Gå til innhold

Imsdal-reklame

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må si jeg reagerer litt på denne reklamen.

Tynne, flotte jenter går inn i et bakeri og spiser cupcakes. Deretter går de ut til en stor jente og serverer henne kaker som en spøk? Er ikke dette ganske stygt gjort?

Eller har jeg misforstått fullstendig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri skjønt poenget med reklamen... Men hvis du har skjønt det så synes jeg det er en ondskapsfull reklame...

Skrevet

Satt selv å så den på tv nå, men skjønte ikke helt hva poenget med akkurat den scenen var, hva de ga dem, og hvorfor de får den reaksjonen. Er det slik som du sier den er ment, så er den litt på kanten ja synes jeg!

Skrevet

Jeg har tenkt akkurat det samme! Hva i alle dager er meningen med den reklamen? Og akkurat den scenen er bare sær, ikke minst ondskapsfull.. med mindre vi har misforstått noe

Skrevet

hmm den reklamen har jeg ikke sett...

Skrevet

Aldri skjønt greia med den reklamen der, jeg. Tenker bare at det er voldsomt til styr for en flaske vann.

Skrevet

Er de andre jentene så store da? :(

Skrevet
Er de andre jentene så store da? :(

Hun som får servert kaken er godt lubben ihvertfall. Og når det filmes at hun løper, så er hun vel mildt sagt lite flatterende.

Skrevet

Jeg forstår heller ikke denne. Men har absolutt tenkt det samme.. Råteit!

Skrevet
Jeg må si jeg reagerer litt på denne reklamen. Tynne, flotte jenter går inn i et bakeri og spiser cupcakes. Deretter går de ut til en stor jente og serverer henne kaker som en spøk? Er ikke dette ganske stygt gjort? Eller har jeg misforstått fullstendig?

Når du ser på reklamen må du prøve å forbinde ordtaket i reklamen med innholdet. Som på denne reklamen står det helt mot slutten: Får kroppen nok vann, er du klar for alt...(noe i den duren).

Ser du i begynnelsen av reklamen at de leker flaske tuten peker på. Hun blonde måtte klippe håret, de kjøper en cupcake som de spiser og gir en tom eske til noen andre jenter, som jager etter dem. Dem stjeler noen hester rir ut til en elv der de kaster seg uti.

Og under reklamen så drikker de av imsdal flasken: så konklusjonen er: får kroppen nok vann, er du klar for alt. Dvs at du er klar for div. utfordringer.

å klippe håret pga en lek, blir jaget etter og stjeler hestene er noen av utfordringer som de er klare for, når kroppen deres får vann.

Det er slik jeg tolker reklamen. Trenger ikke være mer komplisert enn det.

Skrevet

HI, når du skal se på en reklame så må du se hele inneholdet. Ikke bare menneskene i reklamen. Da skjønner du det bedre. Men her valgte du bare å fokuserer på akkurat det øyeblikket der jentene gir tom eske til en annen jentegjeng. Ikke rart du ikke skjønner reklamen da.

Skrevet (endret)

Jeg forstår heller ikke den reklamen...

Duste-Imsdal :P

Endret av Dataverket
Skrevet
Jeg forstår heller ikke den reklamen... Duste-Imsdal :P

Får kroppen nok vann, er du klar for alt!

Skjønte du hva ordtaket betyr?

Skrevet

Den reklamen er så dårlig at jeg får lyst til å aldri kjøpe Imsdal-vann igjen, og da fungerer den vel litt mot sin hensikt kanskje..? :D

Duste reklamefolk som seriøst trodde at det der ville få flere til å kjøpe flaskevann. Idioter. Hrmf.

Skrevet

Så hvis de tynne jentene hadde gitt en tom cupcake eske til en annen tynn jente, så hadde reklamen vært greit?

Herregud folkens, ser på hele innholdet ikke bare på akkurat den scenen der.

Får kroppen nok vann, er du klar for alt...det er det reklamen handler om.

Skrevet

Hehehe, dette er Libero-reklamen all over again. Så...hvem av dere skal sende inn en klage til Imsdag? Rekk opp hånden? Er spent på hva dere kommer til å klage denne gangen, og på svaret, hehe..

Skrevet

Hva var det med Libero reklamen ?

Skrevet
Hva var det med Libero reklamen ?

Var for noen år siden, da Libero kom ut med ny bleie-kolleksjon. Og reklamen var slik at småbarn gikk catwalk med de nye bleiene. Dette reagerte dib/bim damene på, fordi de liker ikke å sammenligne småbabyer med syltinne supermodeller som gikk catwalk (noe i den duren). Så en var en som sendte en klage til Libero.

Snakk om å overreagerer, slik som med dette Imsdal reklamen.

Skrevet
Så hvis de tynne jentene hadde gitt en tom cupcake eske til en annen tynn jente, så hadde reklamen vært greit? Herregud folkens, ser på hele innholdet ikke bare på akkurat den scenen der. Får kroppen nok vann, er du klar for alt...det er det reklamen handler om.

Får kroppen nok vann, så er du klar for å plage vilkårlige mennesker på gaten til det punktet at de jager deg nedover gaten?

Skrevet
Så hvis de tynne jentene hadde gitt en tom cupcake eske til en annen tynn jente, så hadde reklamen vært greit? Herregud folkens, ser på hele innholdet ikke bare på akkurat den scenen der. Får kroppen nok vann, er du klar for alt...det er det reklamen handler om.
Får kroppen nok vann, så er du klar for å plage vilkårlige mennesker på gaten til det punktet at de jager deg nedover gaten?

Som sagt...du er klar for alt!

Skrevet

Jeg må si jeg reagerer litt på denne reklamen.

Tynne, flotte jenter går inn i et bakeri og spiser cupcakes. Deretter går de ut til en stor jente og serverer henne kaker som en spøk? Er ikke dette ganske stygt gjort?

Eller har jeg misforstått fullstendig?

La meg gjette HI. Du er/føler deg overvektig og det er grunnen til at du reagerte på reklamen.

Skrevet

Herregud 22:28 man trenger ikke å være overvektig for å reagere på reklamen. Har tenkt det samme selv, syns den er teit og politisk ukorrekt. Tynne jenter som utfordrer hverandre ved å feks drite ut en lubben mindre pen dame. Herregud makan til fjortis tullete opplegg!!!

Skrevet
Jeg må si jeg reagerer litt på denne reklamen. Tynne, flotte jenter går inn i et bakeri og spiser cupcakes. Deretter går de ut til en stor jente og serverer henne kaker som en spøk? Er ikke dette ganske stygt gjort? Eller har jeg misforstått fullstendig?

Haha, snakk om å overtolke reklamer. Jeg derimot skjønner ikke hvorfor f.eks to folk ( en dame og en mann) går ut i bare trusa og undertøy og plukker opp klær i gata.. Når reklamen er for Axe?

Og han som sykler ned et skihopp i boksershorts, altså reklame for Pierre Robert? Ingen sykler da i undertøy?

Mye man ikke skal skjønne ;)

Skrevet

noen som har link til denne reklamefilmen.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Oi aldri tenkt over, men syntes det er teit at reklamen ikke er spilt inn i Norge nÅr reklamen er for norskt vann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...