Gå til innhold

Sex to dager på rad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

For å sitere meg selv:

Nei ikke egentlig usunt, det var derfor jeg skrev "usunt" i hermetegn også. Men jeg mener at når man gjør det så ofte etter så mange år, så kan det kanskje tyde på at man har en uvanlig stor apetitt på og interesse for sex. Det trenger ikke være noe galt i det.

Videoannonse
Annonse
Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Ok, greit nok, men jeg er likevel uenig, å klare å beholde gnisten på den møljen vil jeg si er det sunneste man kan gjøre for et forhold ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet
Som jeg har sagt flere ganger, så mener jeg ikke bokstavelig at det er usunt; det var derfor jeg skrev ordet i hermetegn. Jeg utdyper det jeg mener i mitt innlegg fra 12:33 i går. #5

Uansett hvor mange hermetegn du setter og hvor mye du utdyper svaret ditt, kommer du ikke unna at du betegner de som klarer å holde på et aktivt sexliv gjennom år med barn, jobb og andre plikter som "usunne" og med drifter utenom normalen (helt uten hermetegn).

Det er selvsagt naturlig at spenningen avtar ettersom årene går , men det er slett ikke unormalt eller veldig spesielt at noen klarer å holde spenningen og glede ved like selv etter mange år.

Det du gjør, er å dømme alt etter hvordan du føler det, og betegner alle som har andre erfaringer som sexgalne utskudd.

Kanskje det er en måte du bruker for å rettferdiggjør for deg selv at du har mindre behov for sex enn mannen din - og at det da hjelper å tenke på de som føler det annerledes som "usunne"?

Gjest Miryks
Skrevet
Som jeg har sagt flere ganger, så mener jeg ikke bokstavelig at det er usunt; det var derfor jeg skrev ordet i hermetegn. Jeg utdyper det jeg mener i mitt innlegg fra 12:33 i går. #5
Uansett hvor mange hermetegn du setter og hvor mye du utdyper svaret ditt, kommer du ikke unna at du betegner de som klarer å holde på et aktivt sexliv gjennom år med barn, jobb og andre plikter som "usunne" og med drifter utenom normalen (helt uten hermetegn). Det er selvsagt naturlig at spenningen avtar ettersom årene går , men det er slett ikke unormalt eller veldig spesielt at noen klarer å holde spenningen og glede ved like selv etter mange år. Det du gjør, er å dømme alt etter hvordan du føler det, og betegner alle som har andre erfaringer som sexgalne utskudd. Kanskje det er en måte du bruker for å rettferdiggjør for deg selv at du har mindre behov for sex enn mannen din - og at det da hjelper å tenke på de som føler det annerledes som "usunne"?

*Bøyer meg ned og kysser bakken Hearbroken går på*

Skrevet
Uansett hvor mange hermetegn du setter og hvor mye du utdyper svaret ditt, kommer du ikke unna at du betegner de som klarer å holde på et aktivt sexliv gjennom år med barn, jobb og andre plikter som "usunne" og med drifter utenom normalen (helt uten hermetegn). Det er selvsagt naturlig at spenningen avtar ettersom årene går , men det er slett ikke unormalt eller veldig spesielt at noen klarer å holde spenningen og glede ved like selv etter mange år. Det du gjør, er å dømme alt etter hvordan du føler det, og betegner alle som har andre erfaringer som sexgalne utskudd. Kanskje det er en måte du bruker for å rettferdiggjør for deg selv at du har mindre behov for sex enn mannen din - og at det da hjelper å tenke på de som føler det annerledes som "usunne"?

Hadde tenkt å svare Anonym, men synes igrunnen du forklarte helt nøyaktig hva jeg mente, bare på en mye bedre måte :)

Skrevet

Jeg dømmer ingen, og jeg synes det er en super ting om folk greier å bevare gnisten i mange år. Jeg sier bare at jeg ikke tror det er spesielt vanlig at par som har vært sammen i mange år, har sex hver dag, eller flere ganger om dagen, og at de det gjelder nok har en større appetitt på og interesse for sex enn folk flest. Det tror jeg egentlig dere er enige i også. At det ikke er spesielt vanlig trenger ikke å bety at det er noe negativt.

Skrevet

Det du gjør, er å dømme alt etter hvordan du føler det, og betegner alle som har andre erfaringer som sexgalne utskudd.

Jeg er veldig nysgjerrig på å få vite hvor jeg har betegnet noen som sexgalne utskudd. Fint om du kan vise meg hvor jeg har gjort dette.

Skrevet

Har sex så og si hver dag(kan opp til to ganger pr dag) hvis jeg orker.... Ikke unormal sex drift,men vi ser hverandre ikke sååå mye og nærhet er en viktig oppskrift på et forhold mener jeg... Vært sammen i 9år, og har alltid vært slik. skjønner vi er unormale og ekle altså... Æææsj. Tenk å ha en del sex, uten baktanker til og med!!!

Skrevet
Vi har sex 3-6 dager i uken og ofte 2-3-4 og 5 dager etter hverandre. Hører fra venninner at vi er akkurat som noen kaniner hehe :P Vi har sex som regel om kvelden, men også noen ganger i helgene om muligheten byr seg. Vi har vært sammen i snart 11 år, var fra hverandre en liten stund etter ca 7 år sammen. Vi har alltid vært kåte begge 2 og hatt masse sex. Før vi fikk barn hadde vi sex flere ganger om dagen i noen helger og "rekorden" husker jeg godt er 7 ganger en 2. påskedag vi tilbrakte i senga :D

Hoho, blir sliten av bare å høre om dette!

Skrevet

Oj, her var det mange svar fra folk som har mye sex! Da er kanskje både jeg og venninnene mine unormale... tror nok en gang i uka er mer vanlig for vennegjengen min.

Vi har vært sammen i 14 år nå tror jeg og det har avtatt med årene. Selv er jeg nok altfor bedagelig anlagt og liker å lese på sengen.. men det er ikke tvil om at det er kjempeviktig for forholdet å ha sex, de gangene forholdet vårt har vært i "krise" har det vært fordi vi har hatt en lang tørke på det området.

Skrevet

Kanskje de som ikke har så masse sex har lyst å fortelle om det. Mine 2 beste venninner har ikke sex så ofte. Da er det ikke snakk om 1 gang eller 2 i uka eller mnd. Men kanskje 1-2 ganger i halvåret. Og det er gjensidig. Mennene vil ikke ha mer og jentene vil ikke ha mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...