Gå til innhold

Nyskjerrig, strl 98...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt nyskjerrig da jeg så innlegget ang kær i strl 110.

Hvor gamle var ungene deres da de begynte med 98?

Her er startet hun for noen uker siden og bruke den størrelsen, hun blir 1 år ut i uka :)

Videoannonse
Annonse
Gjest 5 andre
Skrevet

Litt senere enn det, ja... Yngste var vel 2 1/2 år og ca. 98 cm da hun begynte å bruke det. Blir straks 3 og kan bruke den størrelsen ei stund til.

Skrevet

Da hun var to år. Kjøper 92 til min ettåring om jeg kan men han har faktisk klær i 86 som er for store...

Skrevet

Jente mi er 2 år og 3/4, og bruker 92 fortsatt:)

Skrevet

Akkurat nå. En 1.5 år gammel og akkurat passe stor gutt. :)

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet

Mi er 2 år og har nettopp begynt med str.92, men hun er ikke så stor da. 89 cm og veier 12 kg.

Er ikke du ganske lang? Da er kanskje datteren din også lang for sin alder?

Skrevet

Jeg er 193, og jentungen har gått for bi meg i lengden da jeg var på hennes alder. Trur hun er ca 85-86 lang (bodyene sitter som støpt, samme med genserene, kun buksene er litt lange. 86 bodyene greier jeg knapt å presse på, og resten er for kort.)

Mamma klarte ikke å bære meg når jeg var rundt 1,5 år, da var jeg rett og slett blitt for stor (jeg var laaang og tung, og mamma dårlig i ryggen), Jeg begynner og slite litt selv til tider, for hun er lang og tynn, men tung som en stein (ca 13,5 kg).

Alle sier det er så stort i størrelse så tenkte og høre hva andre brukte til barna sine :)

Skrevet

Å herre. Jada, vi har skjønt at du har en unge som kommer til Å bli høy, akkurat som vi veit at ungen har foreldre som er høye.

Har aldri innlegg om noe annet en din høyde / barnets høyde du.

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet
Å herre. Jada, vi har skjønt at du har en unge som kommer til Å bli høy, akkurat som vi veit at ungen har foreldre som er høye. Har aldri innlegg om noe annet en din høyde / barnets høyde du.

Hvorfor skyter du pÅ henne nÅr det var jeg som spurte?

Gjest Lykke Fryd ♥
Skrevet
Jeg er 193, og jentungen har gått for bi meg i lengden da jeg var på hennes alder. Trur hun er ca 85-86 lang (bodyene sitter som støpt, samme med genserene, kun buksene er litt lange. 86 bodyene greier jeg knapt å presse på, og resten er for kort.) Mamma klarte ikke å bære meg når jeg var rundt 1,5 år, da var jeg rett og slett blitt for stor (jeg var laaang og tung, og mamma dårlig i ryggen), Jeg begynner og slite litt selv til tider, for hun er lang og tynn, men tung som en stein (ca 13,5 kg). Alle sier det er så stort i størrelse så tenkte og høre hva andre brukte til barna sine :)

åhh, såpass ;) Vel, etter høyde og vekt så høres det helt passelig ut, tenker jeg

Skrevet (endret)
Å herre. Jada, vi har skjønt at du har en unge som kommer til Å bli høy, akkurat som vi veit at ungen har foreldre som er høye. Har aldri innlegg om noe annet en din høyde / barnets høyde du.

Har hatt flere andre? På et År har jeg vel hatt 2 om høyden og et i frustrasjon av helsesøster. SÅ har jeg svart pÅ noen andres innlegg om høyden... Men selv om jeg svarer pÅ andres, kan jeg vel spørre selv om det jeg lurer pÅ?

