Gå til innhold

Utro på familieferie :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i Hellas med mannen, hans foreldre og våre to små på 2 og 6. I går var det gresk aften på hotellet, hele familien var med og vi koste oss. Mannen gikk og la ungene i 23- tida og svigermor fikk hodepine og gikk og la seg ganske tidlig. Svigerfar og jeg ble sittende oppe og prate med personalet, det ble flere flasker vin. Han ble på en snurr etter hvert og gikk og la seg, jeg ble sittende med kokken på hotellet og hun som jobber i resepsjonen, kjempehyggelig. Til slutt var det bare meg og kokken igjen og jeg merket fort at han flørtet med meg. Følte at det var feil men flørtet tilbake og det utviklet seg derfra. For å si det sånn så endte vi opp på rommet hans i en leilighet bak hotellet. Føler meg som verdens verste menneske! Føler meg skitten og klarer ikke se mannen i øynene. Er sikker på at han merker at det er noe, men han vil nok aldri kunne forestille seg hva jeg har gjort. Vi har et godt ekteskap, vært sammen i 9 år og jeg er veldig veldig glad i han. Vi har nok ikke det mest lidenskapelige forholdet lenger, men jeg kan ikke se for meg et liv uten han. Skammer meg så utrolig mye ;( Og ungene mine, de skjønne ungene fortjener ikke en sånn mor. Jeg blir sikkert slaktet her inne nå, men måtte bare få det ut! Trenger ingen moralpreken, jeg vet godt at jeg har gjort noe helt jævlig. Hva skal jeg gjøre - fortelle eller ikke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Whopsie...

Dette hadde jeg tatt med meg til graven, om jeg var deg.

Skrevet

ooof...Hvis dette er sant og det kun var en "glipp"; hold munnen din lukket og håp at kokken ikke prater med mannen eller noen andre i familien din...

Skrevet

Ikke fortelle mens dere er på ferie i allefall.. Sannsynlig at mannen blir rasende, og du vil vel ikke at ungenes minner fra dere siste ferie sammen skal være en gråtende mor og sint far...

Skrevet

Håper i det minste at du brukte kondom.

Om ikke bør du ikke ha sex med mannen din før du har fått sjekket at du ikke har fått kjønnsykdommer eller hiv.

Skrevet

Du skal iallefall sjekke deg for kjønnsykdommer før du har sex med mannen din igjen.

Skrevet

Me tu.. angrer du gjør du det ikke igjen! Fylla kan få en til å gjøre de dummeste ting. Hadde holdt kjeft i frykt for å splitte opp en familie..

Skrevet

Dette klarer jeg ikke tro på! Men ok: hold pent kjeft, denne skal du slite med alene. Og stram deg opp så mannen og barna får en fin ferie. Når du kommer hjem, får du ta en vurdering på hva i alle verden du skal gjøre med deg selv. Og ikke smitt mannen din.

Skrevet

Ser du ønsker råd, men klarer ikke gi det fordi jeg tenker: hva i alle dager!!?? Alle kan gjøre feil, men på familieferie synes jeg er totalt respektløst. Gratulerer, du har mest sannsynlig ødelagt ferien til både deg og mannen, og kanskje barna dine å? De plukker mest sannsynlig opp stemningen....

Skrevet

Som regel mener jeg at man burde fortelle. Stå for det man har gjort, og la den andre partene bestemme om han vil tilgi...

Men, la det synke litt inn. Om du ikke vil splitte familien, og fortsatt ha mannen din burde du ikke si noe som helst.

PS! Håper du brukte prevensjon....eller så burde du teste deg før du har sex igjen.

