking. Ærlig talt, det er jo galskap og grenser til psykisk sykdom hos den som bedriver det. Uenighet og å gi klar beskjed hva man mener er helt greit, personforfølgelse er ikke. Egentlig er det jo bare synd på folk som holder på sånn.
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #21 Skrevet 10. juli 2012 Nei men man må ha mensen for å være så grinete som deg
Cat.68 Skrevet 10. juli 2012 #22 Skrevet 10. juli 2012 Nei men man må ha mensen for å være så grinete som deg Ja på seg selv kjenner man jo andre heter det jo. Var dette virkelig alt du hadde å bidra med i saken. Imponerende, virkelig...... ;o)
Cat.68 Skrevet 10. juli 2012 #24 Skrevet 10. juli 2012 Nei jeg sitter å ler av deg Ok, velbekomme. Fint jeg lyser opp hverdagen din da
Anonym bruker Skrevet 10. juli 2012 #25 Skrevet 10. juli 2012 Du har lite å finne på idag som svarer da. Har lite å gjøre på selv i grunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå