It's all about me Skrevet 24. juni 2012 #26 Skrevet 24. juni 2012 Har jeg dagvakt dusjer jeg før jobb, etter jobb og til kvelds. Har jeg seinvakt dusjer jeg på morgenen og til kvelden. Nattevakt før og etter jobb. Skifter alt av klær hver gang. Har jeg fri dusjer jeg morgen, middag og kveld. Vasker og spriter hender før jeg skal lage mat. Har selvsagt egne fjeler for grønt, fisk, kjøtt og kylling. Engangshansker når jeg håndterer rå mat. Alt kjøres på varmeste i oppvaskmaskinen, selvsagt har jeg skyllt alt godt først. Går alltid med våtservietter og sprit i veska, slik at jeg kan tørke over bord dersom vi spiser på kafe, og vasker håndtaket på handlekurven når jeg skal handle. Vasker selvsagt hendene etter å ha håndtert penger eller annet. Klær vaskes etter anvisning. Huset vaskes minst 2 ganger i uka, skifter på senga mandag og torsdag. Tepper og annet luftes ved hver husvask og dyner luftes hver dag. Pusser selvsagt tenner etter hvert måltid, ca 30 min etterpå. Hvis dette er sant har du seriøse problemer.
Silly80 Skrevet 24. juni 2012 #27 Skrevet 24. juni 2012 Dusjer hver dag, vasker håret annenhver dag. Pusser tenna x2 daglig, hendene etter do og før mat. Undertøy og overdeler skifter jeg hver dag. Bukser ca etter 2-3 dager. Skifter på senga hver 2 uke. Shaver under armer 2 ganger i uka. Legger og underlivet hver uke eller 2 uke.
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 24. juni 2012 #28 Skrevet 24. juni 2012 dusjer hver 2-3 dag, eller etter behov (varme dager, mensen osv, så dusjer jeg hver dag) Nå så trener jeg 5 dager i uka for tiden, så da dusjes det hver dag også (men håret hver 2-3 dag) Dusjer jeg ikke, så vasker jeg meg godt. Vasker hendene etter dobesøk, bleieskift, når jag har vært ute, klappet dyr, skal drive med noe mat osv. Vasker også hendene om jeg har holdt i rått kjøtt og skal lage salat. Vasker hendene en del ellers også. Pusser tennene 2-3 ganger pr dag. Bruker tanntrå flere ganger pr dag, og tygger tyggis om jeg er ute å spiser (føles litt teit å dra frem tanntråen) Barberer leggene 1-2 ganger i uka, barberer under armene hver gang jeg dusjer. Barberer nedentil ca 1 gang i uka, alt etter hva jeg selv føler for. Bytter truse og sokker hver dag, bh etter behov, trøye hver dag, bukse hver 2-3 dag eller ved behov. Bruker deo, påføres hver morgen og kveld, også midt på dagen av og til Bytter på senga hver 3 uke, eller ved behov.
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #29 Skrevet 25. juni 2012 Har jeg dagvakt dusjer jeg før jobb, etter jobb og til kvelds. Har jeg seinvakt dusjer jeg på morgenen og til kvelden. Nattevakt før og etter jobb. Skifter alt av klær hver gang. Har jeg fri dusjer jeg morgen, middag og kveld. Vasker og spriter hender før jeg skal lage mat. Har selvsagt egne fjeler for grønt, fisk, kjøtt og kylling. Engangshansker når jeg håndterer rå mat. Alt kjøres på varmeste i oppvaskmaskinen, selvsagt har jeg skyllt alt godt først. Går alltid med våtservietter og sprit i veska, slik at jeg kan tørke over bord dersom vi spiser på kafe, og vasker håndtaket på handlekurven når jeg skal handle. Vasker selvsagt hendene etter å ha håndtert penger eller annet. Klær vaskes etter anvisning. Huset vaskes minst 2 ganger i uka, skifter på senga mandag og torsdag. Tepper og annet luftes ved hver husvask og dyner luftes hver dag.
magica fra tryll Skrevet 25. juni 2012 #30 Skrevet 25. juni 2012 Dette må seriøst være den teiteste tråden i manns minne...hahaha;) Og du over her: Skaff deg hjelp før du går i oppløsning;)
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #31 Skrevet 25. juni 2012 Min ukes rutine: Dusj: 1 gang i uka, (vasking av hår, hver 2 uke). Etter do besøk pleier jeg å slikke hendene sånn at de blir rene på den måten, må tenke på miljøet! Skifting av undertøy, alt etter behov. Skitten på den ene siden, så snur jeg til den andre siden. Tannpuss, hver 2 dag! Sminkefjerning, vær 3 dag. Klær, en liten flekk her og der gjør vell ingenting? kan jo brukes i ukevis. er jo bare meg som bruker klærne likevel. Jeg tenker slik atd et er viktig å spare både tid og penger. Vi lever trossalt bare EN gang. Må tenke på miljøet vårt, sparing av vann og strøm. Koster det vettu.. Så her må det bli SKJERPNGS!!!! TENK MILJø, TID OG PENGER!!!
Anonym bruker Skrevet 25. juni 2012 #32 Skrevet 25. juni 2012 Dusjer minst 2 ganger om dagen ! Morgen og kveld, vasker da også håret elvfølgelig! Barberer legger og hufse/ under armene hver dag . Pusser tenner morgen og kveld og ellers ved behov ! Bytter klær hver dag selvfølgelig. Tørker støv og støvsuger hver dag, vasker gulv en gang i uka . Vasker vinduer ca 1 gang pr mnd også !
moota m storebror&lillebror Skrevet 25. juni 2012 #33 Skrevet 25. juni 2012 Dusjer 5-7 ganger i uka, vasker håret hver gang. Bruker håndklærne 2 ganger, men er bevisst på å ikke grave meg langt mellom bena når jeg tørker. Det får lufttørke litt Vasker hendene etter dobesøk og hvis jeg har tørket lillebror, etter at jeg har vaska (gulv, do, dusj osv.), før matlaging og hvis jeg er skitten eller føler behov. Skifter alt undertøy hver morgen og etter dusj om jeg dusjer senere. Skifter klær etter behov. Kan gå med en bukse i 2-3 dager om jeg ikke har svettet eller blitt skitten på andre måter. Skifter på alle sengene i huset hver 14.dag. Barberer under armene 3-4 ganger i uka. Nedentil ca 1-2 ganger i mnd og beina ca 2 ganger i mnd i sesongen og hver 1. - 2. mnd om vinteren (kun for at det lugger i sokkene eller om jeg ska pynte meg hehe)
sayonora Skrevet 25. juni 2012 #34 Skrevet 25. juni 2012 Har lest hovedinnlegg, men ikke svarene.. Heheh.. Må si jeg ler litt for meg selv, over hva folk faktisk er nysgjerrige på, til og med når det gjelder folk de ikke kjenner eller vet hvem er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå