Gå til innhold

Ammeforbud :O

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er det med folk som får unger som plutselig ser på seg selv som verdens navle der de skal presse seg frem og sees mest mulig? Er det så vanskelig å respektere at ikke alle liker å få melkesprengte jur i ansiktet og at det støter enkelte? Hvorfor forlanger dere respekt når dere ikke viser andre respekt?

da må du ha vært av de uheldige. for jeg har aldri lagt merke til at de som skal amme har slengt puppa i tryne på noen før. men om du føler deg ille til motet når noen ammer, hvorfor kan du ikke gå å si ifra at dette liker du ikke? kan da ikke være så vanskelig det heller
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg sier jo at jeg skjønner det, men at det er noe av det dummeste jeg har hørt. Hva jeg måtte mene driter kanskje folk i, men om man er fler om en sak kan man kanskje få gjort noe med det. Hvorfor kan man gå hvor som helst med de dypeste utringner å bare bli sett på som sexy. men når man bruker brystene til hva de er skapt for er man bare ekkel.

"å det er noe av det dummeste jeg har lest. jeg gjør det der jeg er å om enkelte ikke syntes noe om det får de komme å si det til meg så skal jeg vurdere det derifra om jeg skal la babyen min sulte."

Er det dette du skriver som viser at du skjønner dette? "skal jeg vurdere det derifra om jeg skal la babyen sulte". Ja, du utviser en glimrende forståelse :)

Skrevet

Jeg syns amming er unaturlig. Det var selvsagt naturlig før, men nå har vi utviklet oss her (som med alt anne) og det er ikke lenger meningen at man skal bruke brystene til amming. Vi har MME. Syns amming er perverst og tipper det blir ulovlig om noen år!

Skrevet

ok, litt feil uttrykk at det at jeg forstår det for det gjør jeg ikke, men jeg kan lese så jeg skjønner hva de mener.

Men uansett jeg ville jeg ikke satt meg inn et sted vitende om at de nektet det. Men på andre typ restauranter/cafe hadde jeg kommet til å gjort det(å har gjort det)

Selvfølgelig så slenger jeg ikke et melkesprengt jur(henviser til anonym over her) i tryne på noen. jeg legger et håndkle over før jeg legger babyen til brystet, å det kan jeg ikke fatte at krenker noen.

Skrevet
Jeg syns amming er unaturlig. Det var selvsagt naturlig før, men nå har vi utviklet oss her (som med alt anne) og det er ikke lenger meningen at man skal bruke brystene til amming. Vi har MME. Syns amming er perverst og tipper det blir ulovlig om noen år!
Hvis du tenker biologisk utvikling så burde jo puppene forsvinne med tiden da, siden vi har fått de for å fø våre barn. Kan du utdype hva som er ekkelt med å amme?
Skrevet
Hva er det med folk som får unger som plutselig ser på seg selv som verdens navle der de skal presse seg frem og sees mest mulig? Er det så vanskelig å respektere at ikke alle liker å få melkesprengte jur i ansiktet og at det støter enkelte? Hvorfor forlanger dere respekt når dere ikke viser andre respekt?
da må du ha vært av de uheldige. for jeg har aldri lagt merke til at de som skal amme har slengt puppa i tryne på noen før. men om du føler deg ille til motet når noen ammer, hvorfor kan du ikke gå å si ifra at dette liker du ikke? kan da ikke være så vanskelig det heller

Jeg har gjort det og fikk den samme ekle holdningen som mange av dere viser.

Skrevet
Når du ikke tør å stå for dine meninger med nick her inne en gang så tviler jeg på at du er av de som faktisk sier ifra om at du føler det ikke er riktig på offentlig gate heller.

Hvilken ekle holding er det VI har? Den holdningen om at, er barnet sulten så skal den få mat du tenker på?

Skrevet
Når du ikke tør å stå for dine meninger med nick her inne en gang så tviler jeg på at du er av de som faktisk sier ifra om at du føler det ikke er riktig på offentlig gate heller. Hvilken ekle holding er det VI har? Den holdningen om at, er barnet sulten så skal den få mat du tenker på?

Dette er et anonymforum. Merkelig at du ikke har fått det med deg.