Skrevet
Er i Hellas med mannen, hans foreldre og våre to små på 2 og 6. I går var det gresk aften på hotellet, hele familien var med og vi koste oss. Mannen gikk og la ungene i 23- tida og svigermor fikk hodepine og gikk og la seg ganske tidlig. Svigerfar og jeg ble sittende oppe og prate med personalet, det ble flere flasker vin. Han ble på en snurr etter hvert og gikk og la seg, jeg ble sittende med kokken på hotellet og hun som jobber i resepsjonen, kjempehyggelig. Til slutt var det bare meg og kokken igjen og jeg merket fort at han flørtet med meg. Følte at det var feil men flørtet tilbake og det utviklet seg derfra. For å si det sånn så endte vi opp på rommet hans i en leilighet bak hotellet. Føler meg som verdens verste menneske! Føler meg skitten og klarer ikke se mannen i øynene. Er sikker på at han merker at det er noe, men han vil nok aldri kunne forestille seg hva jeg har gjort. Vi har et godt ekteskap, vært sammen i 9 år og jeg er veldig veldig glad i han. Vi har nok ikke det mest lidenskapelige forholdet lenger, men jeg kan ikke se for meg et liv uten han. Skammer meg så utrolig mye ;( Og ungene mine, de skjønne ungene fortjener ikke en sånn mor. Jeg blir sikkert slaktet her inne nå, men måtte bare få det ut! Trenger ingen moralpreken, jeg vet godt at jeg har gjort noe helt jævlig. Hva skal jeg gjøre - fortelle eller ikke?
Jeg ville nok vurdert å fortelle, men ventet til jeg kom hjem av hensyn til familien. Om du ikke beskyttet deg, er det jo en helt reell fare for sykdom, som du uansett må avklare og sjekke ut. Hvis dere har et godt forhold, er det mulig å komme over en slik ting (som nå føles som en katastrofe, og det skal det gjøre). ønsker deg lykke til!!
Skrevet

Ta deg sammen, fortell hva du har gjort. Hvis mannen din går fra deg så har du fortjent det.

Skrevet

Vet ikke om jeg klarer å ikke si noe heller. Føler at alt vi har sammen er ødelagt nå! Sier selvfølgelig ingenting nå, vi har fortsatt 3 dager igjen av ferien. Det verste er jo at jeg føler kokken og flere av personalet ser på meg og tenker hore eller verre ting, mens jeg må smile og late som ingenting for ikke å ødelegge ferien for ungene mine. Herregud hvor dum går det egentlig an å bli! Ja jeg var full men det er jo ingen unnskyldning...... Føler meg så utrolig råtten :( HI

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Hva hadde du ønsket om det var mannen din som var utro?

Skrevet

Er du seriøs!? HVA i alle dager tenker sånne folk som deg med.....

Stakkars mannen din! Og ikke minst, stakkars barna dine! Håper det var værdt det.. Jeg syns du skal si det sånn at mannen din får velge om han vil gå fra deg. Etter dette syns jeg han fortjener å ha noe å si.

Skrevet

Dersom det var min mann som hadde gjort dette, ville jeg at han skulle testet seg for sykdommer og holdt det hemmelig for meg. Jeg ville ikke visst det! Så lenge det er en engangsblunder, at han angret som en hund, så ville jeg ikke hatt valget. Jeg tror ikke jeg hadde klart å tilgi, og jeg ville heller ha levd med illusjonen, tror jeg..

Skrevet

Brukte ikke kondom, men går på p-piller så gravid blir jeg i det minste ikke. Bestiller time for sjekk av et sykdommer straks vi er hjemme igjen. Er livredd for å ha fått noe, den tanken hadde ikke streifet meg engang før nå :( Jeg gjør som en over her sa, lar det synke inn før jeg bestemmer meg for hva jeg skal gjøre. Alt er bare kaos nå! HI

Skrevet

Hadde det vært min mann som hadde gjort dette mot meg. Da hadde jeg ønsket at han tok seg sammen, led i stillhet og aldri fortalte meg det.

Det er ikke alltid ærlighet varer lengst, og i dette tilfellet ville jeg tiet.

Og du, ta på deg maska resten av ferien og bestill deg en legitime til du kommer hjem.

Skrevet

Oj, herregud. Kjønnssykdommer er det jeg hadde vært aller mest redd for. Tenk alle de damene han får i senga da..

For en pine det må være for deg å være på ferie der enda noen dager. Jeg er forøvrig enig med de andre her, at en slik ting ville jeg faktisk ikke ha visst om hvis man partner hadde gjort noe slikt! Under de omstendigheter dette skjedde (på familieferie) så kunne jeg aldri tilgitt det.

