Gå til innhold

Hva skal desemberbarna hete?


Nordhagenjentene :)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har visst det i en uke at vi skal ha gutt, og hver eneste dag spør folk om hva han skal hete, skal vi kalle opp og hvilke navn jeg liker.. Begynner å bli lei :P For jeg er så usikker selv, pluss at det er jo sååååå lenge til han kommer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst det i en uke at vi skal ha gutt, og hver eneste dag spør folk om hva han skal hete, skal vi kalle opp og hvilke navn jeg liker.. Begynner å bli lei :P For jeg er så usikker selv, pluss at det er jo sååååå lenge til han kommer!!

 

Vi sa klart ifra forrige gang at ingen får vite noe før hun var kommet. Da respekterte de det og ventet i spenning. Vi hadde navnet klart tidlig, men det sa vi ikke.

Folk synes det var helt greit så lenge man sa klart ifra, på en fin måte selvfølgelig.

Samme blir det denne gangen, etter mannen ønske. Og det er helt greit! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har visst det i en uke at vi skal ha gutt, og hver eneste dag spør folk om hva han skal hete, skal vi kalle opp og hvilke navn jeg liker.. Begynner å bli lei :P For jeg er så usikker selv, pluss at det er jo sååååå lenge til han kommer!!

 

Vi sa klart ifra forrige gang at ingen får vite noe før hun var kommet. Da respekterte de det og ventet i spenning. Vi hadde navnet klart tidlig, men det sa vi ikke.

Folk synes det var helt greit så lenge man sa klart ifra, på en fin måte selvfølgelig.

Samme blir det denne gangen, etter mannen ønske. Og det er helt greit! :-)

 

Smart :) selv har jeg ikke noe i mot å si det. Hvis jeg bare hadde visst det. En ting er å spør når jeg er 7-8 mnd på vei. Men nå er jeg jo bare 20 uker. Syns ventetia blir lengre om alt bestemmes og ordnes allerede :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige gang venta vi med å annonsere navnet til mini var født, og vi gjør nok det denne gangen og. Vil jo se om navnet passer før han får det. Vi er ikke i nærheten av å finne noe navn som vi vil bruke da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...