Gå til innhold

Liker dere majones?


Anbefalte innlegg

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Inn på profil innstillinger, så noe sol heter visnigsnavn tror jeg. Skriver fra

Tlf nå så

Får ikke sjekket. Men rot litt rundt inne på innstillinger så finner du det:))) står ikke endre nick, men altså noe alla visningsnavbn

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, må ha det på kjøttpålegg, makrell i tomat og leverpostei.

Gjest marmeladen
Skrevet
Kan ikke fordra det, men virker som ''alle'' spiser det på ett eller annet. Hva bruker du majones på? Går jeg glipp av noe? ;)

 

Nei, det smaker vondt.. fyttirakkærn!

Men digger remulade, og aioli.

Skrevet
Inn på profil innstillinger, så noe sol heter visnigsnavn tror jeg. Skriver fra Tlf nå så Får ikke sjekket. Men rot litt rundt inne på innstillinger så finner du det:))) står ikke endre nick, men altså noe alla visningsnavbn

 

Takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...