Skrevet

Det føles som en katastrofe nå, men det blir bedre og det vil med tiden ikke være noe du tenker på hele tiden. Selv fikk en person jeg kjenner et veldig overtak på meg, vi hadde sex selv om jeg egentlig ikke ville. Var jo godt, derfor føler jeg det var utroskap. Har aldri engang sett på en annen mann, elsker mannen min høyere enn alt, og ville aldri splittet familien. Det som har skjedd har skjedd, og lid i stillhet, med tiden vil det ikke være like ille lenger, men man bærer alltid med seg den gangen det skjedde. For min del visste jeg at min mann ikke kunne få vite det uansett, og jeg kuttet tvert kontakten med denne personen, og vi har ikke snakket siden, det er snart 5 år siden nå. Jeg valgte og ikke fortelle, grunnet dette var en delvis voldtekt, delvis frivillig,vanskelig å forklare, sa nei flere ganger, men han gjorde det likevel, men når jeg skjønte det skjedde var det veldig godt av en eller annen rar grunn, mulig jeg var tiltrukket av han, jeg vet ikke. En utrolig rar og vond opplevelse. Jeg har tiet i 5 år, aldri skrevet det på et forum en gang, har alltid holdt det for meg selv, og skal aldri si det til noen, ingen venner og ikke mannen min. I begynnelsen følte jeg at jeg måtte si det til noen, men er veldig glad jeg ikke gjorde det. Jeg led med samvittigheten og hadde det vondt ganske lenge, men nå er det greit igjen. Vi har et godt ekteskap og et lykkelig liv, og det som har skjedd har skjedd, jeg skulle aldri truffet denne personen, vi var jo venner, men jeg begynte jo å forstå at han ville noe mer. Men lurt å være etterpåklok. Jeg valgte å holde det for meg selv, fordi jeg visste at mannen min bare ville lide av det, og jeg vet han hadde blitt hos meg, men forholdet hadde nok aldri blitt det samme. Derfor valgte jeg å ikke si det. Hadde det vært et forhold, eller mer frivillig og jeg var betatt hadde saken stilt seg anderledes, men dette var for meg som for deg, en heftig lærepenge og engangshendelse som vi vet aldri kommer til å skje igjen. Nei hold tett du og bevar familien din, det er din samvittighet og du som bør leve med det som har skjedd, ikke mannen din og ikke barna dine. Lykke til.

Skrevet

Hadde min mann vært utro mot meg, tror jeg at forholdet vårt hadde vært slutt. Jeg hadde ikke klart å glemme det, og hadde derfor vært på vakt hele tiden, noe jeg ikke hadde orket å leve med dag ut og dag inn. Om du forteller dette til din mann, blir det sannsynligvis for å lette din egen samvittighet, han vil få det helt jævlig. Mulig han tilgir, men sannsynligheten for at han klarer å glemme er vel liten.

Hvis du vil at dere fortsatt skal ha det bra, sier du ikke noe til han. For hans del. Jeg håper dette er eneste gang du gjør noe sånt mot han. Utroskap er bare ikke greit, enten det er i fylla eller edru tilstand!

Jeg håper ikke du er smittet, for din manns skyld! Og som flere over her sier, ikke har sex med han før du vet dette sikkert!

Gjest Trulte med to små
Skrevet

Jeg skjønner virkelig ikke at noen av dere kan klare å holde sånt hemmelig for mannen deres og heller ikke at han skulle ha holdt det hemmelig for dere!

Hva slags forhold er bygget på slike holdninger?

Gjest Mentha
Skrevet
Jeg skjønner virkelig ikke at noen av dere kan klare å holde sånt hemmelig for mannen deres og heller ikke at han skulle ha holdt det hemmelig for dere! Hva slags forhold er bygget på slike holdninger?

Jeg signerer denne.

Den som er med på leken, osv. Og når man ikke klarer å tenke på konsekvensene på forhånd, så tough luck.

Hvis du velger å ikke si noe bør du iallefall være rimelig sikker på at ikke han du hadde sex med gjør eller sier noe for å avsløre hva som har skjedd.

Gjest @---;-
Skrevet

Det jeg synest er veldig merkelig med denne tråden er at flertallet oppfordrer HI om å tie til mannen om dette. Spesielt etter tråden ang moren til 18 åringen som valgte å ikke fortelle om arv, der det nesten ble sett på som dødssynd å ikke fortelle. Og ei som hadde funnet ut at mannen hadde vært utro for 7 år siden, men hadde giftet seg og fått barn i mellomtiden blei oppfordret til å kaste han ut pga sviket.

Hvis du velger nå å ikke fortelle om denne hendelsen, håper jeg og at du har vett til å holde deg borte fra sex med mannen din til at du har fått sjekket for mulige sykdommer. Ikke for å være pessimist, men HIV er et økende problem. Så sjekk for dette og.

Når dette er sagt, så veit ikke jeg hvordan jeg ville ha gjort det hvis jeg var i samme situasjon. Jeg håper bare inderlig at jeg har vett til å unngå det.

Lykke til, tror nok du treng det...

Skrevet

Som mange andre synes jeg du skal holde tett om dette. Tror ikke det kommer noe godt ut av å fortelle mannen din hva du har gjort, han blir bare såret og du risikerer å ødelegge en familie.

Du kan jo tenke litt over hva du selv hadde ønsket hadde situasjonen vært omvendt.

Men test deg så fort du kan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...