Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #26 Skrevet 6. juli 2012 Adolf.. men er ikke spesielt glad i Guttorm (trenger nok bare å møte en fantastisk Guttorm) Gurt.
☆☆☆ Skrevet 6. juli 2012 #28 Skrevet 6. juli 2012 Får si som mormor; Navnet skjemmer ingen sa gutten da han ble kalt tjuv. Eller som en kollega; Navnet skjemmer ingen, men mange skjemmer navnet.
ღTyrkiskPepperღ Skrevet 6. juli 2012 #29 Skrevet 6. juli 2012 Har ikke hørt navn heg synes er stygg, men navn jeg ikke liker er kjedelige navn som: Per Karl Åge Leif Kåre Jonny Kjell Ja, navn i den kategorien.
☆☆☆ Skrevet 6. juli 2012 #30 Skrevet 6. juli 2012 Har ikke hørt navn heg synes er stygg, men navn jeg ikke liker er kjedelige navn som: Per Karl Åge Leif Kåre Jonny Kjell Ja, navn i den kategorien. Nesten synd jeg har Per i nærmeste familie, ellers hadde Lars fått konkurranse som aktuelt guttenavn
Gjest Heartbroken Skrevet 6. juli 2012 #31 Skrevet 6. juli 2012 Jeg tror ikke jeg kommer på noen navn som jeg syns er stygge. Det er mye jeg ikke kunne tenke å kalle mine barn for, men jeg har erfart at selv det tyngste og gammelmodige navn ble fint når man ble kjent med personen som bar det. Jeg skjønner ikke denne trangen til å kritisere andres navnevalg? Om man velger å kalle gutten sin for Bottolf eller Nathaniel, bør det vel respekteres uten at andre skal synes så mye om det?
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #32 Skrevet 6. juli 2012 Det finnes flere navn jeg ikke liker, men jeg gidder ikke å ramse dem opp her. For det kan jo hende at noen her inne har et av de navnene selv eller på barna sine, og da er det sikkert ikke så hyggelig å lese at andre synes det navnet er stygt. See?
Lettie Skrevet 6. juli 2012 #34 Skrevet 6. juli 2012 Merkelig at Jeanette nevnes så ofte... Har aldri falt meg inn at det navnet kan oppfattes som stygt. Jeg kjenner/vet om 4 Jeanette, alle er helt utrolig nydelige jenter. Den ene vet jeg også at har en høyt utdannet mor ..
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #35 Skrevet 6. juli 2012 Merkelig at Jeanette nevnes så ofte... Har aldri falt meg inn at det navnet kan oppfattes som stygt. Jeg kjenner/vet om 4 Jeanette, alle er helt utrolig nydelige jenter. Den ene vet jeg også at har en høyt utdannet mor .. Høyt utdannet mor?? Neimen da Må jo navnet være fint......
*KlaraKu* Skrevet 6. juli 2012 #36 Skrevet 6. juli 2012 Anders Jacob Matheo Ruben Åge Per Arne Eivind Sander Arnhild Ida Jeanette Lotte Kine Stine Birgit Listen er kjempelang, men dette var det jeg kom pÅ i farten Lille vakre jenta mi har et så nydelelignavn som Lotte :-)
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #37 Skrevet 6. juli 2012 Amanda, men kun fordi jeg har hatt et helvete med ei jente med det navnet. Ellers bryr jeg meg ikke så mye om navn.
Lettie Skrevet 6. juli 2012 #38 Skrevet 6. juli 2012 Merkelig at Jeanette nevnes så ofte... Har aldri falt meg inn at det navnet kan oppfattes som stygt. Jeg kjenner/vet om 4 Jeanette, alle er helt utrolig nydelige jenter. Den ene vet jeg også at har en høyt utdannet mor .. Høyt utdannet mor?? Neimen da Må jo navnet være fint...... Er så ofte kommentar om at navn som Jeanette osv. gis av de som er lavt utdannet, så derfor jeg kommentere det.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #39 Skrevet 6. juli 2012 Jeanett/Jeanette Anita Beate Brynulf Brynhild Carrosander Cassandra ruben ronny thomas johnny ( ja, min bror har en av de navna, men synes det er stygt...) og mange flere...........
Gjest Ingen skal få! Skrevet 6. juli 2012 #40 Skrevet 6. juli 2012 ? Lucas, carosander, birgit, gro, birger, linus, leon, mathea, matheo, valbjørg, steffen, trym, adriana, og ronny
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #41 Skrevet 6. juli 2012 Merkelig at Jeanette nevnes så ofte... Har aldri falt meg inn at det navnet kan oppfattes som stygt. Jeg kjenner/vet om 4 Jeanette, alle er helt utrolig nydelige jenter. Den ene vet jeg også at har en høyt utdannet mor .. Høyt utdannet mor?? Neimen da Må jo navnet være fint...... Typisk arbeiderklasse svar!
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #42 Skrevet 6. juli 2012 Fleinmøy! Og bare så det er sagt- mora har HøY utdannelse!
ducatifru Skrevet 6. juli 2012 #43 Skrevet 6. juli 2012 jeg liker ikke Skjalg så godt..synes det er tungt å si og er meget spesielt...
Swiftie Skrevet 6. juli 2012 #44 Skrevet 6. juli 2012 Hva er egentlig poenget med å lage en "styggeste navn" tråd?
khm Skrevet 6. juli 2012 #45 Skrevet 6. juli 2012 Lurer på om dette er ett forum for voksne eller om det er mange ifra ungdomsskolen som har funnet dette forumet og har bestemt seg for å ha det gøy! Navnet skjemmer ingen synes nå jeg da. Synes matretter kan være litt tricky, akkurat som noen belastende navn ( adolf, stalin, eller navn på kroppsåpninger), men det er pga av assosiasjonene til disse navnene. Carosander f.eks gir ikke assosiasjoner til noe så skjønner ikke problemet med det?
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 6. juli 2012 #46 Skrevet 6. juli 2012 Voldsomt så populært det er å hetse navn for tiden da.
Gjest MMJ Skrevet 6. juli 2012 #49 Skrevet 6. juli 2012 Synes slike tråder er underholdende jeg Ser ikke problemet i å ramse opp navn man ikke synes er fine, alle har vel navn som de ikke er direkte "fan" av??!!?? Skjønner heller ikke hvorfor folk blir STøTT om noen sier dems navn... Regner ikke med hele Norge elsker hverken mitt, min mann eller mine barns navn, noen synes sikkert de navnene vi har her i hus er kjeeeempestygge.... men, so what ? Sånn er livet. Ja, man kan ha en tråd hvor man ramser opp fiiiine navn, men ser ikke noe galt i denne tråden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå