Gå til innhold

Sex to dager på rad?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte har dere det? Eventuelt to ganger på én dag.

Mannen min har en litt "kåt periode" nå, og er litt mer frampå enn han vanligvis er. Da vi var på ferie for noen uker siden, hadde vi to dager på rad, men det må ha vært mange, mange år siden sist ( vi har vært sammen i 15 år). Var ok det, men merker at det gjør noe med forventningene også. ("Hvorfor ikke nå hvis det var ok da")

To ganger på en dag tror jeg aldri vi har hatt. Tror kanskje ikke han har prøvd på det heller, som jeg kan huske.

Hva med dere? Bare nysgjerrig...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har vært sammen 16 år, og har ofte sex 2 dager på rad. Mannen kunne vel tenkt seg flere ganger om dagen..hehe;) Men det blir litt mye for meg, så det har kun skjedd noen ganger. Mest helt i begynnelsen av forholdet....

Skrevet

Har vært sammen i 8 år og har veldig ofte sex 2 dager på rad...2 ganger på samme dag også..

(har og hendt det har vært 5 dager på rad..... annen hver dag over flere uker (pause når jeg har mensen og så på`n igjen..)

Skrevet

Det har hendt at vi har hatt sex to dager på rad, men det er sjelden. Det går lang tid mellom hver gang vi har sex, så når vi først er inne i en "god periode" hvis jeg kan kalle det det kan vi fort ha sex flere ganger om dagen i tillegg til flere dager på rad. Men det skjer kanskje to til tre ganger i året..... Ellers er det bare en gang innimellom...

Skrevet

Da vi netopp hadde blitt sammen hadde vi det, men ikke nå lenger. Synes det virker litt "usunt" når folk som har vært sammen i årevis har seg hver dag eller flere ganger om dagen. Da tenker jeg at de har noen drifter som ikke er helt vanlige.

Skrevet

Da vi netopp hadde blitt sammen hadde vi det, men ikke nå lenger. Synes det virker litt "usunt" når folk som har vært sammen i årevis har seg hver dag eller flere ganger om dagen. Da tenker jeg at de har noen drifter som ikke er helt vanlige.

Syns det virker sunt og veldig bra at folk som har vært sammen lenge har sex ofte.. vi har vært sammen i 6år, har ofte sev flere dager på råd og også flere ganger pr. Dag :)

Skrevet

Så hvis man har glede av sex, og har et godt, sterkt og nært sexliv, så er det usunt? Vi har forskjellig sexdrift, og det er helt greit, men at det skal være usunt å ha ofte sex med den man elsker, det har jeg aldri hørt om før.

Heldigvis har vi ofte sex, gjerne flere dager på rad, og gjerne flere ganger om dagen også. Og det har jeg da sannelig tenkt å fortsette med.

Det er jo nesten som å høre at man får hår inne i håndflatene av å onanere...

Skrevet

Vi kan gjerne ha sex både 2 og flere dager på rad, flere ganger om dagen også hvis vi har tid og lyst.

Har vært sammen i 7 år nå, og eneste gangen det har gått mer enn ei uke mellom hver gang var etter fødsel.

Skrevet

Vi har sex 3-6 dager i uken og ofte 2-3-4 og 5 dager etter hverandre. Hører fra venninner at vi er akkurat som noen kaniner hehe :P

Vi har sex som regel om kvelden, men også noen ganger i helgene om muligheten byr seg.

Vi har vært sammen i snart 11 år, var fra hverandre en liten stund etter ca 7 år sammen.

Vi har alltid vært kåte begge 2 og hatt masse sex. Før vi fikk barn hadde vi sex flere ganger om dagen i noen helger og "rekorden" husker jeg godt er 7 ganger en 2. påskedag vi tilbrakte i senga :D

Skrevet

Det er slett ikke uvanlig i hvertfall. Flere ganger hver dag blir det lite av nå som vi har så mange barn, men det hender. Flere enn to også ;)

Gjest Heartbroken
Skrevet

Den var jo spesiell, da... Så om et par klarer å holde på lysten, leken og spenningen og har sex oftere enn 2,3 ganger i mnd, så er det usunt? På hvilket grunnlag mener du dette?

Vi har vært sammen i over 20 år og her går det virkelig i bølgedaler. Vi kan være lengre perioder uten (2-3-4 uker) uten at det er noen spesiell grunn, det passer bare ikke. Så får vi en oppsving hvor det kan være både 2, 3 og 4 dager på rad.

Hos oss er det virkelig sånn at sex avler sex og jeg er glad at jeg er i et forhold hvor vi kan finne lek og spenning i en hverdag som kan være tung å komme gjennom...

Skrevet
Den var jo spesiell, da... Så om et par klarer å holde på lysten, leken og spenningen og har sex oftere enn 2,3 ganger i mnd, så er det usunt? På hvilket grunnlag mener du dette? Vi har vært sammen i over 20 år og her går det virkelig i bølgedaler. Vi kan være lengre perioder uten (2-3-4 uker) uten at det er noen spesiell grunn, det passer bare ikke. Så får vi en oppsving hvor det kan være både 2, 3 og 4 dager på rad. Hos oss er det virkelig sånn at sex avler sex og jeg er glad at jeg er i et forhold hvor vi kan finne lek og spenning i en hverdag som kan være tung å komme gjennom...

Nei ikke egentlig usunt, det var derfor jeg skrev "usunt" i hermetegn også. Men jeg mener at når man gjør det så ofte etter så mange år, så kan det kanskje tyde på at man har en uvanlig stor apetitt på og interesse for sex. Det trenger ikke være noe galt i det.

