Gå til innhold

Så var det våres tur til å juble ! :D


*spirami*

Anbefalte innlegg

Hei!

Eg blir 28 i oktober, sambo er 32, og dette er det første barnet vårt. Me har vore saman i tre år, og bestemte oss for å prøve å få barn når eg hadde fått meg jobb, I fjor fekk eg fast stilling på ein ungd.skule, så eg slutta på pillen seint i mars, og testa pos 4.juli. Sidan dette er første gong for oss begge, og me veit at ting kan gå galt, er me litt avhaldne med å fortelle det til nokon:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, og gratulerer alle sammen! :D

 

Jeg venter nr 2 og har termin 4. mars. Har bestillt time hos jordmor og kjenner nå at dagene fram til 31. juli snegler seg avgårde... Synes det her er helt utrolig fantastisk!!

Har en sønn på 11 år fra før, så føles ikke så erfaren ut selv om dette ikke er første gang jeg går gravid. Det eneste som er merkbart annerledes denne gangen er at magen er oppblåst og stor allerede. Med første syntes det ikke før i 6 mnd.

 

Lykke til jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, så og si identisk med meg.. har ei jente på 11, termin i mars og kjempeoppblåst allerede eg og haha! Blir spennende dette ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter vår nr 2. 2. Mars. Tok ut spiralen 9. Mai, eggløsning 8-9 mai og på neste satt den jammen! Har bestillt legetime nå jeg har bikket uke 12 slik at jeg får tatt de første antistoff blodprøvene (0 rh neg med rh pos sønn). Ellers veldig avslappet i forhold til det hele! "alle" vet det. Og det hadde vel ikke gått på annen måte så kvalm som jeg er! ;)

 

Gratulerer til dere alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Så koselig at det er så mange her allerede. Jeg er en jente på 30 som bor i Oslo og har fra før en sønn som blir 2 i oktober. Har nå termin 3. Mars. Vi bor i Oslo og er spent på tiden fremover. Jeg har allerede fått en del kvalme og spyr stort sett hver dag. Halsbrannen har også meldt seg tidlig denne gangen. Blir spennende å se hvordan dette utvikler seg. Lykke til til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sniker meg inn til dere jeg... Positiv test idag og termin ca 25 mars. Litt forskjellig dato utifra forskjellige kalkulatorer... Men med 26 dagers syklus er jeg 4 uker idag. Vårt første barn og vi har prøvd siden mars. Helt sinnsyk følelse å se to streker på testen idag. Utrolig lykkelige begge to. Siste dag på ferie i Hellas, så kunne vel ikke fått en bedre avslutning på turen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gratulerer til alle sammen! :) Her er termin 15 mars, fra før har vi en sønn på snart 4 år! Gleder oss masse!!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...