Gå til innhold

Ikke ultralyd i morgen allikevel!!


Ele

Anbefalte innlegg

Oj, var litt tidlig ut der. Gratulerer, så utrolig deilig!!!! Hvor langt er du kommet? Jeg er 7 uker i dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tusen takk alle sammen, åh, det er så deilig at det jeg har venta på i så mange år endelig er i ferd med å skje!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var å til dr.during i dag og han tok seg virkelig god tid, nesten så jeg trodde at han ikke ville at jeg skulle dra :/

du får nyte tiden fremover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var å til dr.during i dag og han tok seg virkelig god tid, nesten så jeg trodde at han ikke ville at jeg skulle dra :/ du får nyte tiden fremover.

Hehe, ja det var litt snodig, kanskje det var litt feriemodus?? :P

I alle fall kom det godt med, for jeg fikk spurt om alt jeg lurte på og fikk gode svar! :) Gikk alt bra med deg også i dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg var å til dr.during i dag og han tok seg virkelig god tid, nesten så jeg trodde at han ikke ville at jeg skulle dra :/ du får nyte tiden fremover.
Hehe, ja det var litt snodig, kanskje det var litt feriemodus?? :P I alle fall kom det godt med, for jeg fikk spurt om alt jeg lurte på og fikk gode svar! :) Gikk alt bra med deg også i dag?

 

ja det gikk kjempe bra, fikks e hjerteslag i dag, 5.6 uker på vei.

han svarte på alle spm jeg lurte på, og siden vi var vitne til en ulykke på veien så ville han vite masse ang den å. jeg kom inn lenge før timen og var vel inne i 35 min. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...