Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #2 Skrevet 6. juli 2012 Vårrull Crissander Carosander Nathaniel Jeanette
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #4 Skrevet 6. juli 2012 Alle navn som ender på -sander (sandersyken) Liam
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #6 Skrevet 6. juli 2012 Crissander, Carosander og Linus er noen av de verste ja
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #9 Skrevet 6. juli 2012 Michelle, sånt navn som tenåringsmødre med bleket hår gir barna sine
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #10 Skrevet 6. juli 2012 Caspian, fordi det er ikke et navn. Omtrent som å kalle barna opp etter figurer fra Harry Potter ("Humlesnurr") eller Ringenes herre ("Galadriel"). PS: Jeg er stor fan av C.S.Lewis
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #11 Skrevet 6. juli 2012 Anders Jacob Matheo Ruben Åge Per Arne Eivind Sander Arnhild Ida Jeanette Lotte Kine Stine Birgit Listen er kjempelang, men dette var det jeg kom pÅ i farten
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 6. juli 2012 #14 Skrevet 6. juli 2012 Jeg må innrømme at jeg ikke er så fan av navn som Hugo, Ronny, Roger, Robert, Cato, Johnny, Kåre, Dan, åge osv Men det er fordi jeg har vokst opp med at dette er litt "belastede" navn. Kan tenke meg at en Cato kan være like fantastisk som en Kristian, men.. hehe
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. juli 2012 #17 Skrevet 6. juli 2012 Når det gjelder tråder som denne, er vel Anonym et navn som gir meg litt ekkel smak i munnen...
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #18 Skrevet 6. juli 2012 Adolf som Hitler og Chatrine som den mest motbydlige jenta jeg noen sinne har møtt.
Von Hertelhofen Skrevet 6. juli 2012 #19 Skrevet 6. juli 2012 Det fins ikke stygge navn, bare stygge mennesker.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #20 Skrevet 6. juli 2012 høh..for en trasig tråd fant jo mitt eget navn her til og med. Skulle no aldri trodd at noen kunne synes det er stygt..! Kansje vi skal heller starte en tråd med de FINESTE navnene vi vet om
Sol Skippertaksdronning Skrevet 6. juli 2012 #21 Skrevet 6. juli 2012 Det er en god idè, desverre viser erfaring at det har vært prøvd her inne før, med samme resultat: et par tre stykker (anonyme, forstås!) hyler ut om at nei guuuuuud, man kan ikke like det navnet!!! blæh..
Toocute Skrevet 6. juli 2012 #22 Skrevet 6. juli 2012 Vårrull Crissander Carosander Nathaniel Jeanette Seriøst Jeanette? Det er jo det JEG heter
Frøken Ubesluttsom Skrevet 6. juli 2012 #23 Skrevet 6. juli 2012 Jeanette (fordi alle jeg kjenner som heter det er skikkelig bitch, men det finnes sikkert noen Jeanetter som ikke er bitch også, men de hakke jeg møtt) Asle (er dialektsord for rompe/rompehull) Modulf (bare rett og slett liker det ikke) Gunnar (veit ikke hvorfor, bare liker det ikke)
LittLykkelig Skrevet 6. juli 2012 #24 Skrevet 6. juli 2012 Håper ikke å støte noen, men dette er navn jeg aldri ville valgt; Gjert, Åslaug (og alle andre navn med -laug), Lars, Ronny, Cato, Andre, Remy, Magnhild (og andre navn på -hild), Grim, Trym, Idun osv. Generelt liker jeg ikke navn som jeg assossierer med gamle damer, veldig norrøne navn og navn som er gørrkjedelige i mine øyne (naboungene het Mari og Lars.. Gjeesp)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå