Gå til innhold

Imsdal-reklame


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i grunnen aldri tenkt på den jenta som verken stygg eller tjukk, bare at hun ser litt "tøff og sur" ut, og at de dermed ville spille dem et puss. Dum reklame, ja, men tror ikke det lå noe mer bak det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må si jeg reagerer litt på denne reklamen. Tynne, flotte jenter går inn i et bakeri og spiser cupcakes. Deretter går de ut til en stor jente og serverer henne kaker som en spøk? Er ikke dette ganske stygt gjort? Eller har jeg misforstått fullstendig?
La meg gjette HI. Du er/føler deg overvektig og det er grunnen til at du reagerte på reklamen.

 

Nei. Jeg er veltrent, 55 kg og 166 høy. Men man trenger ikke være lubben eller overvektig for å reagere eller ha empati vel?

 

HI

Skrevet

Når dere snakker om reklame på tv, jeg blir latterfullt provoset av DNB reklamen der vi i første del ser jenta på 5-6 år står med kodebrikken til moren tilig tidlig på morningen og slipper den i do, så ser vi i andre del at mora leter etter kodebrikken mens jenta står og ser på henne med trollskap lysende i blikket, konge reklame :)

Skrevet

Jeg syns ikke denne Imsdalreklamen var så ille?

 

Jeg vil heller ikke kalle denne rocka/emo jenta lubben?

Hvorfor sier dere at hun er lubben?

 

Hun gav en tom cupcake-eske for å erte, æddabædda, den er tom, det var det poenget var eller?

Skrevet
Jeg syns ikke denne Imsdalreklamen var så ille? Jeg vil heller ikke kalle denne rocka/emo jenta lubben? Hvorfor sier dere at hun er lubben? Hun gav en tom cupcake-eske for å erte, æddabædda, den er tom, det var det poenget var eller?

 

 

Vi sier hun er lubben, fordi hun er lubben

Skrevet
Jeg syns ikke denne Imsdalreklamen var så ille? Jeg vil heller ikke kalle denne rocka/emo jenta lubben? Hvorfor sier dere at hun er lubben? Hun gav en tom cupcake-eske for å erte, æddabædda, den er tom, det var det poenget var eller?
Vi sier hun er lubben, fordi hun er lubben

 

Da er folk flest lubne, for hun er da helt normal. Litt større pupper enn gjennomsnittet kanskje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...