Jeg sa ifra at det gikk an å dekke seg til, og da fikk jeg et surt svar om at ungen skulle ha mat.

Holdningen er at om man har fått et barn så er man universets navel. Jeg har barn selv, men har da hatt respekt nok til å mate ungen uten å støte de rundt meg.

Skrevet
Når du ikke tør å stå for dine meninger med nick her inne en gang så tviler jeg på at du er av de som faktisk sier ifra om at du føler det ikke er riktig på offentlig gate heller. Hvilken ekle holding er det VI har? Den holdningen om at, er barnet sulten så skal den få mat du tenker på?
Dette er et anonymforum. Merkelig at du ikke har fått det med deg. Jeg sa ifra at det gikk an å dekke seg til, og da fikk jeg et surt svar om at ungen skulle ha mat. Holdningen er at om man har fått et barn så er man universets navel. Jeg har barn selv, men har da hatt respekt nok til å mate ungen uten å støte de rundt meg.
Ja, men man Må ikke være anonym, så jeg bare syntes det var rart at du ikke kunne stå for dine meninger her inne hvor nok sansynligvis ingen ville kjent deg igjen uansett men ute på gaten så gjør du det. Men nok om det.

Jeg er også ferdig med å amme for denne gang, å jeg er veldig ening i at man kan dekke seg til så godt det gjør seg mulig. jeg har gjort så godt jeg kan for å vise så lite som mulig ved å legge teppe over før jeg legger babyen til, luft tørking gjorde jeg ikke når jeg var borte.

Men det at folk syntes det er mer naturlig å se en ung sprek jente med utringnig enn å se toppen av et bryst som ammer et barn er det jeg ikke kan forstå.

Om fler og fler utesteder eller andre offentlige plasser vil nekte amming vil det gå utover babyer som ikke vil får mm fordi at mødrene ikke ønsker å sitte inne i sitt eget hus hele ammeperioden å går heller over til mme. vil jeg tro, men det er nå min mening om dette

Skrevet
Dette er et anonymforum. Merkelig at du ikke har fått det med deg. Jeg sa ifra at det gikk an å dekke seg til, og da fikk jeg et surt svar om at ungen skulle ha mat. Holdningen er at om man har fått et barn så er man universets navel. Jeg har barn selv, men har da hatt respekt nok til å mate ungen uten å støte de rundt meg.
Ja, men man Må ikke være anonym, så jeg bare syntes det var rart at du ikke kunne stå for dine meninger her inne hvor nok sansynligvis ingen ville kjent deg igjen uansett men ute på gaten så gjør du det. Men nok om det. Jeg er også ferdig med å amme for denne gang, å jeg er veldig ening i at man kan dekke seg til så godt det gjør seg mulig. jeg har gjort så godt jeg kan for å vise så lite som mulig ved å legge teppe over før jeg legger babyen til, luft tørking gjorde jeg ikke når jeg var borte. Men det at folk syntes det er mer naturlig å se en ung sprek jente med utringnig enn å se toppen av et bryst som ammer et barn er det jeg ikke kan forstå. Om fler og fler utesteder eller andre offentlige plasser vil nekte amming vil det gå utover babyer som ikke vil får mm fordi at mødrene ikke ønsker å sitte inne i sitt eget hus hele ammeperioden å går heller over til mme. vil jeg tro, men det er nå min mening om dette

Jeg vet ikke om andre, men jeg liker ikke pupper som velter ut av utringninger heller. Jeg har heller ikke noe imot ammende mennesker så lenge de dekker seg til.

Skrevet

Helt greit å amme offentlig, men man trenger ikke flashe puppen da.

Det å bytte bleie der folk spiser/drikker syns jeg ikke noe om!

Skrevet
Helt greit å amme offentlig, men man trenger ikke flashe puppen da. Det å bytte bleie der folk spiser/drikker syns jeg ikke noe om!
Det er jeg veldig enig i. Trodde det var en selvfølge å skifte den på et toalett/stellerom. De aller fleste utesteder har et sånt stellebord som du vipper ned fra veggen om ikke annet.
Skrevet

Sett flere som skifter bæsjebleie i vogna eller på sofa.. ekkelt for de som spiser eller ikke syns babybæsj er så allright..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...