Musemorbr / Skrevet 27. juni 2012 #26 Skrevet 27. juni 2012 Tre stykker. To av dem nekter for å være her, og den ene påstår hun kun var innom den ene dagen. Hah særlig. Nr3 var her i graviditeten og postet daglig det samme her og på fb. Jeg gir meg vil kjenne, og har ikke noe som gjør at jeg selv ikke vil bli gjenkjent. Å ja.. Gjenkjente en bekjent fra barndommen også, faktisk. Noe som ble litt for fjernt for å gi beskjed om. Jeg kjenner henne jo ikke og har ikke noe ønske om å kjenne henne heller. Hun er her inne ofte.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #28 Skrevet 27. juni 2012 Åssen klarer dere Å kjenne igjen folk? Vet jo selvfølgelig at det er noen som forteller ganske mye om seg selv og sin familie her inne da. Men hvordan vet dere sikkert at det er dem?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #29 Skrevet 27. juni 2012 Har kjent igjen tre stk, deriblant mine barns stemor. (Hun var lett gjenkjennelig, da hun la ut mye info om bosted, jobb, navn på barn/stebarn osv.) Vet ikke om hun vet at jeg har gjenkjent henne. Men det har blitt mindre innlegg om stebarna hennes i hvert fall...
Anonym bruker Skrevet 28. juni 2012 #30 Skrevet 28. juni 2012 Har kjent igjen en kommentar som må ha brukt meg selv som eksempel ;p
moota m storebror&lillebror Skrevet 28. juni 2012 #31 Skrevet 28. juni 2012 Jeg har kjent igjen 1 person. Ble helt sikker når hun laget et innlegg om noe som også sto på facebook.
Gjest Shanti ♥ Skrevet 30. juni 2012 #33 Skrevet 30. juni 2012 Ja, èn bekjent.. utfra navn og alder på barn osv. Ellers ikke
Lettie Skrevet 30. juni 2012 #35 Skrevet 30. juni 2012 Åssen klarer dere Å kjenne igjen folk? Vet jo selvfølgelig at det er noen som forteller ganske mye om seg selv og sin familie her inne da. Men hvordan vet dere sikkert at det er dem? Jeg kjente igjen en kollega fordi hun skrev i en navnetråd hvilket navn babyen skulle ha, pluss hva søskna het.. I en annen tråd skrev hun hvor hun var fra.. Hun skrev ikke så mye rart, MEN hun skrev at de prøvde for harde livet å sette igang fødsel med massse sex, noe som ble litt kleint når hun på jobben klaget sååå mye over mannen sin, snakket om skilsmisse dag ut og dag inn.. Men de er fortsatt gift, en del år senere.. Sex-en gjorde nok susen Hihi..
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 30. juni 2012 #36 Skrevet 30. juni 2012 Åh nÅ ble jeg nysgjerrig pÅ om noen har gjenkjent meg
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #37 Skrevet 30. juni 2012 har kjent igjen 3 stykker hehe Ene klaget sånn over svigerfaren sin, og til daglig så er alt så perfekt alltid ;)mowhaha, men har ikke sagt noe da
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #38 Skrevet 30. juni 2012 Kjente igjen kusina mi for et par år siden. Tror ikke hun er her nå, da har hun iallefall skifta nick. Tror ikke hun skrev noe her som jeg ikke visste allerede.
☆☆☆ Skrevet 30. juni 2012 #39 Skrevet 30. juni 2012 Veit navnet på en som bruker samme profilbilde her og på FB, vi har en felles facebook-venn. Men det virker ikke som hun legger vekt på å holde sin identitet hemmelig. Forøvrig sier ikke navnet meg noe, vet uansett ikke hvem hun er..
magpie Skrevet 30. juni 2012 #40 Skrevet 30. juni 2012 har kjent igjen ei jeg traff på Bim-treff. Kjente igjen pga nicket og bosted. Siden jeg egentli ikje kjenner henne, har jeg heller ikje sagt noe når vi tilfeldigvis har truffet hverandre i byen/babytreff Aner ikje om noen har kjent igjen meg
Anonym bruker Skrevet 30. juni 2012 #41 Skrevet 30. juni 2012 Samboeren til en av mannens beste kompiser er her. Kjente henne igjen pga fødselsdatoen, vekten på barnet og fødselshistorien, vi hadde jo akkurat vært på sykehuset for å besøke og fått samme historien. Var før omleggingen av dib dette, så hun la ut bilde av babyen og da var det ingen tvil, vi hadde samme bilde på et takkekort på kjøleskapet.... Litt kult fordi hun fremstår som den perfekte mor, med det perfekte liv, den perfekte mannen osv her inne, mens jeg snakker jo stadig med mannen hennes og blir betrodd hvordan ting egentlig står til hjemme. Når sannheten er at de diskuterte skilsmisse, ting gikk skikkelig dårlig på hjemmebane, ungen var trassig og alt var pyton blomstret hun her inne og fortalte hvor perfekt hun hadde det
Lille- MO Skrevet 30. juni 2012 #42 Skrevet 30. juni 2012 ja kjente igjen ei venninne her, og det var bare koselig vi vet om hverandre
Dini Skrevet 30. juni 2012 #43 Skrevet 30. juni 2012 Min svigerinne kjente igjen nicket mitt, null stress.. Hadde jeg møtt på noen i virkeligheten er jeg ikke flau over de opplysningene jeg gir med nick. Er det noe jeg må "skjule" er det bare å trykke på anonymknappen =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå