Rivjernet Skrevet 26. juni 2012 #26 Skrevet 26. juni 2012 Gratulerer så mye! Og et lite tips: Ikke legg ut dette på 3. trimester. Ikke koselig lesing for sprekkeferdige. Trodde du det var en dans på roser og føde du da? Er det ikke bedre å ha et litt realistisk bilde på hva som skal skje i så fall? Nei, jeg har ingen illusjoner om det. Har født tre ganger før, to kompliserte og en grei fødsel. Har klart å bearbeide meg selv til å satse på at den neste fødselen også blir relativt ok. Tenker bare at "ren tortur", "sprutet blod og fostervann", "sykt vonde etterrier" og "jeg blør fra puppene så babyen har både gulpet og bæsjet blod" ikke er det fødeklare på 3. trimester trenger å lese. Det er lov å ha litt antenner når man beskriver fødsler for de som er de neste i løypa hehe Jeg skjønner hva du mener, men jeg har den erfaringen at det beste er å psyke seg opp til et helvete, så blir man evt (tvilsomt) positivt overrasket..
Tigerpote Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #27 Skrevet 26. juni 2012 Jøss, jeg visste ikke at min fødsel var så unik.Det er uansett bare på anonymforum at en fødselshistorie kan vinkles til noe negativt! Jeg hadde gjort alt sammen på nytt igjen for gutten min <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå