Gå til innhold

Easywalker June!!


QueenM

Anbefalte innlegg

Jeg selger min ubrukte Easywalker june med bumperbar og regntrekk (som ikke følger med vognen) for 5000,- inkl frakt.

Sitter her plutselig med to, og trenger ikke mer enn en vogn;) hehe... Er kun pakket ut og prøvd. Nypris er vel rett under 6400,-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg selger min ubrukte Easywalker june med bumperbar og regntrekk (som ikke følger med vognen) for 5000,- inkl frakt. Sitter her plutselig med to, og trenger ikke mer enn en vogn;) hehe... Er kun pakket ut og prøvd. Nypris er vel rett under 6400,-

 

Oii, løp og kjøp folkens!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gjerne gjort det, men vil se den først. Fortsatt ikke fått noe svar fra EasyWalker facebooksiden hvor de selger den i Oslo-området. Har hørt noen rykter om et sted som muligens tar den inn, hvor jeg kan få den litt rabattert, så får vente på det tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lilleprinsen på Bekkestua selger dem, så du kan sikkert få sett den der. Jeg så den for et par uker siden, og det er jo en liten trille, å bruke den som hovedvogn her i Norge vil jeg ikke akkurat gjort. Kalesjen er som jeg "fryktet", liten og lite dekkende. Men jeg vil ha en nett shoppingtrille som bilstolen kan festes på så skal ikke se bort ifra at jeg kjøper den :) liker den bedre enn Bugaboo Bee, virker litt mer robust ut.

Endret av Mini&Meg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres jo supert ut! Noen som har erfaring med denne og vet:

Er det søskenbrett til denne?

Hvor store barn får plass i sportsdelen- vokser man ut av den før man er 2,5 (bugaboo'er er jo for eksempel knøttsmå)!

Er ikke kalesjen veldig åpen- kaldt om vinteren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Hmm... da har jeg endelig fått sett på denne vogna som jeg nå har sett kikka på på nett ganske mange måneder. Og jeg må ærlig innrømme at inntrykket mitt er veldig dårlig:( Det hjalp jo ikke at dama i butikken ikke hadde peiling, og bare kløna med den. Klarte ikke å sette på sittedelen uten å kløne noe sinnsykt, og selv kallesja sleit hun med. Synes monteringsdelen til sittedelen virket veldig skjør, og at det er mange deler som kan bli defekte der. Håper jeg tar feil. Nå skal vi uansett ikke ha ny vogn før til våren, men kommer til å være åpen for andre vogner med vendbar sittedel fram til da. Håper noen kan overbevise meg om at det faktisk er en god vogn, for den virka god å trille hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... da har jeg endelig fått sett på denne vogna som jeg nå har sett kikka på på nett ganske mange måneder. Og jeg må ærlig innrømme at inntrykket mitt er veldig dårlig:( Det hjalp jo ikke at dama i butikken ikke hadde peiling, og bare kløna med den. Klarte ikke å sette på sittedelen uten å kløne noe sinnsykt, og selv kallesja sleit hun med. Synes monteringsdelen til sittedelen virket veldig skjør, og at det er mange deler som kan bli defekte der. Håper jeg tar feil. Nå skal vi uansett ikke ha ny vogn før til våren, men kommer til å være åpen for andre vogner med vendbar sittedel fram til da. Håper noen kan overbevise meg om at det faktisk er en god vogn, for den virka god å trille hvertfall.

 

Hvor prøvde du den henn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og bagen er IKKE større en Bugaboo sin, den var romslig nok, men på langt nær så stor.

 

Hmm, har hørt at bagen er like stor som til de andre EW vognene...? og den er jo større enn bugaboo cam sin ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... da har jeg endelig fått sett på denne vogna som jeg nå har sett kikka på på nett ganske mange måneder. Og jeg må ærlig innrømme at inntrykket mitt er veldig dårlig:( Det hjalp jo ikke at dama i butikken ikke hadde peiling, og bare kløna med den. Klarte ikke å sette på sittedelen uten å kløne noe sinnsykt, og selv kallesja sleit hun med. Synes monteringsdelen til sittedelen virket veldig skjør, og at det er mange deler som kan bli defekte der. Håper jeg tar feil. Nå skal vi uansett ikke ha ny vogn før til våren, men kommer til å være åpen for andre vogner med vendbar sittedel fram til da. Håper noen kan overbevise meg om at det faktisk er en god vogn, for den virka god å trille hvertfall.

 

Hvor prøvde du den henn?

