Anonym bruker Skrevet 4. juli 2012 #26 Skrevet 4. juli 2012 Ca. hvert skuddår. Barn trenger ikke å vaske seg, de er litt som katter syns jeg. Bare smøre litt kremost på armene så vasker de seg selv med tunga
seigdamererbest Skrevet 4. juli 2012 #27 Skrevet 4. juli 2012 Er det bare min unge som må skrubbes ren hver kveld??
Puma - sprekker snart! Skrevet 4. juli 2012 #28 Skrevet 4. juli 2012 Barn skal ikke vaskes så ofte. Det ødelegger huden deres. De skal heller ikke ha noe særlig såpe, shampoo eller kremer. Dårlig for huden og allergifremkallende. Dette har jeg lært av fagfolk. Vår gutt dusjer 1-2 ganger i uka.
Anonym bruker Skrevet 6. juli 2012 #29 Skrevet 6. juli 2012 Ca. hvert skuddår. Barn trenger ikke å vaske seg, de er litt som katter syns jeg. Bare smøre litt kremost på armene så vasker de seg selv med tunga Hahahahahahahaha!!
ducatifru Skrevet 6. juli 2012 #30 Skrevet 6. juli 2012 vår jente på 2 år har alltid badet annenhver dag ho. Ho elsker å bade da..så det er liksom ingen kamp i balja:)
scarecrow2011 Skrevet 6. juli 2012 #31 Skrevet 6. juli 2012 Ved behov. Er vel somregel 3-4 ganger i uka, men oftere nå som det er sol og knallvær ute, gjerne hver dag. Solkrem og totalrenovering av hagen fører til ekstremt møkkete unger, i dag har vi hatt to kattevasker etter morgenstellet og en bading. Vasker alltid hender, ansikt og nedentil morgen og kveld.
TobiasFeb08+JulieOkt12 Skrevet 6. juli 2012 #32 Skrevet 6. juli 2012 Minst annenhver dag. Glad i å dusje og bade bare han kommer oppi.... I badekare ar vi litt olje, når han dusjer bruker han babysåpe. Får en klut, og vasker seg selv i fjes, unde armer og i rompa... De kveldene vi ikke dusjer er det en runde med kluten:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå