Gå til innhold

Utro på familieferie :(

Anbefalte innlegg

Gjest stårma
Skrevet

Dette må da være tull. er så mye detaljer her at noen.kunne fort kjent igjen ts. er i syden nå, alder på barna, hvem hun er med osv og mannen vil jo også kjenne igjen case om han hadde lest det... hvis det er sånt. litt for stor risk å skrive her om man skal skjule det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er rimelig mange nordmenn i syden nå, og er nok mange som reiser med svigerforeldre. jeg tror ikke det er noen sannsynlighet for å bli kjent igjen.

Skrevet

hvis forholdet mister sinn ærlighet, så er det i mine øyne et ødelagt ekteskap. Dere må jo prate sammen om dette, jeg har vært utro selv mot min mann. Og det var en trekant,tungt for han fordi det har vært drømmen min med han i alle år vi har vært sammen! forholdet vårt hadde en pause på den tiden men allikevel klarte jeg ikke og gå bak ryggen på han og leve et normalt liv. Så når pausen var over fortalte jeg det akuratt som det var, og vi måtte gå fra og bygge opp alt det fine vi hadde igjen. Jeg måtte skapes tillit igjen. men nå stoler han mer på meg enn noen andre,. For skulle jeg gjøre noe dumt igjen, vet han at jeg er såpass ærlig og kommer til han.

Hvis mannen din hadde gjort det mot deg, ville du at du skulle levd i uviten???

Det er nesten værre enn selve utroskapen spør du meg ;)

Skrevet

Syns det er utrolig dårlig gjort mot familien din!!!

Men en ting jeg ikke forstår her inne er, hadde HI sagt at mannen hennes var utro på familieferie så hadde "alle" sagt: hue og ræva ut, du kan aldri stole på han igjen!!!, men når hun har vært utro så sier dere:hysj, ikke si noe til mannen din!!!

Skrevet

Dette må da være tull. er så mye detaljer her at noen.kunne fort kjent igjen ts. er i syden nå, alder på barna, hvem hun er med osv og mannen vil jo også kjenne igjen case om han hadde lest det... hvis det er sånt. litt for stor risk å skrive her om man skal skjule det

Kan jo hende hun har endra detaljer da vet du, det gjør alltid jeg når jeg skriver innlegg her inne. Etter at jeg fant ut at mannen snoker her på innlegg fra meg (og fant ett jeg hadde skrevet anonymt) så gjør jeg meg alltid uigjennkjennelig.

• 1 måned senere...
Skrevet

Gubben og jeg har stående avtale på at hvis en av oss begår en sånn feil som du har gjort her, så får man for h***** bare holde det for seg selv og lide seg gjennom det alene.

Jeg ville skammet meg som en hund, men ikke sagt noe. Kanskje har du fått deg en lekse.

Skrevet
Det kan ta opptil 3 måneder fra eksponering til HIV slår ut på test, bare til opplysning... http://www.hivnorge.no/id/84

Altså, det skal nok veldig, veldig mye til at du er smittet av det, så ikke meningen å drive skremselspropaganda. Men hvis du skal være helt sikker (og det vil du vel?), så må du altså vente noen gode måneder før du kan gjenoppta et vanlig seksualliv med mannen.

Skrevet

Det kan ta opptil 3 måneder fra eksponering til HIV slår ut på test, bare til opplysning...

http://www.hivnorge.no/id/84

Man blir faktisk testet i 6 mnd dersom man muligens kan ha bli smittet.. har ei venninne som stakk seg på ei sprøyte som lå i gresset, og hun fikk ikke vite helt sikkert at hun ikke var smittet før det var gått 6 mnd.

Skrevet
Syns det er utrolig dårlig gjort mot familien din!!! Men en ting jeg ikke forstår her inne er, hadde HI sagt at mannen hennes var utro på familieferie så hadde "alle" sagt: hue og ræva ut, du kan aldri stole på han igjen!!!, men når hun har vært utro så sier dere:hysj, ikke si noe til mannen din!!!

Synes så absolutt han er i sin fulle rett til å hive henne ut dersom han finner ut dette, men nå er jo saken den at han ikke vet noe. HI har gjort noe forkastelig, som hun aldri kommer til å gjøre igjen og hun angrer seg og elsker mannen sin. Skal hun da risikere å splitte familien ved å si noe? Nei, mener jeg. Bedre å ta med seg skammen over dette i graven.

Hadde jeg ment det sammen dersom HI var en mann? Ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...