Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #3 Skrevet 27. juni 2012 Satt å leste på det og plutselig forsvant og så fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til å lese det, og nå er det borte. Man kan jo ikke hele emner? HI
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #5 Skrevet 27. juni 2012 Satt å leste på det og plutselig forsvant og så fikk jeg beskjed om at jeg ikke hadde tilgang til å lese det, og nå er det borte. Man kan jo ikke hele emner? HI Skulle stå at man kan jo ikke slette hele emner. Og får heller ikke noe opp på søk. Enten så er jeg veldig trøtt, eller så skjedde det noe rart. HI
Miss Dynamite Skrevet 27. juni 2012 #7 Skrevet 27. juni 2012 Jeg leste ikke innlegget, men iallfall utifra overskriften var et vel ikke noe ille?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #8 Skrevet 27. juni 2012 Jeg fikk heller ikke svart. Trodde først det var noe galt med min tilgang, men tydeligvis ikke.
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 27. juni 2012 #9 Skrevet 27. juni 2012 Bra den er borte stakkars jenta ble total slakta !
Gjest Heartbroken Skrevet 27. juni 2012 #10 Skrevet 27. juni 2012 Er nok moderert vekk, eg kom heller ikkje inn. Men var det støtende på noe vis? Var en god diskusjon, syns jeg. Hi fikk litt pes, men det må man nok regne med når man poster et så kontroversiellt tema.
Mamma med 2 små Skrevet 27. juni 2012 #11 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har selv slettet det da fokuset ble ett helt annet enn det som var meningen med innlegget. Gidder ikke drittslening fra folk som tror de sitter på fasiten på alt her i livet. Slik da vet dere hvorfor det ble borte.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #12 Skrevet 27. juni 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1340827070' post='144352196] Bra den er borte stakkars jenta ble total slakta ! Ja, hun fikk litt motbør. Men synes ikke det var så ille, man blir jo slakta uansett hva man skriver her inne
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #13 Skrevet 27. juni 2012 Du fikk vel heller pes for at du trodde du satt på fasiten her i livet med dine perfekte barn, perfekt tilværelse med to hjemmeværende foreldre og null innsikt når det gjelder samfunnsnytte, velferd, skatt og diverse. Man får ikke skryt av å bevisst sitte hjemme på ræva og kose seg i flere år når man har en annen voksen person i huset som kan passe på barna mens man jobber. Sorry at JEG også er krass, men hva forventer man egentlig å få med slike arrogante holdninger?
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #14 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har selv slettet det da fokuset ble ett helt annet enn det som var meningen med innlegget. Gidder ikke drittslening fra folk som tror de sitter på fasiten på alt her i livet. Slik da vet dere hvorfor det ble borte. Ok. Men kan man slette egne emner med svar? Ble litt nysgjerrig nå HI
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 27. juni 2012 #15 Skrevet 27. juni 2012 Ser ikke ut som man kan starte ett emne her i det hele tatt uten å få masse dritt slengt fra alle kanter av folk som tror de vet alt og som føler de har rett til å rakke ned på folk !
Mamma med 2 små Skrevet 27. juni 2012 #16 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har selv slettet det da fokuset ble ett helt annet enn det som var meningen med innlegget. Gidder ikke drittslening fra folk som tror de sitter på fasiten på alt her i livet. Slik da vet dere hvorfor det ble borte. Ok. Men kan man slette egne emner med svar? Ble litt nysgjerrig nå HI Ja så lenge man ikke har postet det som anonym så.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #17 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har selv slettet det da fokuset ble ett helt annet enn det som var meningen med innlegget. Gidder ikke drittslening fra folk som tror de sitter på fasiten på alt her i livet. Slik da vet dere hvorfor det ble borte. Ok. Men kan man slette egne emner med svar? Ble litt nysgjerrig nå HI Ja så lenge man ikke har postet det som anonym så. Fryktelig dårlig løsning. Da kan alle som ikke liker utviklingen av en god diskusjon, slette alt når de får en del kommentarer de ikke liker. Hvorfor er det slik?
