Gå til innhold

Hvor i alle dager ble det av emnet "hjemmemamma" ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ogs lurer jeg på hvorfor du kalte bloggen din ''villa...'' , når dere leier hus på landet, langt ifra en villa? ;)

Hva har det med saken å gjøre ? Hun kan da vel kalle huset hva hun vil ! Herregud finner hver minste ting å pirke på !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, villabeige, men du har vært utro mot mannen med hans bestekamerat. Og fordi han er svak nok til å tilgi et så gedigent svik, snakket du om at andre gir opp for lett. Og nå mener du at dere som går hjemme har beste løsninga, og alle som er uenig med deg og mener at du burde bidra mer, er slemme, og sletter hele innlegget. Du vet hva de sier i bibelen: det er den uten synd som skal kaste den første steinen. En rett som du for lengst har sagt fra deg.

Skrevet

[quote name=Alessandro+baby i magen :)' timestamp='1340828209' post='144352285]

ogs lurer jeg på hvorfor du kalte bloggen din ''villa...'' , når dere leier hus på landet, langt ifra en villa? ;)
Hva har det med saken å gjøre ? Hun kan da vel kalle huset hva hun vil ! Herregud finner hver minste ting å pirke på !

Du er virkelig på hugget her! Har du ikke lest alle innleggene der Villabeige har slengt dritt til alt og alle, og om alt og alle? Hun er frekkheten selv og hun bør tåle litt tilbake!

Skrevet
Unnskyld meg, villabeige, men du har vært utro mot mannen med hans bestekamerat. Og fordi han er svak nok til å tilgi et så gedigent svik, snakket du om at andre gir opp for lett. Og nå mener du at dere som går hjemme har beste løsninga, og alle som er uenig med deg og mener at du burde bidra mer, er slemme, og sletter hele innlegget. Du vet hva de sier i bibelen: det er den uten synd som skal kaste den første steinen. En rett som du for lengst har sagt fra deg.

Ikke glem at hun mener at fyllekjøring og svindel er greit. Husker hun kjefta folk huden full ang. å melde folk for fyllekjøring.

Dama er ikke rett på en flekk.

Skrevet

Seriøst??hvordan vet du dette? dette kom sjokkerende på, men jeg vet at mannen har vært utro mot henne..

Skrevet

Jeg lurte veldig på, siden hun anbefaler alle å være hjemme begge to en periode, hvordan foreldrepar som ikke mottar uføretrygd, skal klare det. Hvor skal de få penger til å forsørge seg og barna, hvis begge er hjemme, og ingen mottar trygd???

Men det fikk jeg aldri noe svar på....

Skrevet

Hun skrev det selv i tidligere innlegg på DiB om at folk skiller seg for lett og kun vold legitimerte brudd.

Skrevet
Seriøst??hvordan vet du dette? dette kom sjokkerende på, men jeg vet at mannen har vært utro mot henne..

Hun har skrevet selv at hun var utro med mannens kamerat. Det var ikke noe problem, ifølge henne.

Hun har moral som en sopp.

Skrevet

Hun har skrevet selv at hun var utro med mannens kamerat. Det var ikke noe problem, ifølge henne.

Hun har moral som en sopp.

Haha, herregud. Oppegående mennesker vet at utroskap ikke er greit. også at svindel og fyllekjæring IKKE er greit og kan gå på bekostning av andre. men så selvsentrert som hun virker så... hun fremstiller seg og sin verden som om det bare er ''meg meg meg'' ...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...