Gå til innhold

Spar meg for detaljene!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes folk bør gjøre som dem vil,vi andre har ikke så mye med det:) jeg vil ikke legge ut Ultralyd bildene mine eller av babyen før den kommer ut,og da kanskje et bilde som nyfødt,3mnd,9mnd og 1 år :). Ser mange av vennene mine gjør det,men for og være ærlig så er det ikke min sak hva andre folk ønsker og legge ut på facebook,men for meg personlig er jeg enig i dette innlegget,ville aldri legge ut bilder av babyen før fødsel.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har selv hatt tre spontanaborter og en dødfødsel i uke 21. Jeg vil ikke eksponere dette hverken på fb eller her på min profil. Min lille engel vil jeg ha med i nicket mitt her, for hun er et av mine to barn. Men jeg forstår godt at damene her inne vil fortelle dersom de sliter med å bli gravid/få barn. Dette er da riktig forum for dette? De som reagerer på statuser med antall ma eller sa her inne, har ihvertfall ikke opplevd det selv. Men fb blir kanskje litt vel offentlig? Jeg la ut bilde av kista til min lille engel, så fikk alle vite at jeg ikke var gravid lenger ihvertfall.. Finnes ganske mange andre ting man kan irritere seg over her i verden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...