Gå til innhold

Nyskjerrig, strl 98...

Anbefalte innlegg

Gjest Kira med en av hver
Skrevet
Jente mi er 2 år og 3/4, og bruker 92 fortsatt:)
Samme her :)
Med unntak av hårfagen, så tror jeg jentene våre er veldig like på veldig mange måter - utifra hva du har skrevet om henne før:) Jeg har nikket gjenkjennende veldig mange ganger;) Spot on!

Haha, jeg har tenkt akkurat det samme flere ganger :)

Godt å se at det er to "vidunderbarn" (les rampete småtroll) der ute. Når er forresten jenta di født? Min er født i september 09.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jente mi er 2 år og 3/4, og bruker 92 fortsatt:)
Samme her :)
Med unntak av hårfagen, så tror jeg jentene våre er veldig like på veldig mange måter - utifra hva du har skrevet om henne før:) Jeg har nikket gjenkjennende veldig mange ganger;) Spot on!
Haha, jeg har tenkt akkurat det samme flere ganger :) Godt å se at det er to "vidunderbarn" (les rampete småtroll) der ute. Når er forresten jenta di født? Min er født i september 09.

Ja, det er kjekt å lese at der finnes flere kvinnelige versjoner av Emil. Hun synger (meget kledelig) daglig på "snickarboden hopp falleri och snickarboden hoppfallera" også, og stikker ofte ut i snickarboden, som hun sier, (a.k.a. drivhuset) for å være i fred og drite. Fornøyelige typer;)

Oktober 09 her.

Skrevet

mi er 2 år og 7månder, og hun er 88cm høy og 11,6kg.. hun bruker enda noe 86 og 92... må vokse ivertfall 10 cm til før vi må opp i 98.. da er hun nok godt over 4år..

Skrevet

Vår jente er snart 4 år og passer 98 helt perfekt nå egentlig :) hun har kanskje noen få plagg i 104.. Har også ei på 15 mnd, og til ho har jeg begynt så smått å bruke str 86, men da må jeg brette opp ermene ;)

Har forresten aldri hørt at HI har snakka om høyden sin. Men guri, du var høy, så synes ikke det var merkelig en plass om du da var opptatt av høyden på datteren din :P

Skrevet (endret)

Jenten min er rett rett over 14 mnd og er nok ikke lenge til jeg begynner å kjøpe 98 - iallefall i de merkene som er små/gjennomsnittlige i størrelsen. Bruker 92 nå, med noen få plagg igjen i 86 som fortsatt passer.

Hun er høy for alderen, men innenfor normalen. Men er også relativt høyt på vektkurven, så det drar nok noen cm det også på klærne.

Endret av Valiana
Skrevet (endret)

Kjøper bare 98 nå, og hun ble 2 i mars. Hun er 91 cm, og 15 kg. Har brukt en del 98 i noen mnd. Men alt er jo så forskjellig på følelser!

Haha, lar den skrivefeilen stå. Så på fotball akkurat når jeg skrev følelser. Størelser var nok det som skulle stå!:-p

Endret av ♥Nemi♥ med datter!
Skrevet

1,5 år, bruker 86 som passer bra enda. Bør vel satse på å kjøpe 92 snart. Husker ikke hvor høy hun er i farta, men over gjennomsnittet.

En anonym som kjeder seg i kveld tror jeg? Og som har såpass lite som skjer i sitt eget liv at en må henge seg opp i andres. Jeg er her inne jevnt og trutt, men vet ennå ikke hvor høy HI er.. Husker ikke fra denne tråden heller.. Hehe.. www.fjern.no ;)

Skrevet

Størrelse 86 i bukser og 92 i alt annet passer ganske fint her nå til ei på 1,5 år. Hun er rundt og god, og romsligheten i klærne er jo litt viktig da. Men jeg kjøper iallfall ikke bukser i mindre enn str 92 nå. Har kjøpt noen kortermede bodyer i 98 som passer helt greit. Har også et par gensere i 98 som passer helt fint med en liten brett på armen.

Jeg kjøper gjerne heller litt for store klær, så vi har dem en del lengre, hvis det går an å brette opp e.l. At det er litt ekstra romslig en periode synes jeg ikke gjør noe. Nå har vi brukt str 92 i minst 6 mnd og er fornøyd med det :) Ser ut som det også vil passe en stund fremover, selv om 98 også går greit i bodyer/gensere.

Skrevet

Bruker for det meste 98 i str til gutten min, mn også noe i 92:) han ble nettopp 1 år:):) stor for alderen fra dag 1;) og skjønner godt at du blir opptatt av høyden til jenta di, når du selv har erfaring med dette. Min gutt har fått kommentarer av nesten alle som ser han, at han er stor for alderen. Da tenker man jo selvfølgelig på det;) men for oss er han helt perfekt:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...