Gå til innhold

Hva synes folk om navnet Vårrull


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Linus er da et veldig vanlig navn i Sverige og ikke en ny konstruksjon.
Det er en ny konstruksjon i Norge. Maken til latterlig navn. Forbinder det bare med det forferdelige søppelet NRK sender i stedet for de ordentlige julekalendrene nå for tiden.

 

Hørt om Linus Pauling?

 

Ny konstruksjon er det i alle fall ikke ... http://www.ssb.no/vis/navn/sok.cgi?fornavn=Linus&etternavn=〈=n

 

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns forøvrig Våryr er et pent navn :) Det er 3,2, 1 eller 0 som heter det fra før.. Veldig sjeldent mao.

 

Hahahahaha ser for meg dennne jenta om 16år, vinteren har sluppet taket og våren såvidt igang, møter en gutt :

 

Han: hei jeg heter Geir :)

Hun: hei jeg er Våryr :)

 

Snakk om invitasjon itl sex gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst er det noen barn som heter det eller er dette bare tull?

 

Det er bare tull ;)

Men en viss anonym prøver hardt å overbevise oss om at det faktisk er ei som heter det, antagelig for å harselere med andre "hjemmesnekra" navn.

 

øh, det er IKKE tull.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Like fint som andre navneforslag jeg har sett her inne:

Malia =butikkkjede for maling og interiør

Liana = slyngplante på engelsk

Aria = luft på italiensk

 

... osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Annonse

Hahaha!! Der var den tråden igjen!! Takk for at jeg fikk le litt:) håpløst "navn", og jeg tror fortsatt det er tull..

 

Anonymous poster hash: b7fa3...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg startet tråden og datteren min heter vårrull. Om dere ikke liker det, er det deres problem!

 

Anonymous poster hash: 958d7...29e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vårrull er et søtt navn. Frikadella er heller ikke så verst :).

 

Anonymous poster hash: 34819...48b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo. Selvfølgelig er det noen som heter Vårrull. Det vet da alle. Faktisk er hun oppkalt etter sin onkel som er bygdas prest. Dere har kanskje hørt om han? Fader Rullandei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo. Selvfølgelig er det noen som heter Vårrull. Det vet da alle. Faktisk er hun oppkalt etter sin onkel som er bygdas prest. Dere har kanskje hørt om han? Fader Rullandei?

 

Nei, det er en virkelig jente i Norge, i en eller annen bygd på Østlandet (Elverum?), som heter Vårrull. Stod visst noe om det i lokalavisen.

 

Anonymous poster hash: 3dae7...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, jo. Selvfølgelig er det noen som heter Vårrull. Det vet da alle. Faktisk er hun oppkalt etter sin onkel som er bygdas prest. Dere har kanskje hørt om han? Fader Rullandei?

Ja, han kjenner jeg! Fader Rullandei og sønnen Dullan Dei, driver kinarestaurant i bygda her. Gift med Teri Aki, stemmer ikke det?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jo, jo. Selvfølgelig er det noen som heter Vårrull. Det vet da alle. Faktisk er hun oppkalt etter sin onkel som er bygdas prest. Dere har kanskje hørt om han? Fader Rullandei?

Ja, han kjenner jeg! Fader Rullandei og sønnen Dullan Dei, driver kinarestaurant i bygda her. Gift med Teri Aki, stemmer ikke det?

 

 

Nei. Moren het Marianne eller noe sånt. Stod om det i Elverumsposten eller hva lokalavisen på de traktene nå heter.

 

Anonymous poster hash: 3dae7...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

 

 

Jo, jo. Selvfølgelig er det noen som heter Vårrull. Det vet da alle. Faktisk er hun oppkalt etter sin onkel som er bygdas prest. Dere har kanskje hørt om han? Fader Rullandei?

Ja, han kjenner jeg! Fader Rullandei og sønnen Dullan Dei, driver kinarestaurant i bygda her. Gift med Teri Aki, stemmer ikke det?

Nei. Moren het Marianne eller noe sånt. Stod om det i Elverumsposten eller hva lokalavisen på de traktene nå heter.

 

Anonymous poster hash: 3dae7...145

Da tenker jeg nok på noen andre, har jo aldri vært i Elverum en gang...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk hvor forvirret de er i statistisk sentralbyrå nå. Det siste året har det titt og ofte vært gjort navnesøk på ssb.no på ordet vårrull. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...