 

På mor og barn butikken på Lillehammer. Bor i Oslo-området, men ingen av de vanlige butikkene har tatt den inn der. Vet de har den på Happyland på Svinesund, så spørs om det blir en tur dit etter hvert. Men skal se på alternativer til denne vogna også. Mulig jeg drar til England og handler en vogn/trille som kan snus begge veier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har sett opptil flere kun prøvetrillet/nye EW June på finn nå - blir folk skuffet når de får den ele..? :-O

 

Er enig i det flere sier over her ang liten kalesje, knotete montering av sete/sammenslåing++ og litt udefinert segment (fullverdig vogn el trille?), men har ikke sett den "live."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... da har jeg endelig fått sett på denne vogna som jeg nå har sett kikka på på nett ganske mange måneder. Og jeg må ærlig innrømme at inntrykket mitt er veldig dårlig:( Det hjalp jo ikke at dama i butikken ikke hadde peiling, og bare kløna med den. Klarte ikke å sette på sittedelen uten å kløne noe sinnsykt, og selv kallesja sleit hun med. Synes monteringsdelen til sittedelen virket veldig skjør, og at det er mange deler som kan bli defekte der. Håper jeg tar feil. Nå skal vi uansett ikke ha ny vogn før til våren, men kommer til å være åpen for andre vogner med vendbar sittedel fram til da. Håper noen kan overbevise meg om at det faktisk er en god vogn, for den virka god å trille hvertfall.

 

Hvor prøvde du den henn?

 

På mor og barn butikken på Lillehammer. Bor i Oslo-området, men ingen av de vanlige butikkene har tatt den inn der. Vet de har den på Happyland på Svinesund, så spørs om det blir en tur dit etter hvert. Men skal se på alternativer til denne vogna også. Mulig jeg drar til England og handler en vogn/trille som kan snus begge veier.

 

Easywalker June kan jo snus begge veier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hmm... da har jeg endelig fått sett på denne vogna som jeg nå har sett kikka på på nett ganske mange måneder. Og jeg må ærlig innrømme at inntrykket mitt er veldig dårlig:( Det hjalp jo ikke at dama i butikken ikke hadde peiling, og bare kløna med den. Klarte ikke å sette på sittedelen uten å kløne noe sinnsykt, og selv kallesja sleit hun med. Synes monteringsdelen til sittedelen virket veldig skjør, og at det er mange deler som kan bli defekte der. Håper jeg tar feil. Nå skal vi uansett ikke ha ny vogn før til våren, men kommer til å være åpen for andre vogner med vendbar sittedel fram til da. Håper noen kan overbevise meg om at det faktisk er en god vogn, for den virka god å trille hvertfall.

 

Hvor prøvde du den henn?

 

På mor og barn butikken på Lillehammer. Bor i Oslo-området, menlelingen av de vanlige butikkene har tatt den inn der. Vet de har den på Happyland på Svinesund, så spørs om det blir en tur dit etter hvert. Men skal se på alternativer til denne vogna også. Mulig jeg drar til England og handler en vogn/trille som kan snus begge veier.

 

Easywalker June kan jo snus begge veier!

 

Ja, er derfor jeg har vært interessert i den. Burde kanskje stått "Mulig jeg drar til England og handler en annen vogn/trille som også kan snus begge veier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... da har jeg endelig fått sett på denne vogna som jeg nå har sett kikka på på nett ganske mange måneder. Og jeg må ærlig innrømme at inntrykket mitt er veldig dårlig:( Det hjalp jo ikke at dama i butikken ikke hadde peiling, og bare kløna med den. Klarte ikke å sette på sittedelen uten å kløne noe sinnsykt, og selv kallesja sleit hun med. Synes monteringsdelen til sittedelen virket veldig skjør, og at det er mange deler som kan bli defekte der. Håper jeg tar feil. Nå skal vi uansett ikke ha ny vogn før til våren, men kommer til å være åpen for andre vogner med vendbar sittedel fram til da. Håper noen kan overbevise meg om at det faktisk er en god vogn, for den virka god å trille hvertfall.

 

Hvor prøvde du den henn?

 

På mor og barn butikken på Lillehammer. Bor i Oslo-området, menlelingen av de vanlige butikkene har tatt den inn der. Vet de har den på Happyland på Svinesund, så spørs om det blir en tur dit etter hvert. Men skal se på alternativer til denne vogna også. Mulig jeg drar til England og handler en vogn/trille som kan snus begge veier.

 

Easywalker June kan jo snus begge veier!

 

Ja, er derfor jeg har vært interessert i den. Burde kanskje stått "Mulig jeg drar til England og handler en annen vogn/trille som også kan snus begge veier".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...