Gjest Juliea - kukløsklan Skrevet 22. juni 2012 #26 Skrevet 22. juni 2012 Inn på profil innstillinger, så noe sol heter visnigsnavn tror jeg. Skriver fra Tlf nå så Får ikke sjekket. Men rot litt rundt inne på innstillinger så finner du det:))) står ikke endre nick, men altså noe alla visningsnavbn
Hoajajajajboff Skrevet 22. juni 2012 #27 Skrevet 22. juni 2012 Ja, må ha det på kjøttpålegg, makrell i tomat og leverpostei.
Gjest marmeladen Skrevet 22. juni 2012 #28 Skrevet 22. juni 2012 Kan ikke fordra det, men virker som ''alle'' spiser det på ett eller annet. Hva bruker du majones på? Går jeg glipp av noe? Nei, det smaker vondt.. fyttirakkærn! Men digger remulade, og aioli.
HeltAnonym Skrevet 23. juni 2012 #29 Skrevet 23. juni 2012 Inn på profil innstillinger, så noe sol heter visnigsnavn tror jeg. Skriver fra Tlf nå så Får ikke sjekket. Men rot litt rundt inne på innstillinger så finner du det:))) står ikke endre nick, men altså noe alla visningsnavbn Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå