Gå til innhold

Hva synes folk om navnet Vårrull


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest UndrendeUllteppe

Brøøøøl!! Hysterisk morsomt!!

 

Hvis dette blir det nye, skal jeg jammen la meg inspirere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns forøvrig Våryr er et pent navn :) Det er 3,2, 1 eller 0 som heter det fra før.. Veldig sjeldent mao.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener så mange at Vårrull blir ett fint navn til HAN?? Det er jo helt klart ett jentenavn, og hun blir sikkert til å spise opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor mener så mange at Vårrull blir ett fint navn til HAN?? Det er jo helt klart ett jentenavn, og hun blir sikkert til å spise opp!

 

Hva er det som gjør det til jentenavn? Er endelsen "rull" feminin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener så mange at Vårrull blir ett fint navn til HAN?? Det er jo helt klart ett jentenavn, og hun blir sikkert til å spise opp!
Hva er det som gjør det til jentenavn? Er endelsen "rull" feminin?

Nei, det er begynnelsen "vår" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du tuller! Man bør jo tenke litt på at barnet ens bør ha et navn som ikke gjør det til et lett mobbeoffer!!!Tror barnet ditt om noen år vil bli rimlig forbanna på deg og forlange et ordentlig navn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor mener så mange at Vårrull blir ett fint navn til HAN?? Det er jo helt klart ett jentenavn, og hun blir sikkert til å spise opp!
Hva er det som gjør det til jentenavn? Er endelsen "rull" feminin?

Nei, det er begynnelsen "vår" :)

 

Er høstrull et guttenavn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Linus er da et veldig vanlig navn i Sverige og ikke en ny konstruksjon.
Det er en ny konstruksjon i Norge. Maken til latterlig navn. Forbinder det bare med det forferdelige søppelet NRK sender i stedet for de ordentlige julekalendrene nå for tiden.

 

Hørt om Linus Pauling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det første jeg tenkte når jeg leste overskriften var :vær så snill ikke si at noen tenker på navn til babyen sin!!! Nåe det var fakta så tenker jeg mobbeoffer!!!!!!
Det er bare foreldrene sine holdninger som lager mobbeoffer. Hvis Våril er greit (eller Crissander og Liam), hvorfor ikke Vårrull? Navnet er koselig, litt som Solveig, og jeg assosierer det ikke noe særlig med en eller annen obskur asiatisk rett som få har hørt om uansett.
SOM Få HAR HøRT OM ????
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men helt seriøst er det noen barn som heter det eller er dette bare tull?

 

Det er bare tull ;)

Men en viss anonym prøver hardt å overbevise oss om at det faktisk er ei som heter det, antagelig for å harselere med andre "hjemmesnekra" navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...