Hos oss er mannen min atskillig mer sexfiksert enn meg, og han kan godt "prøve seg" to dager etter hverandre. Men jeg er ikke der. Det er ikke fordi jeg ikke elsker ham lenger, men interessen for sex er bare mindre enn før. Dette mener jeg er en helt naturlig utvikling for et par som har vært sammen lenge.

Skrevet

Minimum hver dag, og ofte 2 ganger om dagen også, eller bare en blow job på gubben i dusjen om vi ikke har tid :) Vi har ikke vært sammen så lenge da, bare 3 år, men det blir bedre å bedre etter hvert som tiden går synes jeg, altså sexen vår !

Rekorden er "bare " 3 ganger på en dag, men så holder vi fort på 1 time når vi er i gang !

Jeg synes at sex er viktig i et forhold og det er limet som holder det sammen, i tilegg til at det er godt selvfølgelig, er det masse nærhet og kos og det synes jeg man trenger for å ha det bra i et forhold. ( og det vet jeg etter et langt forhold uten sex ofte)

Som hun over her sier, så avler sex, mer sex, man må ha det for å kjenne at man har lyst på det !

Skrevet

"Blowjob på gubben" hørtes jo herlig ut :P Fatter ikke dette gubbesnakket. Er han 80 år?

Skrevet

Nei, men vi trøndere er ikke så fin på d vi vettu, vi kaille en spade for en spade :) å gubben e 25 år, sjøl e frua eller kjærringa 33 :)) #14!! hehe

Skrevet
Hos oss er mannen min atskillig mer sexfiksert enn meg, og han kan godt "prøve seg" to dager etter hverandre. Men jeg er ikke der. Det er ikke fordi jeg ikke elsker ham lenger, men interessen for sex er bare mindre enn før. Dette mener jeg er en helt naturlig utvikling for et par som har vært sammen lenge. #5

Synes det var en merkelig måte å tenke på, og er helt uenig. Det er naturlig med bølgedaler ja, og spesielt i småbarnstiden blir nok lysten og frekvensen ofte kraftig redusert, men jeg vil da tenke at fram til en viss alder er det helt naturlig å ha omtrent like mye lyst på sex etter 15-20 år sammen som etter 1 år sammen.

Skrevet

Jeg holder på med en mann (såpass tidlig at vi ikke har noen definisjoner) og sist vi tilbragte noen dager sammen så hadde vi sex 9 ganger på en dag på det meste :P Det er ikke verst, vi er i 30-årene begge to.Men du tenker vel helst på dem som er i et langvarig forhold? Sist jeg var i forhold, mens vi fortsatt likte hverandre, var det ikke uvanlig med 2 dager på rad eller flere på en dag, Sex er viktig for meg.

Gjest Miryks
Skrevet (endret)

Okei? Vil du utdype de tankene dine?

Sexdrifter/lyst er da helt vanlig, uansett alder.

Vi har forøvrig titt og ofte sex både to og tre dager på rad. Null problem det, etter 7 år sammen. Det er ikke pga sexen jeg er usunn ;)

Endret av Miryks
Skrevet

Bortsett fra midt under mensen så har jeg gjerne sex hver dag. Synes det er med på å gi enda mer nærhet og godhet i forholdet, blir enda mer oppmerksom på partneren.

Rekorden er 18 ganger fra sent fredag kveld til tidlig mandag morgen ;) ...tidlig i forholdet - kunne greid noen ganger til, men gikk tom for kondomer ;)

Skrevet

Okei? Vil du utdype de tankene dine?

Sexdrifter/lyst er da helt vanlig, uansett alder.

Vi har forøvrig titt og ofte sex både to og tre dager på rad. Null problem det, etter 7 år sammen. Det er ikke pga sexen jeg er usunn ;)

Hvis du leser innlegget jeg skrev i går kl. 12:33, så utdyper jeg det jeg skrev der. Legg merke til at jeg skrev "usunn", med hermetegn. Det var ikke bokstavelig ment.

Skrevet

Hver dag, med enkelte unntak ;)

Skrevet
Hos oss er mannen min atskillig mer sexfiksert enn meg, og han kan godt "prøve seg" to dager etter hverandre. Men jeg er ikke der. Det er ikke fordi jeg ikke elsker ham lenger, men interessen for sex er bare mindre enn før. Dette mener jeg er en helt naturlig utvikling for et par som har vært sammen lenge. #5

Synes det var en merkelig måte å tenke på, og er helt uenig. Det er naturlig med bølgedaler ja, og spesielt i småbarnstiden blir nok lysten og frekvensen ofte kraftig redusert, men jeg vil da tenke at fram til en viss alder er det helt naturlig å ha omtrent like mye lyst på sex etter 15-20 år sammen som etter 1 år sammen.

Skjønner ikke helt hva du mener her. Hva er det som er en merkelig måte å tenke på? Er du uenig i at det er naturlig at interessen for sex er sterkere i begynnelsen, når man er unge og nyforelskede, og at den avtar noe når man har vært sammen en stund? Jeg er overbevist om at dette er noe de aller fleste par opplever.

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

:o :o :o

Er du helt i vater?

Gjest UndrendeUllteppe
Skrevet

Skjønner ikke helt hva du mener her. Hva er det som er en merkelig måte å tenke på? Er du uenig i at det er naturlig at interessen for sex er sterkere i begynnelsen, når man er unge og nyforelskede, og at den avtar noe når man har vært sammen en stund? Jeg er overbevist om at dette er noe de aller fleste par opplever.

Ja dette er noe de fleste opplever, men å si at det virker «usunt» å klare å beholde gnisten og sexlysten er jo rett og slett bare trist!

Skrevet

Som jeg har sagt flere ganger, så mener jeg ikke bokstavelig at det er usunt; det var derfor jeg skrev ordet i hermetegn.

Jeg utdyper det jeg mener i mitt innlegg fra 12:33 i går.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...