Mamma med 2 små Skrevet 27. juni 2012 #18 Skrevet 27. juni 2012 Ser ikke ut som man kan starte ett emne her i det hele tatt uten å få masse dritt slengt fra alle kanter av folk som tror de vet alt og som føler de har rett til å rakke ned på folk ! Nei det er helt sant. Men jeg skulle få det til å bli noe positivt, jeg rakket ikke ned på de som velger anderledes enn oss. Skrev bare at det anbefales. Men men det er dib kjerringer i ett nøtteskall.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #19 Skrevet 27. juni 2012 Må bare si at jeg var i ferd med å skrive et støttende svar til deg Villabeige. Synes dere var skikkelig heldige som har mulighet til å være hjemme begge to for en periode. ikke bry deg om alle surmaga svar HI
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 27. juni 2012 #20 Skrevet 27. juni 2012 Du fikk vel heller pes for at du trodde du satt på fasiten her i livet med dine perfekte barn, perfekt tilværelse med to hjemmeværende foreldre og null innsikt når det gjelder samfunnsnytte, velferd, skatt og diverse. Man får ikke skryt av å bevisst sitte hjemme på ræva og kose seg i flere år når man har en annen voksen person i huset som kan passe på barna mens man jobber. Sorry at JEG også er krass, men hva forventer man egentlig å få med slike arrogante holdninger? Skjerp deg a ! Bare fordi alle ikke er like "perfekte"som deg betyr ikke at du kan være så sinnsykt ekkel . Og nabnet ditt tør du heller ikke bruke , feigt .
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #21 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har selv slettet det da fokuset ble ett helt annet enn det som var meningen med innlegget. Gidder ikke drittslening fra folk som tror de sitter på fasiten på alt her i livet. Slik da vet dere hvorfor det ble borte. Så når du ikke får de svarene du vil ha så sletter du innlegget? Fin stil du har, må jeg si. Du går ikke av veien for å slenge med kjeften mot andre, men med en gang du selv mottar litt kritikk så sletter du. Den er ganske frekk. Kanskje du nå bør tenke litt over hvordan du selv opptrer her inne??
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #22 Skrevet 27. juni 2012 [quote name=Alessandro+baby i magen ' timestamp='1340827583' post='144352235] Du fikk vel heller pes for at du trodde du satt på fasiten her i livet med dine perfekte barn, perfekt tilværelse med to hjemmeværende foreldre og null innsikt når det gjelder samfunnsnytte, velferd, skatt og diverse. Man får ikke skryt av å bevisst sitte hjemme på ræva og kose seg i flere år når man har en annen voksen person i huset som kan passe på barna mens man jobber. Sorry at JEG også er krass, men hva forventer man egentlig å få med slike arrogante holdninger? Skjerp deg a ! Bare fordi alle ikke er like "perfekte"som deg betyr ikke at du kan være så sinnsykt ekkel . Og nabnet ditt tør du heller ikke bruke , feigt . Jeg er ikke perfekt, men jeg føler at jeg må bidra til samfunnet med noe for å få tilbake. Ikke si at jeg har betalt massevis av skatt og nå krever det tilbake. De FLESTE faktisk velger annerledes enn villabeige, de jobber. Det er greit man er hjemme 1 år i ulønna permisjon til barnet er to, men at begge foreldre skal daffe hjemme til barnet begynner i FJERDE klasse? Hvorfor ikke jobbe mens barnet er på skolen da, deltid? Og si meg, hva hadde skjedd hvis mange valgte å daffe hjemme? Hvordan hadde samfunnet sett ut?
Gjest Heartbroken Skrevet 27. juni 2012 #23 Skrevet 27. juni 2012 Jeg har selv slettet det da fokuset ble ett helt annet enn det som var meningen med innlegget. Gidder ikke drittslening fra folk som tror de sitter på fasiten på alt her i livet. Slik da vet dere hvorfor det ble borte. Hva var intensjonen med innlegget da? Du tåler ikke særlig motgang vedr meningene dine? Husker at du slettet en blogg når du fikk litt negative kommentarer også. Om du ikke liker å høre de som er uenige med deg, foreslår jeg at du slutter å skrive om livet ditt.
Anonym bruker Skrevet 27. juni 2012 #24 Skrevet 27. juni 2012 ogs lurer jeg på hvorfor du kalte bloggen din ''villa...'' , når dere leier hus på landet, langt ifra en villa?
Alessandro+baby i magen :) Skrevet 27. juni 2012 #25 Skrevet 27. juni 2012 Det er jo ikke mange som velger dette , syns det er helt fantastiskt jeg skulle ha gjort det selv om jeg kunne ! Så om det er et par som faktisk får det til å gå rundt , så er det jo fantastiskt for dem ! Herregud bry dere om deres egene liv , ikke vær så stygge mot andre !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå