Gå til innhold

Ikke ultralyd i morgen allikevel!!


Ele

Anbefalte innlegg

Søren klype altså, skulle bare sjekke posten her, og der lå det brev fra st olavs, jeg ante uro med én gang... åjada, der sto det at timen min var utsatt fra i morgen til i overmorgen! Og tiden har jo føltes UENDELIG allerede, i hele dag har jeg gått rundt å tenkt "ENDELIG! I MORGEN!" og gleda meg!

Nå ble jeg potte sur altså... De kunne i det minste ha ringt da, var jo bare flaks at jeg oppdaga det, hadde møtt opp i morgen, tatt fri fra jobb og venta lenge over tiden om jeg ikke tilfeldigvis hadde tenkt på å hente posten. Ingen bruker jo posten lenger, sjekker ikke hver dag... Dumme st olavs, enda en uendelig lang dag å vente... :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

liker sjenerelt ikke st.olav..

satt senest i dag å diskuterte med mann om hjemme fødsel istede for å inn der...

ikke att dette har noe med det du skriver, men måtte bare få det ut..

 

de surrer å roter med alt inne der..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har time på st.olav på onsdag og synes det er lenge til ;)

men di kunne da ha ringt synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sosehuer, tror nok det blir en eller to ul privat her hvis det viser seg å se bra ut på denne...

Jeg har superømme pupper, trøtt og sliten og godt voksende mage, kan allikevel ul vise at alt håp er ute...? Er så bekymra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj, så kjipt, Ele! Timen min ble flytta fra kl 10 til 13, men de ringte og sa ifra. Hadde egentlig ikke tid, men fikk lurt det til likevel ettersom jeg skulle til St. Olavs i dag uansett og har over 2 timer å kjøre. Har bare positive opplevelser med sykehuset jeg, og synes de er veldig flinke på å samordne timene til samme dag. Synd det ikke er sånn for alle.

 

15 min igjen til timen min nå, og sååååå spent!!! Har knapt sovet i natt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, st. Okavs hadde egentlig ikke tid i dag, men ordna det likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk beskjed når jeg ringte i dag at di ikke hadde poliklinikk lengre på mandager så jeg måtte vente til i morra men da hadde di ikke ledig tid så jeg måtte få time på onsdag. hmmm men den dama jeg snakka med sist jeg var der viste jo ingenting...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, de fant det ut i forrige uke i såfall, for det var da brevet om endring ble skrevet ut til meg...

Ah, jeg blir litt irritert på de altså, fra nå av skal jeg ha tettere kontakt med fastlegen i stede tror jeg, kanskje det blir bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaaaaa, alt vel med lille spire :D Perfekt størrelse på alt og hjertet slo så fint! LYKKE!!!! Masse lykke til dere andre som snart skal til pers også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så stas det må være!!! åh, jeg håper sånn på å se det samme i morgen, men jeg aner ikke hva jeg kan vente meg! :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ele - men nå har jo over halve dagen i dag gått, så nå er det jo snart i morgen! Tenk for en fantastisk ting du venter på! :) Jeg krysser for at alt er bra med den lille i magen din :)

 

Tigerlise - gratulerer! Så godt å høre :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ele - men nå har jo over halve dagen i dag gått, så nå er det jo snart i morgen! Tenk for en fantastisk ting du venter på! :) Jeg krysser for at alt er bra med den lille i magen din :) Tigerlise - gratulerer! Så godt å høre :D

Laaaange dagen, også har jeg selvfølgelig en gravid-tett-i-nesen-hele-dagen-dag i dag, de dagene er så lange! :o Jeg fantaserer om nesespray, kjennes ut som nesen sprekker... Hehe... Men jeg begrenser nesespray så mye som overhode mulig, begynte såvidt med det onsdag i forrige uke, og bruker bare kvelden (eller når jeg sove om dagen) og bare den for barn... Tett i nesen er litt hemmende altså... :P

Oi, der spora jeg av... Litt skrullete i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på venterommet nå! Ser ut til at jeg får han usympatiske gamle-mann-legen jeg håpa å unngå, hrmf, dårlige erfaringer med han...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på venterommet nå! Ser ut til at jeg får han usympatiske gamle-mann-legen jeg håpa å unngå, hrmf, dårlige erfaringer med han...

 

hvem av dem??? knut eller hva han heter eller during?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på venterommet nå! Ser ut til at jeg får han usympatiske gamle-mann-legen jeg håpa å unngå, hrmf, dårlige erfaringer med han...

 

hvem av dem??? knut eller hva han heter eller during?

husker ikke navn, men han yngste av de gamle, og heldigvis ikke han som fikk meg til å holde ul-staven inni meg mens han lette i papirene sine... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på venterommet nå! Ser ut til at jeg får han usympatiske gamle-mann-legen jeg håpa å unngå, hrmf, dårlige erfaringer med han...
hvem av dem??? knut eller hva han heter eller during?
husker ikke navn, men han yngste av de gamle, og heldigvis ikke han som fikk meg til å holde ul-staven inni meg mens han lette i papirene sine... :P

 

hmmm jeg skal dit i morra, så jeg skal skjekke bildene i morra, ;)

eller så får du skjekke det papiret du får med deg ut hvis du får noe papir ;) men jeg tror hvem du mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, nå måtte jeg le! Har du virkelig opplevd det! :D Herregud for en lege!

 

noen av di legene på st.olav har jeg vært ute for det meste hehe... men men synes di er flinke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HJERTESLAG!!!! <3 <3 <3 <3

Åh, jeg er sÅ glad!!

Og During(Jepp, det var det han het) var kjempeimøtekommende og det gikk bare sÅ bra!! :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...