Frøken Ubesluttsom Skrevet 5. juli 2012 #26 Skrevet 5. juli 2012 Det har vært så mange anti-katte tråder i det siste... Så nå begynner jeg å få noia, lurer på hvordan min katt oppfører seg der ute. Og om alle naboene hater katta mi, og meg! vel, den nærmeste naboen har hund, så jeg tror ikke katta mi pisser i møblene deres da... Så framt katta di er kastrert så pisser den ikke hos naboen....
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #27 Skrevet 5. juli 2012 Nå er jeg et utpreget dyremenneske som elsker allslags dyr, for tiden har jeg to katter. Men hadde jeg opplevd dette så hadde jeg blitt ganske så eitranes forbanna! Hadde nok også gjort det jeg kunne for å oppsøke eieren og krevd erstatning. Jeg forstår ikke for mitt bare liv hvorfor det skal være så vanskelig å kastrere kattene sine. Det koster under 2000 kr for en "pakke" med kastrering, vaksine, chip og ormekur for hannkatter, og er fort gjort uten smerte for katta. Hva er problemet liksom?? Mine katter har dessuten do inne som de er vant å gå på slik at de får ikke til å gjøre fra seg ute. Av og til når de kommer inn så er de temmelig "nøden" og skynder seg på do )) Dessuten forsøker jeg å holde et øye med kattene når de er ute, jeg slipper de aldri ut på timesvis, mer små lufteturer når jeg selv er hjemme å kan passe på. Kast puta og krev erstatning (om du finner eieren). Si også noen sannhetsord om "kastreringsplikt" når man bor i tettbygde strøk.
Fru Tuttemor Skrevet 5. juli 2012 #28 Skrevet 5. juli 2012 Heusann,skjønner du er sint..Ville reagert kraftig selv..La puta ligg under rennende vann i et par dager,dyng på med vaskemidler(gjerne grønnsåpe) innimellom , la vannet skylle puta i ca to dager:-)Gjenta om det ikkje ble helt borte:-)
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #29 Skrevet 5. juli 2012 Du kan få låne min kattehatende hund! Medfører riktignok behov for 2 daglige turer, en god del lange hår og et stort behov for kos, men du får en kjempegod venn. ;-) Koster deg maten dyret trenger i løpet av oppholdet. :-) Putt den i posten og send den hit! Den må riktignok bo ute, i og md a vi er allergiske mot både bikkjer og katter, men da kan den sikkert jage de skjærene som sloss i grålysninga også "MINE møbler, MIN hage" Hahaha jeg ler meg ihjel! Ta å skyt den jævla katta da istedet for å gnage om det her gang på gang!!! Hva var så morsomt? At jeg faktisk eier de møblene som står i hagen min? Snedig form for humor du har...eller har du katt? Det er forresten ikke meg som har skrevet om det her før. VI er dessverre flere "vinnere" med katteelskende naboer. Ja men da har du vel hatt muligheten til å diskutere dette før!!? Ja gjett om jeg har fått med meg at dere er flere! Djiises. Og nei, jeg har ikke katt, er mer et hundemenneske. Men kjerringer som gnåler om det samme om og om igjen kjenner jeg irriterer meg. Sett opp en 10 meter høy mur eller skyt katta, og spar oss for flere katte-syteinnlegg. Hvis du er sååååå lei av kjerringer som gnåler om katter. Hvorfor går du da inn på en tråd som heter "Forpulte kattefaen!" - flere ganger? Ga ikke den overskriften deg et lite hint om hva tråden ville dreie seg om? Ja! Kanskje alle skulle la være å svare på tråder som provoserer dem?? Supert forslag!
Gjest Heartbroken Skrevet 5. juli 2012 #30 Skrevet 5. juli 2012 Du kan få låne min kattehatende hund! Medfører riktignok behov for 2 daglige turer, en god del lange hår og et stort behov for kos, men du får en kjempegod venn. ;-) Koster deg maten dyret trenger i løpet av oppholdet. :-) Putt den i posten og send den hit! Den må riktignok bo ute, i og md a vi er allergiske mot både bikkjer og katter, men da kan den sikkert jage de skjærene som sloss i grålysninga også "MINE møbler, MIN hage" Hahaha jeg ler meg ihjel! Ta å skyt den jævla katta da istedet for å gnage om det her gang på gang!!! Hva var så morsomt? At jeg faktisk eier de møblene som står i hagen min? Snedig form for humor du har...eller har du katt? Det er forresten ikke meg som har skrevet om det her før. VI er dessverre flere "vinnere" med katteelskende naboer. Ja men da har du vel hatt muligheten til å diskutere dette før!!? Ja gjett om jeg har fått med meg at dere er flere! Djiises. Og nei, jeg har ikke katt, er mer et hundemenneske. Men kjerringer som gnåler om det samme om og om igjen kjenner jeg irriterer meg. Sett opp en 10 meter høy mur eller skyt katta, og spar oss for flere katte-syteinnlegg. Hvis du er sååååå lei av kjerringer som gnåler om katter. Hvorfor går du da inn på en tråd som heter "Forpulte kattefaen!" - flere ganger? Ga ikke den overskriften deg et lite hint om hva tråden ville dreie seg om? Ja! Kanskje alle skulle la være å svare på tråder som provoserer dem?? Supert forslag! Jeg syns faktisk at det var et bra forslag, jeg. Det er greit å diskutere en sak, men hvis det kun er irritasjon å lese om et spesielt emne, får du det nok bedre med deg selv om du unngår tråden.
Hannepålandet Skrevet 5. juli 2012 #31 Skrevet 5. juli 2012 Kjøp kattejager som lager høyfrekvent lyd. Funker fint hos oss! Hvor får du kjøpt det? Catrepeller heter det visst
mamma_bergen Skrevet 5. juli 2012 #32 Skrevet 5. juli 2012 Få deg din egen katt,da slipper du andre katter hos deg,og den kan du lære å ikke tisse på hageputer o.l
Gjest meg mamma? Skrevet 5. juli 2012 #33 Skrevet 5. juli 2012 Få deg din egen katt,da slipper du andre katter hos deg,og den kan du lære å ikke tisse på hageputer o.l Jeg har katt, og mange av naboens katter både tisser og bæsjer i min hage.Så det er ikke sikkert at det hjelper med egen katt nei.
Anonym bruker Skrevet 5. juli 2012 #34 Skrevet 5. juli 2012 Kjøp kattejager som lager høyfrekvent lyd. Funker fint hos oss! Hvor får du kjøpt det? Catrepeller heter det visst Og det virker altså?
Hannepålandet Skrevet 6. juli 2012 #35 Skrevet 6. juli 2012 Kjøp kattejager som lager høyfrekvent lyd. Funker fint hos oss! Hvor får du kjøpt det? Catrepeller heter det visst Og det virker altså? Jepp funker fin fint. Ingen katte på altanen vår mer.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 6. juli 2012 #36 Skrevet 6. juli 2012 Svar til #29, ble litt kluss med siteringen : Og hvorfor skulle ikke det vært et supert forslag? Om det er emner man vet provoserer så har man to valg, gå inn på tråden og la seg hisse opp, eller hoppe glatt over til neste tråd Finnes forresten en krangleside her, så man TRENGER ikke kun skyte fra hofta her inne bare fordi det er et diskusjonsforum, noen er faktisk her inne fordi vi syns det er hyggelig også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå