Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #1 Skrevet 27. juni 2012 Har dere lest noe ''saftig nytt'' om noen dere har gjenkjent? Fortell hvem dere busta og på hvilket grunnlag
Gjest Kira med en av hver Skrevet 27. juni 2012 #2 Skrevet 27. juni 2012 Nei, men en venninne gjenkjente meg
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Nei, men en venninne gjenkjente meg hehehe.. hvordan da?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #4 Skrevet 27. juni 2012 Ja, det har jeg:) men hun vet det ikke;)
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Har kjent igjen flere fra navnetråder. Noen har spesielle navn som er lett å kjenne igjen Har også kjent igjen stemoren til datteren min. Hun vet ikke om det og jeg skriver ut all dritten hun skriver her inne om meg og barnet. Det skal fremlegges på familievernkontoret siden far har bedt om 50/50-deling, men når hun så tydelig hater barnet så er det uaktuelt. Hun skal få all møkka rett i trynet og jeg gleder meg !!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #6 Skrevet 27. juni 2012 Har gjenkjent ei venninne. Hun la ut et innlegg om moren og søsteren. Husker ikke helt hva det gjaldt, men var noe drama.. Der og da tenkte jeg at det var veldig likt dem, så fortalte hun om det senere og jeg kjente igjen historien. Busted henne egentlig ikke da..
Frøken Ubesluttsom Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Nei. Ikke veit jeg om noen har kjent igjen meg heller.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 Vet at naboen er her inne. Vet også at hun lyver litt her inne om livet sitt for det er ikke alltid slik som hun skriver
Gjest Kira med en av hver Skrevet 27. juni 2012 #10 Skrevet 27. juni 2012 Har faktisk ikke spurt akkurat hvordan, men regner med at det var pga nick og opplysninger jeg har gitt her (mtp hvor jeg bor osv). Så ble lettere sjokkert da jeg så en melding i innboksen min her hvor tittelen var "Hei xxxx (mitt navn)" Men gjorde ingenting, fordi hun er en god venninne som vet det meste om meg.
butt Skrevet 27. juni 2012 #11 Skrevet 27. juni 2012 Ja, det har jeg. Ang. presentasjon av bosted, antall barn og ny termin, helt ufarlig egentlig, ikke sett flere innlegg av henne etter det
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #12 Skrevet 27. juni 2012 Ja, naboen min er her inne... skikkelig møkkakjerring forresten AH! Også svigersøster mi, fant det ut da hun laget innlegg om MEG! hihhihi
Gjest SnabelA og Kitty Skrevet 27. juni 2012 #13 Skrevet 27. juni 2012 Nei, har ikke det.. Noen har sikkert gjenkjent meg, men det bryr jeg meg ikke noe om.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #14 Skrevet 27. juni 2012 Ja. Kjente igjen ei som skrev om barna sine. Lett å kjenne igjen siden hun skrev hvor gamle de var, og det er vanskelig at noen andre har akkurat samme barneflokk. Men har ikke seTt at hun har skrevet noe annet som jeg har reagert på.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #15 Skrevet 27. juni 2012 Ja. Hun har oppgitt hvilken bil, farge, antall barn, kjønn, allergier etc etc.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #16 Skrevet 27. juni 2012 Har kjent igjen flere. Ingen jeg kjenner i virkeligheten, men folk jeg vet hvem er pga vi er fra samme plass. Har kjent igjen folk pga at de har oppgitt navn og alder på barna sine stort sett. Og ei pga profilbilde. Ingen har skrevet noe spesielt hårreisende da.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #17 Skrevet 27. juni 2012 Ja, det har jeg. Spesielt hvis det er skrevet noe lignende på facebook etc, verden er ikke stor gitt.
kaklemor Skrevet 27. juni 2012 #18 Skrevet 27. juni 2012 Jeg ble gjenkjent vel og merke på både hva jeg skrev og nicket mitt :-))
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #19 Skrevet 27. juni 2012 Samme som # 6, kjente igjen en slektning som klaget på søsteren og moren. Den familien har en evig krigsdans rullende, og de gjør ingenting for å skjule det.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #20 Skrevet 27. juni 2012 Har kjent igjen flere fra navnetråder. Noen har spesielle navn som er lett å kjenne igjen Har også kjent igjen stemoren til datteren min. Hun vet ikke om det og jeg skriver ut all dritten hun skriver her inne om meg og barnet. Det skal fremlegges på familievernkontoret siden far har bedt om 50/50-deling, men når hun så tydelig hater barnet så er det uaktuelt. Hun skal få all møkka rett i trynet og jeg gleder meg !!!!!!! For å bruke det som bevis, må du jo med sikkerhet kunne vise til at det er stemor som faktisk har skrevet all denne dritten. Hun kan jo lett nekte for at hun har en brukerprofil her inne.
Gjest Miryks Skrevet 27. juni 2012 #21 Skrevet 27. juni 2012 Nei, har ikke det Hadde vært morsomt om noen sa om de kjenner meg igjen (o:
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 27. juni 2012 #22 Skrevet 27. juni 2012 Ja, en gammel klassevenninne, pga at hun har skrevet det samme her og på facebook. Om noen her inne kjenner meg i virkeligheten er jeg nok av de enkle å gjenkjenne
Lettie Skrevet 27. juni 2012 #23 Skrevet 27. juni 2012 Ja, kjente igjen en kollega, men har ikke nevnt det for henne.. Hun skrev ikke noe hårreisende da ;-)
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 27. juni 2012 #24 Skrevet 27. juni 2012 har ikke kjent igjen noen, og tror ikke noen har kjent igjen meg. Men gi gjerne et pip om dere vet hvem som gjemmer seg i denne perfekte kroppen
det er berre mordi Skrevet 27. juni 2012 #25 Skrevet 27. juni 2012 Ja - jeg kjente igjen venninna mi og har gitt meg til kjenne. Vi har heller ikke så spenstige liv at vi har noen skandaler å skrive om her inne - så det hefter ikke:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå