Gå til innhold

Easywalker June!!


QueenM

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Der kom jeg inn ja, men hadde du ikke blogget om den? Kan du ikke du lage et innlegg om den med maaaange bilder da????? :) :) :)

 

Det er et innlegg om den her: http://familiefruen.blogg.no/1341481214_easywalker_june_rets_.html

 

Men det laget jeg før jeg hadde fått den!!

 

Skal lage et nytt innlegg med FERSKE bilder som jeg har tar selv om det er ønskelig!?! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA det er ønskelig :-D det finnes jo så lite bilder av den i real life, så ta gjerne masse bilder i alle vinkler :-P jeg har ventet på denne såå lenge hehe :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser bra ut ja. har lagt ut et spørsmål på facebooksiden der nå og spurt om det er noen forhandlere i oslo som selger vognen. Har sjekket flere steder selv, men alle stedene jeg vet solgte EasyWalker før har sluttet med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bumper bar, den kostet 399,- :-) Fotbrett har jeg ikke kjøpt, en stund til jeg har bruk for det enda tror jeg, jenta mi er 16 måneder og masse å vokse på enda! :-)

 

Men tar jeg ikke feil koster den 499,-...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror hjulene er like store som på EasyWalker sky, og den har helt supre hjul til alt fra vinterføre til grusveier. Så er det lufthjul, noe som gjør den enklere å trille.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det stemmer at de er like store som de svingbare foran på Qtro, men de er mye kraftiger på en måte! Vet ikke hvordan jeg skal forklare det.. Pluss at June er mye lettere, så det blir noe anne.. Vi bor på landet og triller masse turer i skog og mark, å det er ikke noe problem i det hele tatt!! Den er supergod å trille og manøvrere, du merker at den er solid konstruert liksom.. Meget stødig også! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om ikke kalesjen er bedre i virkeligheten så skuffer den. Sånn som den ser ut på bilder ser det jo ikke ut som om den dekker stort og er altfor liten til at jeg ville latt et lite barn sove ute i den vinterstid med vind og snø. Derav ikke hovedvogn i mine øyne. Ellers ser den absolutt robust ut til en trille å være. Ser for meg at den er genial som eneste vogn til større barn, funker i skogen og er smidig i byen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm... nå må jeg bare finne en butikk i nærheten som har den slik at jeg får sett den. ser jo veldig bra ut, men er kanskje litt enig i at kallesjen ser litt liten ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal jeg absolutt og jeg hadde uansett planlagt og evt ha den som en ekstravogn uansett, står liksom mellom denne, bugaboo cam osv. Syns fortsatt at cam er penere å se på da, og det pga kalesjen som jeg syns ser veldig liten ut i forhold til resten av vognen. Men gleder meg til å se den på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...