Gå til innhold

Hva synes dere om navnet Barnum (evt. Barnum Crissander)?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er greia med Crissander??? Er det virkelig noen som heter det? Trodde det var et troll-påfunn her inne....

 

Crissander er et nytt motenavn av samme typer som Leander Linus Liam Carosander m.fl. Det er noen som heter det.

 

http://nb-no.facebook.com/crissanderfossmark

 

Du kan da virkelig ikke kalle Carosander et motenavn, når EN person i hele verden heter det ... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg leser om folk som heter Carosander Crissander Nathanielsander osv. her hele tiden. Det er tydeligvis denne navnetypen som er motenavn blant de platinablonde. Ser ikke noe særlig forskjell på Caroander og Crissander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg leser om folk som heter Carosander Crissander Nathanielsander osv. her hele tiden. Det er tydeligvis denne navnetypen som er motenavn blant de platinablonde. Ser ikke noe særlig forskjell på Caroander og Crissander.

 

Bare fordi de navnene blir nevnt her inne hele tiden betyr ikke at det er mange som heter dem. Carosander er det fortsatt én gutt som heter. Stakkars fyr når han googler seg selv om noen år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med Crissander??? Er det virkelig noen som heter det? Trodde det var et troll-påfunn her inne....

 

Crissander er et nytt motenavn av samme typer som Leander Linus Liam Carosander m.fl. Det er noen som heter det.

 

http://nb-no.facebook.com/crissanderfossmark

Broren til en venn av meg heter Chrisander. Han er snart 30 år. Synes navnet er nydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest amandine
"Da den kom" skulle det stå
Fiffig he he jeg så liksom for meg at du var HI, leste boken da du kom og syntes det var så bra at du ville oppkalle resultatet etter den he he he
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min heter Chrisander! Og jeg har ikke platina hår og er 19 år. Ser helt normal ut og er 34 år!

 

Synes dere rett og slett driver med mobbing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min heter Chrisander! Og jeg har ikke platina hår og er 19 år. Ser helt normal ut og er 34 år! Synes dere rett og slett driver med mobbing!

 

Jeg er helt enig! Jeg har ingen sønn som heter det, men synes det er et av navnene som blir nevnt utrolig mye her inne og rimelig ufortjent.

 

Bare fordi navn slutter på -sander, og man av og til hører om navn som slutter på -sander betyr det ikke at det verken er hjemmelaget eller et "motenavn" som tas av "unge mødre".

 

Jeg vet om en eldre, koselig mann som heter Ole Sander. Det hadde vel blitt latterliggjort her inne det også, om noen hadde overhørt en liten unge som het det: "Olesander".

 

Hallo, voks opp.

Mobber dere folk for navn i det virkelige liv også??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg en person på Facebook som heter Barney Barnard! Slå den...

 

Chrisander ligner veldig på Chris Andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg en person på Facebook som heter Barney Barnard! Slå den...

 

Chrisander ligner veldig på Chris Andre.

 

Barney er vel bare et kallenavn. I England er det ganske vanlig å hete en ting på papiret og en annen ting muntlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bor i Arendal vil han bli kaldt for Bærnum Crissænser, vakkert. Her bør man unngå navn med A fordi de blir uttalt med Æ. Så her har vi Ærne, Bjærne ol. Grusomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er greia med Crissander??? Er det virkelig noen som heter det? Trodde det var et troll-påfunn her inne....

 

Crissander er et nytt motenavn av samme typer som Leander Linus Liam Carosander m.fl. Det er noen som heter det.

 

http://nb-no.faceboo...ssanderfossmark

Broren til en venn av meg heter Chrisander. Han er snart 30 år. Synes navnet er nydelig!

 

Synes navnet er jævla stygt og griseharry.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min heter Chrisander! Og jeg har ikke platina hår og er 19 år. Ser helt normal ut og er 34 år!

 

Synes dere rett og slett driver med mobbing!

 

Hvorfor gir du sønnen ditt et så smakløst og direkte latterlig navn? Crissander liksom, det er denne -ander-syken hvor man henger på denne tullete endelsen på alle mulige navn. Neste stopp: Nathanielsander.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes jeg leser om folk som heter Carosander Crissander Nathanielsander osv. her hele tiden. Det er tydeligvis denne navnetypen som er motenavn blant de platinablonde. Ser ikke noe særlig forskjell på Caroander og Crissander.

Du mente vel palestinablonde? hihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dere bor i Arendal vil han bli kaldt for Bærnum Crissænser, vakkert. Her bør man unngå navn med A fordi de blir uttalt med æ. Så her har vi ærne, Bjærne ol. Grusomt.

 

Hvorfor skal folk ta hensyn til hva tullingene i Arendal gjør?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå oppdaget jeg en person på Facebook som heter Barney Barnard! Slå den...

 

Chrisander ligner veldig på Chris Andre.

 

Barney er vel bare et kallenavn. I England er det ganske vanlig å hete en ting på papiret og en annen ting muntlig.

 

Chris Andre, for et jævlig navn. En feilstavet(!) fransk form av Andreas (uten akutt aksent SKAL navnet uttales som vi uttaler ordet "andre").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen min heter Chrisander! Og jeg har ikke platina hår og er 19 år. Ser helt normal ut og er 34 år!

 

Synes dere rett og slett driver med mobbing!

 

Hvorfor gir du sønnen ditt et så smakløst og direkte latterlig navn? Crissander liksom, det er denne -ander-syken hvor man henger på denne tullete endelsen på alle mulige navn. Neste stopp: Nathanielsander.

 

Jeg blir rett og slett sjokkert over noen av dere og hva dere kan få dere til å si.. Å ha et navn ikke alle liker er i alle fall bedre enn å være en ondskapsfull mobber!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du vil kalle opp barnet etter Halvbroren? Var ikke han stokk dum eller noe, helt analfabet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...