Gå til innhold

Hva synes dere om at besteforeldre dusjer med barnebarn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morsom di siste anonym der. Jeg synes ikke er kos å dusje med barna, men har vi dårlig tid er det effektivt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke brydd meg en døyt! :)

Skrevet

Jeg hadde nok ikke likt det, men jeg er veldig overbeskyttende når det kommer til sånne ting, selv om jeg hadde visst at det ikke var noe galt som skjedde på noen måte.

Jeg selv har vel bare dusjet sammen med ene barnet, en gang, og det var for å spare tid en kveld, hehe..

(Ikke at jeg ser noe galt i at foreldre dusjer sammen med ungene altså, har bare ikke sett noe grunn til å gjøre det)

Skrevet

Hos min pappa har de en dusj på 3 km2, med to dusjhoder, så der er det helt ok og naturlig at de dusjer med barna mine. Det er enklest sånn.

Hos mamma har de et veldig stort boblebad og en stor dusj, dog bare med ett dusjhode, så det er også ok for meg, men jeg vet mamma ofte bruker bikini når hun bader med de der.

Hjemme hos meg har vi bare helt vanlig dusjkabinett, så der synes jeg kanskje det blir litt vel intimt å ta med barna inn også. Eldste er forresten 2,5 år.

Skrevet
Jeg mamma og mannen min dysjet sammen en gang og det var rart. Vi er ofte naken inne også

Det der er rimelig spesielt :D

• 3 uker senere...
Skrevet
Jeg synes det er helt naturlig at man dusjer sammen. Når jeg og mannen min dusjer har vi ofte datteren med. Hun er 6 år. Jeg dusjer også sammen med mine foreldre. Jeg mamma og mannen min dysjet sammen en gang og det var rart. Vi er ofte naken inne også, og har et greit forhold til det. Om foreldrene mine tok dattren min med i dusjen, hadde det vært helt greit.

woow, spesielt ja!

Skrevet

Hvor gamle er disse barna hvor dere syns det er helt ok at besteforeldre dusjer/bader sammen med dem?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...