Anonym bruker Skrevet 24. juni 2012 #26 Skrevet 24. juni 2012 Hunder er faktisk renere i munnen enn mennesker. Utrolig nok.. Katter vet jeg ikke med Katter spiser iallefall ikke dritt og slikker alt og alle i ræva Katter er renere i munnen enn hunder. Katter river fugl og mus i fillebiter med den munnen. To dyr velkjent for bakterier Og katter er glad i å vaske seg mellom bena de også. Hunder er åtseletere, altså spiser hunder mye verre ting enn katter. Det finnes forskningsbevis på at katter er renere i munnen enn hunder, så hvorfor du gir meg et slikt svar forstår jeg ikke. Nå må du trekke inn klørne dine Du ser da at jeg har alt annet enn kvass tone. " Et slikt svar" ? Det var da bare rene fakta i en useriøs samtale Rene fakta? A cat's mouth is cleaner. The average cat mouth has about 16-18 different types of bacteria, while the dog mouth has over 60 different types. They tend to have less because they open their mouths less often, thus not attracting so many microorganisms from the outside world, while the dog is constantly panting and breathing heavily through their mouths. Another reason because of this is that dogs tend to lick and bite things more than cats, whether it's exploring a new object or person that came into the house, drinking toilet water, or eating dirty socks. Cats, on the other hand, sniff and paw things when they want to play and only occasionally bite. A cat's mouth is also cleaner because of their eating habits Det var da voldsomt så seriøst du skulle ta dette da. JA, det er rene fakta at katter river mus og fugl i biter, og JA det er fakta at katter vasker seg mellom bena. Finn en feil? Og hvis du leser lenger opp så skrev jeg : Hunder er renere i munnen enn mennesker. Hva katter er, vet jeg ikke. Som du ser, jeg redegjorde for hund. Ikke katt. Hund, ikke katt. Er vi ferdig nå? Igjen, du skrev rene fakta, når alt du kommer med er synsing. Jeg forklarte deg hvorfor en katt er renere i munnen. Saken er over for min del.
Nikamo Skrevet 24. juni 2012 #27 Skrevet 24. juni 2012 Jeg er katteelsker, men det har aldri vært aktuelt at være katter får ta fugler, mus mm og ta de med hjem. Man kan helt fint oppdra dyr også. Hoho... Du må ha noen helt unike katter gitt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå