Gå til innhold

Vært forlova i 5 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Folk får gjøre som dem vil altså, men jeg synes det er skikkelig teit å være forlis i årevis før man gifter seg. Føler det er litt sånn "det er jo så søtt å være forlova <3 <3"

Men uansett, kjempefint at dere har det fint sammen :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virkelig? her kommer et glad-innlegg. Hvorfor ikke bare gratulere og være HAPPY på hennes vegne. Skal altså bli diskusjoner av alt ;)

Skrevet

Koster det virkelig for mye å holde sine personlige meninger om hundreårsforlovelser for seg selv i en tråd der de ikke er relevante? HI vil fortelle om en merkedag i livet sitt, og den eneste fornuftige respons er "gratulerer" (med mindre man har noe imot dette spesifikke forholdet).

I en debatt om hva en forlovelse bør være kan man komme med sine synspunkter (hvilket jeg tror jeg gjorde i fjor engang)..

Skrevet

Dere er bare ikke sann!

Klarer dere å vri DETTE rundt til noe negativt? Hørte jeg noen si sjalusi?

Dette er en fin dag for Scania og hennes forlovede ( ja han er forlovede ja, dusete kaklehøner) og man synker virkelig lavt når man skal komme med usaklige, negative bemerkninger istedenfor " Gratulerer"

Scania, jeg er glad på dine vegne! Må dere ha et langt og lykkelig liv sammen, med eller uten bryllup ;) Kjærlighet trenger ingen merkelapp!

Skrevet
Gratulerer! Jeg er, som flere andre her, av den gammeldagse sorten som mener at man skal sette dato og planlegge bryllup i forlovelsesåret. For meg er det naturlig å gratulere med forlovelsen, og i samme setning spørre om de har satt datoen for bryllupet. Jeg er glad i tradisjoner, og liker meningen med å gå forlovet. Langtidsforlovelse pleier å bety at det har blitt utsatt grunnet sykdom, graviditet, dødsfall i familien, eller lignende. Men folk får jo gjøre som de vil for min del, jeg respekterer det, selv om jeg synes det er fremmed og rart og ikke har tatt samme valg selv. Min søster går langtidsforlovet, og ringene er ikke engang av gull. Skrekk og gru! ;)

Tenk at noen våger å ikke ha ringer i gull engang, nei og nei, skrekk og gru.........Hva skal man gjøre med folk som ikke vil innrette seg etter "forlovelsesreglene"?

Skrevet

akkurat i dag. Den 27 juni for 5 år siden forlovet vi oss (var også en onsdag faktisk). Ja det er vel på tide å gifte seg da, men akkurat nå så har vi det bra med å være forlova og samboere.

Har 5 års forlovelsesdag i dag og har det like bra, om ikke bedre sammen som for 5 år siden.

Gratulerer så mye. :)

Ville bare komme med noe positivt, siden det er så mye negative innlegg her, og mange som vil gå fra gubben etc. Jeg har tenkt til å holde sammen med min i hvertfall i 5 år til:)

Gjest Mentha
Skrevet

Gratulerer så masse :) Kjempekoselig!

Var forøvrig ikke klar over at forlovelsen gikk ut på dato, siden man _må_ gifte seg i løpet av et år. Er nok i så fall mange råtne forlovelsesforhold i Norge, men dere vet hva de sier; rosene gror på komposthaugen :)

Selv håper jeg å snart bli forlovet. Så er kledelig misunnelig på alle med ring på fingeren, om de har vært forlovet i fem dager eller fem år. Stort smil til dere i dag!

Skrevet

Gratulerer! :)

Her fridde mannen i 2008, meningen var å gifte seg året etter, men så ble det utsatt pga graviditet. Men vi har likevel ansett oss som forlovet- vi skal jo gifte oss. I august i år, faktisk! :)

OG tenk, Gud forby, vi har gifteringer i titan! Sikkert noen som mener at vi ikke blir skikkelig gift, da! ;)

Skrevet

Gratulerer så mye Scania, ikke bry deg om de andre :)

Er vel DIBBERE på sitt "beste" :P

Er det rart det er krig i verden når ikke voksne mennesker kan være positive til ting!

Gratulerer igjen, og håper dere får mange, mange flotte år sammen videre som forlovet og gift =)

Skrevet

Gratulere så masse :-)) Var selv forlovet 7 år før vi giftet oss, måtte jo lage 3 flotte brudepiker først :-))) Var kjempe kos å ha sine egne barn som var brudepiker og sang for oss i kirka ;-) Så glad vi ventet. At vi har vært sammen over 10 år men bare gift 3 gjør virkelig ikke noe. Føler mange gang vår kjærlighet er mye sterkere enn de som giftet seg 1 år etter at de møttes...

Å i tillegg, når du gifter deg så får du masse spørsmål om du er nervøs. Svar som meg:-)) Finnes ikke nervøs for jeg kjenner mannen jeg gifter meg med;-)

Skrevet

Til deg som er så negativ til alt, er du sjalu?

Selv har jeg vært forlova i 6 år og er heller ikke gift. Vi har det bra. Det har ikke falt deg inn at det kan være årsaker til at ikke alle gifter seg etter ett år?! Og det noe helt annet enn at man ikke er glad i hverandre og har det fint sammen. Dessuten lever vi i 2012 som flere her har påpekt.

Skrevet

Tusen takk for alle positive tilbakemeldinger:o) Godt å kunne spre litt positiv energi også. Det negative her velger jeg å overse så godt jeg kan.

Ønsker Alle en fortsatt fin sommerkveld.

Skrevet

Om en uke har jeg også vært forlovet i fem år. Åper at bryllupet blir om et par år. Da har vi i tillegg to brudepiker. Vi skal heller ikke gifte oss i kirka, og ser ikke på forlovelsen som at vi MÅ gifte oss innen ett år:)

Gratulerer og hurra for oss Scania!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...