Gå til innhold

Så var det våres tur til å juble ! :D


*spirami*

Anbefalte innlegg

Endelig kom Mars 2013 forumet :)

Gleder meg til å dele alle symptomer, historier, å ikke minst all gleden sammen :)

 

Når har dere termin?

 

Min er 5.mars :) er på 5+1 uker på vei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Foreløpig termin er 3. mars. Så da er jeg vel 5+3 på vei.

 

Kjenner jeg fremdeles er litt på alerten etter en SA i mai. Men foreløpig så stemmer symptomene. :) Murringer, ømme bryst, og bittelitt kvalme nå og da.

 

Bor forresten i Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Foreløpig termin 10 mars (litt usikker) så er da 4+ 3 idag, spennende! Har hatt ganske mye murringer og tildels menssmerter onsdag-tirsdag, men i dag har det bare vært ømt, nesten som gangsperre. Også har puppene vokst, føles ut som om jeg har tatt silikon(men blir sikkert værre med melk i..) og de er ganske ømme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Endelig et eget forum for oss marsjenter!

Jeg er 24 år, har ett barn , og har termin 7. Mars :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se at vi allerede er noen få her inne :)

Jeg har også hatt en del mens smerter i tillegg til stikking.. Ar vært en del bekymret siden jeg hadde en SA for et år siden... Så nå har jeg vært hos legen å tatt blodprøver to dager for å se på hcg stigningen. Den var på 231 i uke 4+2, og to dager senere var den på 651 :) så det er bra stigning :)

Har noen vært på første svangerskaps kontroll?jeg var litt for overivrig, så gikk allerede når jeg var 4+0. Ble bare sendt hjem igjen og fikk beskjed om å komme tilbake i uke 8.. :P men fikk tidlig ul i uke 6 pga endometriose og en tidligere SA..

Har dere hatt et normalt svangerskap fram til nå? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vet ikke helt hva ett normalt svangerskap er, for dette er første gang. Men sånn sympton-messig ser det ut til at jeg har en normal start iallefall:) Prøver å ikke bekymre meg, men merker jo mer jeg leser om SA og MA jo mer prøver jeg å tyde mine egene symptomer :P prøver å la vær å lese, men ikke så lett. Trøster meg med at flesteparten av svangerskapene går jo bare bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er helt sant, flesteparten av alle svangerskap går helt fint :)

Jeg er er bare en veldig engstelig person av meg. Så jeg tenker å grubler hele tiden, og på ALT :( har UL 12 juli, hvis det viser et friskt foster, da skal jeg senke skuldrene og nyte perioden som gravid :)

 

Ser så fram til å ha stoooor mage på juleaften :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt, har egentlig også lyst på tidlig kontroll, men kommer ikke hjem før midten av august, og da er jeg forhåpentligvis i neste trimester ;) så skal ha time da tenkte jeg.. Tror jeg da vil på ultralyd også, bare for å dobbeltsjekke! klarer ikke heelt å slappe av, og tror det å se at det vokser noe vil gjøre meg tryggere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Jeg har termin 10 mars, fra før har vi ei jente på 2,5 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Jeg har termin 7. Mars :-)

ÅÅÅÅÅÅh, sÅ jeg gleder meg allerede!

2 gutter pÅ 3 og snart 5 År fra før :)

 

Blir kjekt Å følge dere videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

ca termin 03.03.13.

 

venter nr 3! og guttene våre på snart 1 år og snart 3 år :)

 

vi har alle en spennende tid i møte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en sønn på straks 2 år, og har nå termin ca 09.03 :D Lykke!! Må hente meg inn for å ikke blir FOR glad, nervøs for at det kan gå galt.. Vi får bare krysse fingrene og glede oss over ømme pupper, stikninger osv.. Sist spydde jeg daglig fra uke 7 og fordelen var jo at dda var jeg aldri i tvil om hvorvidt jeg var gravid ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe sant det :) jeg er bare kvalm, en del halsbrann.