Endret av Idril Vardamir
Skrevet
Jeg er 193, og jentungen har gått for bi meg i lengden da jeg var på hennes alder. Trur hun er ca 85-86 lang (bodyene sitter som støpt, samme med genserene, kun buksene er litt lange. 86 bodyene greier jeg knapt å presse på, og resten er for kort.) Mamma klarte ikke å bære meg når jeg var rundt 1,5 år, da var jeg rett og slett blitt for stor (jeg var laaang og tung, og mamma dårlig i ryggen), Jeg begynner og slite litt selv til tider, for hun er lang og tynn, men tung som en stein (ca 13,5 kg). Alle sier det er så stort i størrelse så tenkte og høre hva andre brukte til barna sine :)

åhh, såpass ;) Vel, etter høyde og vekt så høres det helt passelig ut, tenker jeg

Jepp, alle andre sier det og (Helsesøtren på Amathea, legen min og en kiropraktor). Derimot helsestasjonen jeg går på vil slanke henne :S

Skrevet

Joda, men du presisere HVER ENESTE GANG hvor høy du er. Tror omtrent alle her inne vet hvor høy du er, hvor lang du var når du var liten, hva dattera de må igjennom for å finne ut hvor høy hun faktisk kommer til å bli osv.

Tror du er veldig opphengt i høyden din.

Skrevet (endret)
Joda, men du presisere HVER ENESTE GANG hvor høy du er. Tror omtrent alle her inne vet hvor høy du er, hvor lang du var når du var liten, hva dattera de må igjennom for å finne ut hvor høy hun faktisk kommer til å bli osv. Tror du er veldig opphengt i høyden din.

Hver gang jeg spør om noe om høyden blir jeg spurt, hva skal jeg da? nekte og svare?

Selvfølgelig er jeg litt opptatt av høyden til jentungen min! Man kan ende opp med STORE plager med rygg og hofte hvis man blir unormalt høy. I tillegg kan man risikere og måtte ta stilling til eventuell hormonbehandling, som igjen kan gjøre vondt verre. Og jeg får dette da igjen prakket på meg av helsesøster og andre uten at jeg får vite normalen. Så litt opphengt ja, mye av undring og bekymring.

Endret av Idril Vardamir
Skrevet

Jeg har vært her jevnlig i et par år nå, og har ikke sett noe om høyden til HI e.l.

Ser ikke problemet...

Skrevet

Tror ikke hun begynte med 98 før hun ble 3, og har nettopp begynt med 104, fylte 4 på onsdag. Hun er 105 høy...

Mulig jeg kjøper mye klær som er store størrelsen. *ler*

Skrevet

Ikke så veldig lenge siden minste begynnte med str.98. Hun er 4 år og 96 cm. Hun bruker enda noen plagg i str.92.

Skrevet

Forstår deg godt. Min gutt er i andre enden av skalaen og man blir jo naturlig opptatt av høyde/vekt hvis det er i ytterkantene. Gutten min bruker 92 enda, men etter et par runder i tørketrommelen må vi nok gå over til 98 snart. Han blir 3 år i slutten av sommeren.

Skrevet (endret)
Joda, men du presisere HVER ENESTE GANG hvor høy du er. Tror omtrent alle her inne vet hvor høy du er, hvor lang du var når du var liten, hva dattera de må igjennom for å finne ut hvor høy hun faktisk kommer til å bli osv. Tror du er veldig opphengt i høyden din.

Jeg har har ikke hatt noen kunnskap om høyden til Idril ;)

Min gutt på over 3 bruker 98, han er ikke så veldig stor av vekst...

Endret av Gjøkeredet③
Gjest Kira med en av hver
Skrevet

Samme her :)

Skrevet

Jenta mi blir 3 i november. Hun har begynt å bruke litt 98 nå. Men hun bruker mest 92 enda.

Skrevet
Samme her :)

Med unntak av hårfagen, så tror jeg jentene våre er veldig like på veldig mange måter - utifra hva du har skrevet om henne før:)

Jeg har nikket gjenkjennende veldig mange ganger;) Spot on!

Skrevet

Å herre. Jada, vi har skjønt at du har en unge som kommer til Å bli høy, akkurat som vi veit at ungen har foreldre som er høye.

Har aldri innlegg om noe annet en din høyde / barnets høyde du.

Kan du ikke framføre personhets med nick i det minste? Eller allerhelst finne deg en ny hobby i stedet for å spre stemning med usaklig sutring?

Jeg er over middels aktiv her inne, og har ikke fått med meg overdreven opptatthet av høyde fra Idrils side, bare så det er sagt..

Skrevet

Jeg har ikke sett ett eneste innlegg hvor hun snakker om høyde.

Kanskje du heller er litt stalker av deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...