 

men merkelig hvor lite beskymret jeg er for selve svangerskapet. fødsel og tiden etter, er jeg mer nærvøs for feks søsken reaksjoner,

kroppslige reasjoner.

 

hadde en del etter-rier med nr 2. og tviler på det er noe bedre med nr 3 ;)

 

men jeg var dorlig med de to første også.

 

utrolig følelse og stå med en positiv test, min raksjon denne gangen var jeg i grunn skuffet over ( for sjokket ble for stort liksom, var mye tidligere gravid enn tenkt)

 

men vi er overlykkelig, for vi er så heldige.

 

skal bestille tidlig ul ca uke 11, for å forstå de er en til likom. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er redd jeg jublet for tidlig :( Har blødd en del idag... ;( Snufs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt tidlig ute med å melde meg på her. Men tok en test idag, 4 dager før jeg skal ha mens og den hadde en svak strek. Om det virkelig stemmer så er min termin 21 Mars. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3blir4marsi2013:

Det trenger ikke nødvendigvis være noe galt!

Uansett, jeg vet akkurat hvordan du har det. Føler med deg, og krysser fingrer og tær for at spira klamrer seg! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Har testet utallige tester, den første for 11 dager siden som var positiv men så ble den etterhvert negativ. Har tatt flere tester som ble mer og mer tydelig positiv. Tok en ny i dag og der sto det omtrent før jeg fikk tisset en dråpe på pinna at jeg er gravid!! LYKKE!! :) Aner ikke termin enda, men har mistet for ikke så lenge siden så kjenner at jeg ikke helt klarer å slippe jubelen løst..

 

Krysser fingre for alle her! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle mars-jenter!

Jeg har ca. termin 13. mars.

Dette er min første graviditet og jeg er helt overlykkelig over å endelig være på vei med en liten spire. Håper så inderlig at den "sitter". Siden vi har forsøkt lenge å bli gravide, blir jeg litt reservert for å feire for tidlig. Men jeg krysser fingrene og gjør alt som står i min makt for å legge til rette for fosteret. Har bestilt UL i uke 7/8 hos dr. Trolle på Majorstuaklinikken. Håper jeg får se hjertebevegelser og høre at alt er i orden.

 

Lykke til til dere andre også!. Gleder meg til å følge dere videre <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til alle sammen! Her er gleden stor :D venter nr. 3. Har to jenter fra før på 8 og 5 år. Blir en spennende tid fremover:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke testet positivt ennå, men føler meg veldig gravid :) Termin da ca 18.mars. Har 3 gutter fra før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nok termin en gang mellom 5 og 15 mars:) Har en gutt på 4 fra før. Jeg synes tiden fra testing til kontroll er så lang. Ikke kan man jo være helt sikker på at man fortsatt er gravid heller.. Men har jo oddsen på sin side så lenge man ikke merker noe annet.. Lykke til videre i svangerskapet, jenter! Gleder meg til å følge dere videre. Har dere allerede bestilt time for kontroll forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!!!

Da etter 10 mnd prøving er vi gravide med nr 2!

Har en liten gutt på 1 1/2 år. Har termin alt fra 5-7 mars, litt usikker.

Har hatt mye stikking i magen og litt vondt i ryggen. Begynte å blø litt brunt i går, men har heldigvis ikke kommet så mye mer. Ble veldig engstelig og tenkte at alt går til h@l&$#, men er litt mer positiv i dag!

Har lest at man ofte har skjøre slimhinner som kan resultere i dette. Første gang merket jeg absolutt ingenting.

 

Gleder meg til å være her sammen med dere! Satser på at spiren klorer seg fast!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Gratulerer alle sammen:-) Jeg er litt tidlig ute, har foreløpig termin 20.mars. Har en gutt på 1,5 fra før. Formen er foreløpig ganske fin, bare litt trøtt og kvalm innimellom.

 

Håper det står bra til med dere:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer til alle sammen herifra også!! Venter nå nr 2, har en gutt på snart 6 fra før av, og dette var en etterlengtet positiv test jeg tok i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...